הטרדות טלפוניות, איך אפשר להילחם בזה? - עמוד 2 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הטרדות טלפוניות, איך אפשר להילחם בזה?


radioactive

Recommended Posts

לכל מי שאמר לאיים בתלונה וכו' - צריכים לזכור שמדובר פה בעובד טלמרקטינג. כלומר מישהו שמקבל שכר מינימום בעבודה שהוא כמעט בוודאות שונא ושיש סיכוי גדול שהוא לא יתמיד בעבודה תקופה ארוכה (יש תחלופה גבוה בעבודות האלה). לאנשים האלו יש סמכויות מועטות מאוד להתלונן אצלהם לא נותן כלום כי אין להם שום סמכות לעשות משהו בנוגע לתלונה ולרובם לא ממש מזיז. אם הם מזהים שהם לא ישיגו מכירה לא ממש יעניין אותם לשמוע מה שיש לך להגיד.

לדבר עם נציגי הטלמרקטינג זה כמו לדבר אל הקיר.

מה שאפשר לעשות זה לרשום את הזמנים והשמות של הנציגים ולפנות לתלונות הציבור של החברה ושם להגיד שמטרידים אותך (בצירוף הזמנים/שמות וכו') ולבקש שיפסיקו לעשות זאת. אפשר גם לשלוח פקס או דואר רשום. אם זה לא עוזר אפשר לשלוח איום בתביעה ואם גם זה לא עוזר תמיד אפשר לתבוע בתביעות קטנות.

בתביעות קטנות אתה יכול להראות עותקים של הפקסים/מכתבים ששלחת מה שישפר בצורה ניכרת את הסיכויי שלך לקבל פיצויים על עוגמת נפש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 53
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

למה? אתה איש עסקים בינלאומי ? (בלי כל כוונה להעליב.)

בסלקום עשיתי מנוי לשירות שמנתב את כל מי שמתקשר אליי ממספר חסוי לתא קולי שדורש ממנו להזדהות.

אחרי שהוא מזדהה הפלאפון מתחיל לצלצל וכשאני עונה אני שומע את ההקלטה של מי שמתקשר ואז בוחר אם לענות או לא.

תגיד ,כמה זה עולה ואיך קוראים לזה והעם יש משהוא דומה באורנג ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לכל מי שאמר לאיים בתלונה וכו' - צריכים לזכור שמדובר פה בעובד טלמרקטינג. כלומר מישהו שמקבל שכר מינימום בעבודה שהוא כמעט בוודאות שונא ושיש סיכוי גדול שהוא לא יתמיד בעבודה תקופה ארוכה (יש תחלופה גבוה בעבודות האלה). לאנשים האלו יש סמכויות מועטות מאוד להתלונן אצלהם לא נותן כלום כי אין להם שום סמכות לעשות משהו בנוגע לתלונה ולרובם לא ממש מזיז. אם הם מזהים שהם לא ישיגו מכירה לא ממש יעניין אותם לשמוע מה שיש לך להגיד.

לדבר עם נציגי הטלמרקטינג זה כמו לדבר אל הקיר.

מה שאפשר לעשות זה לרשום את הזמנים והשמות של הנציגים ולפנות לתלונות הציבור של החברה ושם להגיד שמטרידים אותך (בצירוף הזמנים/שמות וכו') ולבקש שיפסיקו לעשות זאת. אפשר גם לשלוח פקס או דואר רשום. אם זה לא עוזר אפשר לשלוח איום בתביעה ואם גם זה לא עוזר תמיד אפשר לתבוע בתביעות קטנות.

בתביעות קטנות אתה יכול להראות עותקים של הפקסים/מכתבים ששלחת מה שישפר בצורה ניכרת את הסיכויי שלך לקבל פיצויים על עוגמת נפש.

אתה מדבר שטויות, מזה משנה מי העובד? אתה לא מאשים/מאיים/מבקש מהעובד להפסיק להתקשר אליך. הוא סה"כ קיבל הוראה מהבוס שלו

להתקשר למספר מסויים ולהגיד "היי, בוא תתחבר לHOT יש החודש".

בסופו של דבר, כמו שרשמתי, מאחורי העובד בטלפון יש את הבוס, ראש הצוות, מנהל מחלקה, סמנכ"ל ומנכ"ל ומי שאתה לא רוצה. יש.

אז אתה יכול טוב מאוד להשפיע עליהם ולגרום להם למחוק את המספר שלך מהמחשב ושלא יתקשרו יותר לעולם.

גם אם נגררת לתביעה מול החברה, אתה לא לוקח דפים עם שמות של עובדים ושעות ומאשים את העובדים שהתקשרו. אתה לוקח את הדפים האלה

ומאשים את החברה הגדולה כולה.

ככה שלהגיש תלונה זה פתרון נכון בעניין הזה. אתה יכול לאיים בהגשת תלונה בפעם הבאה שיתקשרו ואתה יכול לגשת ברגעים אלו ממש ולפעול

לפי הנחיות המשטרה אחרי שהגשת את התלונה.

להתחיל להגיד מה יקרה בפועל, יבואו החכמולוגים עכשיו ויתנו דוגמאות שזה לא עוזר במשטרה. אז יופי, בואו נסגור את כל כוחות הביטחון והרפואה ובכלל נמרוד נגד הממשלה כי לכמה אנשים התמסמסו דברים עם הגורמים האלה בפועל... ::)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כנראה שלא הבנת את מה שכתבתי.

את הדפים אתה מציג בתביעה לא בתור אישום נגד אדם/נציג ספציפי אלה כהוכחה לכך שהחברה מטרידה אותך (אתה תובע חברה לא אדם/נציג).

לי אישית נראה שלתביעה בבית דין לתביעות קטנות וקנס כספי יעזור יותר מתלונה במשטרה - אני בספק אם המשטרה תעשה משהו בנידון. לתלונה לעומת זאת יש סיכוי סביר להצליח. אתה יכול כמובן להגיש תלונה במשטרה, אבל לרוע המזל המציאות במדינה שלנו גורמת לי לפקפק ביעילות של תלונה שכזאת.

בתביעה צריך להוכיח טענות. אתה טוען שהטרידו אותך? תוכיח (הרשימה יכולה לשמש כהוכחה). הפקסים/מכתבים ששלחת מהווים הוכחה שניסת לפתור את זה בעצמך.

בעברי עבדתי תקופה מאוד קצרה בטמרקטינג ותן לי להגיד לך שתלונות שהופנו אלי (החברה מטרידה אותי וכו') קיבלו אפס התייחסות כי לא היה לי שום דבר לעשות עם התלונה הזאת. אתה יושב בתא קטן בין עשרות תאים אחרים המחשב נותן לך את השם של ה"קורבן" הבא ומחייג באופן אוטומטי. אתה פועל מול תוכנה וכל מה שלא תוכנת מראש אין לך שום יכולת להוסיף. אין מקום לרשום "תלונות" ואף אחד לא יפסיק את העבודה שלו ללכת לדבר עם אחמ"ש/מנהל כדי להודיע לו שלקוח X ביקש ככה וככה ואולי אפשר לעשות משהו בנידון. לחשוב שהנציגי טלמרקטינג יכולים או רוצים לעשות משהו זה נאיבי וחושב כך רק מי שלא עבד בעבודה המגעילה הזאת בעצמו. יש סיבה לכך שכל כך הרבה עובדים (כולל אני) בורחים מהעבודה הזאת כלכך מהר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למרות שבשיחה חסויה המתקשר לא שולח את הID שלו, עדיין יש קשר עם הID שלו לשלך, זה למה או המפעילה שלך רואים את זה, פשוט תרשום את הזמנים ותבקש מהמפעילה שלך (סביר להניח שבזק) לחסום אותם

ובקשר לטלווזיה - אני מבין אותך, הנציגים גם לא האמינו שאין לי טלווזיה בבית, בסוף פרצו לי לבית רק כדי לראות שבאמת אין לי טלווזיה, לא מפסיקה לקנות לקוחות ב"דרכים שלה", זה למה אני מחבב את יס יותר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואללה לא חשבתי על סתם ספר טלפונים ממוחשב, חשבתי שמפלחים את הלקוחות שהתקשרו פעם לחברה הזאת לשאול משהו והמספר נשמר אוטומטית להבא.

צריך לעשות איזה חוק נגד טלמרקטינג. שלא יתקשרו לאף אחד עד שיש להםפ אישור מפורש ממנו כמו שעשו עם ה SPAM EMAILS שפסקו ביום אחד בהיר כמו פלא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואללה לא חשבתי על סתם ספר טלפונים ממוחשב, חשבתי שמפלחים את הלקוחות שהתקשרו פעם לחברה הזאת לשאול משהו והמספר נשמר אוטומטית להבא.

צריך לעשות איזה חוק נגד טלמרקטינג. שלא יתקשרו לאף אחד עד שיש להםפ אישור מפורש ממנו כמו שעשו עם ה SPAM EMAILS שפסקו ביום אחד בהיר כמו פלא.

אם אתה חושב שהחוק האנטי-ספאם גורם או משפיע על האידיוטים או מפסיק את הSPAM, אתה חי באשליה גדולה

אז המילה שלך נכונה במקרה זה

"כמו" שחוק האנטי ספאם לא עוצר ספאמים, גם חוק האנטי טלמרקטינג לא יעצור טלמרקטינג

למען האמת אני מרחם על האנשים שצריכים לסבול בלגרום לאנשים אחרים סבל בגלל בוס אידיוט שרוצה יותר כסף כאילו זה לא מספיק לו, וכל מה שהם רוצים זה לפרנס את המשפחה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...