10 הדיברות כשבחורה יושבת לידך כשאתה משחק בפלייסטישן! - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

10 הדיברות כשבחורה יושבת לידך כשאתה משחק בפלייסטישן!


Born2Kill

Recommended Posts

1. לא תעברי מול המסך ותסתירי את המשחק. (רק אחרי שהודעת שאת רוצה לעבור לפני שקמת, שהמשחק נעצר, ורק אחרי שקיבלת אישור מפורש - את יכולה לעבור, וגם זה רצוי שיקרה מהר).

2. לא תתחילי להתעניין במשחק ולשאול שאלות. (כולנו יודעים שזה רק בגלל שאת חושבת שאנחנו זומבים ואת רוצה תשומת לב למרות שאין לך שום עניין במשחק).

3. לא תשאלי את השאלה המטומטמת של כל בחורה. (אני לא מבינה איך אתם יכולים לשבת שעות ולשחק באותו משחק מטומטם.. כאילו שהשיחות נפש עם החברות שלכן על איזה ג'ינס ללבוש יותר מעניינות)

4. לא תעיזי להגיד שפרו אבולושן זה משחק מטומטם! (אם את לא אנג'לינה ג'ולי... אז מי את בכלל!)

5. לא תבקשי לעולם לנסות לשחק בזמן ששני אנשים (או יותר) משחקים. (אנחנו מבינים שאת מיואשת ואת רוצה לנסות כי אולי אז את תצליחי להבין שזה משחק אדיר, אבלללל... את בחורה, אין לך קורדינציה לזה, ותאמיני לי שזה לא יקרה ואת רק תפריעי ותעצבני אותנו ואת עצמך)

6. לא תציבי שום אולטימטום מול הסוני. (אם נראה לך שזאת בחירה מסובכת בגלל שמדובר בך, ומצד שני יש "רק" את הסוני... תדעי שהסוני מעלייך בכל כך הרבה דרגות ושאת סתם נכנסת לקרב אבוד מראש)

7. לא תעצבני את חבר שלך לעולם אם הוא קיבל גול. (אפילו שאת מתה כבר שהוא יפסיד בשביל שתוכלו ללכת, תביני שאין דבר יותר מעצבן מזה ושבדיוק בגלל זה הוא יעשה לך דווקא ויחכה עד שהוא יעלה עוד פעם)

8. לא תתפסי מקום שרואים ממנו יותר טוב את המשחק במקום מישהו שמשחק כבר. (כי כמה שרואים יותר טוב - ככה משחקים יותר טוב, ומרוכזים הכי הרבה. ואל תתחכמי ותגידי שזה שטויות... מילה שלנו שווה יותר מכל מחקר שתעשי על זה)

9. לא תשאלי אותנו למה אנחנו משחקים רק בזה ולא במשחק אחר. (כמו שלא תביני בחיים איזה כיף לשים גול בבעיטה חופשית, או לגנוב נצחון בדקה 90 ותגידי שזה רק משחק... ככה אנחנו לא נבין למה בכלל ממציאים משחקים אחרים חוץ מהפרו)

10. אל תחשבי אפילו בצחוק שיש כאן דבר אחד מיותר. (בשבילנו הדברים האלה זה ברזל וזה ה - א'-ב' שלנו בסוני)

:lol: :lol: :lol:

:xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 30
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...