פורסם 2009 באוגוסט 1416 שנים בשביל להרוויח מזה משהו צריך ציוד מתאים.עם רוב הכרטיסים שעובדים בשעון של 44.1 פשוט לא יהיה שום הבדל.Anatoli.
פורסם 2009 באוגוסט 1416 שנים ברור, זה רק להמחיש שלאיכות אין סוף, ואפשר להשתגע עם זה להמציא פורמטים חדשים כל יומיים.בסופו של דבר, אם לא מבדילים בין mp3 ב-320 לבין פורמט לא דחוס, כל זה באמת לא משנה.למרות כמו שTeaTime אמר, צלילים גם מעבר להרמוניות שאנחנו שומעים משפיעים על התוצאה הסופית של הצליל.אני לא יודע עד כמה זה משפיע במוזיקה עכשווית, אבל אולי בקלאסית או בכל מיני הרכבי גאז אקוסטיים.
פורסם 2009 באוגוסט 1416 שנים לפיקו יש 24BIT/96KHZ UPSAMPLING DAC, אז עניין אותי לנסות משהו כזה בהשוואה ל-C רגיל....To download audio please provide the username HD and the password 2Lחחחח...תודה, לא שמתי לב שזה היה שם ^^.
פורסם 2009 באוגוסט 1416 שנים דיון מעניין. עכשיו שמישהו יוסיף כאן קישור לLOUDNESS WAR שממילא הורגת את הצליל כך שההבדלים בין פורמטי הLOSSLESSוהLOSSY מצטמצמים (לא בגלל הLOSSY נעשים טובים יותר אלא שהמקור מעאפן יותר) מה גם שהרבה אלבומים שיוצאיםהיום לוקחים בחשבון שרוב האנשים ישמעו אותם בנגני MP3 למינהם ובמחשבים\ מערכות בינוניות - ומכוונים את הצליל בהתאם.
פורסם 2009 באוגוסט 1416 שנים מה שתיארת זה באמת בעיה רצינית, בכלל כל התחום הזה של הייפיי לדעתי יהפוך להיות נישה ממש מצומצמת בעוד כמה שנים,וכדי למצוא מוזיקה באיכות טובה נצטרך להתאמץ הרבה יותר וגם לפתוח יותר את הכיס.פיתרון לפחות זמני להדרדרות הזאת במקור לדעתי זה לחפש דיסקים שעברו מאסטרינג לפני 15-20 שנה, שכעוד הענייןהזה לא היה מוגזם, או ריפים שעשו באופן אנלוגי מוייניל.
פורסם 2009 באוגוסט 1416 שנים לפעמים יש מזל שקיימים אמריקאים עם יותר מדי זמן פנוי בידיים. יש קבוצה שנלחמת בתופעה ומנסה להעלות אותה למודעות הציבור. נקווהשהם יצליחו להשפיע במידה כזו או אחרת.
פורסם 2009 באוגוסט 1416 שנים מוזיקה קלאסית מיועדת מראש לשוק ספציפי מאוד. וגם מוזיקה קלאסית יש הרבה מאוד חרא לצערנו, לא כולם מקליטים כראוי.Anatoli.
פורסם 2009 באוגוסט 1516 שנים ישנה חברת רמקולים כרגע לא עולה לי השם שלה שמטמעיה ברמקולים שלה טוויטרים שמגיעים עד ל200khz.בחברה טוענים שזה משפר את הבמה של הצליל :-Xיש לך הקלטות ב24 ביט ו352.8khz , אתה יכול להוריד פה ולהתרשם מההבדלים בפורמטיםhttp://www.2l.no/hires/index.htmlלפי שאנון צריך לפחות קצב דגימה של לפחות 400KHZ בשביל לשחזר במדויק תדרים של 200KHZ (וזה לפני מגבלות העולם האמיתי, שמקרב את המספר יותר ל450-500).גם אם תלך על ויניל, אני די בטוח שההיגביות של מערכות ההקלטה שלהם רחוקה ממלרשום את ההרמוניות הגבוהות האלה, שלא לדבר על כך שהחריצה של המחט כנראה תמחק אותם בניגון הראשון או השני.
פורסם 2009 באוגוסט 1516 שנים http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=415146.0 http://www.dynamicrange.de/ מומלץ לקרוא. ובתכלס, אנשים - האוזניים שלנו לא עד כדי כך מפותחות בהשוואה לחיות אחרות בטבע. ואנחנו רחוקים מלשמוע 200KHZ.
פורסם 2009 באוגוסט 1516 שנים לפי שאנון צריך לפחות קצב דגימה של לפחות 400KHZ בשביל לשחזר במדויק תדרים של 200KHZ (וזה לפני מגבלות העולם האמיתי, שמקרב את המספר יותר ל450-500).גם אם תלך על ויניל, אני די בטוח שההיגביות של מערכות ההקלטה שלהם רחוקה ממלרשום את ההרמוניות הגבוהות האלה, שלא לדבר על כך שהחריצה של המחט כנראה תמחק אותם בניגון הראשון או השני.כאן יהיה דווקא עדיף ללכת בכיוון הדיגיטלי, פלייבק מהמחשב יהיה פשוט יותר,יש היום ממירים (ADAC) שמסוגלים לטפל בפורמט DXD, ה-382.5 קילוהרץ.בהינתן רמקולים מתאימים, אתה משחזר ספקטרום ענקי של תדרים מעבר ל20khz, וכדי ששאנון לא יתרגז נקרא לתחום הזה 0-191.25.גם אם עדיין לא הוכח חד משמעית, תחום תדרים כזה יכול להיות מרגש בהקלטות עשירות אינפורמציה כמו מוזיקה קלאסית למשל.נקווה שכל התחום ידחוף את עצמו ונצא מהבועה הנוחה של 16/44, לפחות בדמות שירות דיגיטלי נוח כמו של אמאזון, ולא ירה לעצמו ברגלעם כל הDB WAR הזה.
פורסם 2009 באוגוסט 1516 שנים ובתכלס, אנשים - האוזניים שלנו לא עד כדי כך מפותחות בהשוואה לחיות אחרות בטבע. ואנחנו רחוקים מלשמוע 200KHZ.מסכים לחלוטין.כ"כ הרבה אנשים שוכחים את העובדה הזו ומסתכלים רק על נתונים טכניים שהרבה פעמים לא רלוונטיים....מה גם שהרבה מושפעים פסיכולוגית מנתונים יבשים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.