יש פרטים על 2210 נורמאלי? - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יש פרטים על 2210 נורמאלי?


DOGMA

Recommended Posts

ואני לא מדבר על הSX2210 המצ'ומק והמצועצע עם המצלמה והניגודיות של ה"50000:1", מה הסיכוי שיהיה מסך 22-23" לשנת 2010 נורמאלי חוץ מ2209 מעודפים עם פנל שהוא לא TN?

אני מתכנן החלפה מלאה של כל הציוד ההיקפי בסוף דצמבר, ואני מתלבט אם לא לקנות את 2 המסכים עכשיו ואת השאר מאוחר יותר, משהו שאני כרגע מסתייג ממנוכ כי אני רוצה מסך עם רזולוציה של 1080p ומעלה, בנוסף לפאנל MVA/IPS...

:-X

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

23" גם מתקבל אבל ה23 כרגע יקרים להחריד יחסית ל2209WA, אני רוצה 2 מסכים, או מסך UW גדול, כרגע 2 מסכי 2209WA עולים הרבה הרבה יותר זול מכל מסך UW או W רגיל שמקרב לגודל שלהם.

הבעיה היחידה היא שהרזולוציה שלהם היא מאוד נמוכה, ואני לא רוצה להסתמך על כל מיני או ציוד חומרתי שמאפשר לאחד אותם למסך יחיד, זה גם מוגזם, גם הרזולוציה לא תתמך בכל המשחקים בצורה נורמאלית, וגם זה דיי מכוער לטעמי.

הפתרון השני הוא לקנות מסך גדול באמת ולהשתמש ב2007 במצב אנכי...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה דעתך על ה-U2410? נראה שיעלה כמו שני 2209WA ועוד קצת (לפחות בהתחלה), יש לו פאנל H-IPS עדכני יותר מה- המקביל והמוצלח כשלעצמו, שלל כניסות (אם כי ה- לא נופל ממנו וגם מגיע בצרוף כל הכבלים הנדרשים בניגוד לדל), עם דו"ח מהמפעל המתייחס לקליברציה של האקזמפלר עצמו (אני לא בטוח שאני מבין מספיק, אבל זה ייחודי והיו חששות שזה, יחד עם היותו פאנל 12 ביט ו-100 אחוז sRGB, יחד עם 96 אחוז AdobeRGB ו-110 אחוז CIE1976 ייקרו אותו, אבל מסתמן שזה לא קרה\יקרה).

וכמובן, 1080p כמו שרצית..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא זמין בארץ, יקר מידי לקניית 2 מסכים, לא מתקרב לגודל או לרזולוציה שתאפשר להחליף למסך בודד.

DELL 2209 נותן רזולוציה של 3360*1050 שזאת רזולוציה מעולה לריבוי משימות אגרסיבי, הגודל משנה לי פחות משטח המסך האפקטיבי ושטח המסך נגזר מהרזולוציה שלו.

2 כאלה עולים היום כ2500 שקל, ה2410 כאשר יגיע לארץ לא לדעתי כמו ובמחירים האלה כבר עדיף לקנות 30" ומעלה.

בסופו של דבר אם לא יהיה פאנל או MVA אני ירד ל-TN, אני לא גראפיקאי ומסכי TN טובים מציגים תמונה מעל ומעבר בשביל פעולות שלא דורשות אמינות צבע מוחלטת לפי פלטת צבעים מסויימת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זו כמובן תחושת בטן, אבל אני חושב שה-2209WA הוא אנומליה חד-פעמית. אני לא חושב שה-e-IPS הוא תוצר מחושב; השמועות לפיהן LG נתקעו עם מלאי מסוים (עריכה: בעצם זה לא ייתכן מאחר ואין אף מסך אחר שעושה שימוש בפאנל IPS בגודל כזה. אם כבר, שמועה יותר ריאלית תהיה שזהו מוצר נסיוני) ו\או דל ייעדה את המסך הזה לתאגיד גדול שביטל את ההזמנה שלו, פתאם נשמעות הגיוניות יותר לאור העובדה שה"הבטחות" של displayblog מראשית השנה לא מומשו וכמובן יותר מכך - אין אף מסך אחר בשוק שעושה שימוש באיטרציה הזו של IPS. אלו הטוענים שה-e בשם משמעותו enhanced, אומרים שמדובר באותו H-IPS שב- או בדל עליו כתבתי בהודעה הקודמת, רק בגודל קטן יותר. טענות כאלו מחזקות את התחושה שזה חד-פעמי בגלל שמדיניות המחיר לא הולמת פאנל כזה (כלומר, היה צריך לעלות יותר) כמו גם העובדה שאין עוד מסך אחר מבוסס H- בגודל הזה. אלו הטוענים שה-e בשם משמעותו economy, כלומר אומרים שיש הבדל והמסך עושה שימוש ברכיב כזה או אחר זול יותר, מחזקים את התחושה שהיינו צריכים לראות את הפאנל הזה בעוד מסך לפחות מלבד ה-2209WA. איך שלא מסתכלים על זה, ה-2209WA מתגלה כחיה מוזרה: מסך של פאנל אחד וחשוב מכך, פאנל של מסך אחד. השאלה היא האם המוזרות הזו היא "טובה" (יש לי כזה, אבל אני לא מקצועי כדי להעביר חוות דעת). בכל אופן, גם אם אתה לא זקוק ליתרונות המוחצים שהפאנל במסך הזה מציע, זו תמיד הרגשה טובה שקנית בסכום נתון מסך עם פאנל איכותי שאין באף מסך מתחרה אחר. :smile1: :-[

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

:smile1:

מסכי TN טובים ? :s05:

התבלבלנו, לא ?

30" ב ? בארץ ? תזמין לי 3 כאלה, עכשיו, במזומן.

אוייש נו, תעמיד 2 מסכים מכויילים אחד מול השני באפליקציות יום יומיות לא תראה שום הבדל בין TN לאין IPS/MVA, ה2007WFP שלי נראה אחלה, אבל הוא לא נראה טוב יותר ממסכי TN טובים.

אני לא עובד על אז זה לא מעניין לי תביצה אם אני רואה את הצבע בדיוק כמו שהוא הולך להיות מודפס, כל עוד הלבן לא צהוב, והצהוב לא וורוד זה מספיק.

הייתרון של IPSים הוא בזווית צפיה טובה יותר, וזה חשוב בעיקר בהתחשב שב2 מסכים עובדים בזווית, אבל בעבודה ובצבא עבדתי עם 2 מסכים ואני לא רואה שום בעיה לעבוד עם TN כל עוד המסך איכותי מספיק. בסופו של דבר יש מסכי TN שמציגים אחלה תמונה, זה מאוד כיף לזיין את השכל ולהגיד אני מציג 90% מsRGB ישר מהקופסא, אבל זה לא באמת משנה לסרט או למשחק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...