עבור לתוכן

שאלה לגבי פנדס מחשבים

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

מה מדיניות הפיקסלים השרופים אחרי שבוע?

ובמקרה של פיקסלים שרופים בכמות שמצדיקה החלפה, איך ההחלפה מתבצעת?

אני צריך להגיע פיזית לאחד הסניפים? או באמצעות שליח?

  • תגובות 45
  • צפיות 3.6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

בשבוע וחצי האלו כבר השגתי זכרונות ממקום אחר, ביקשתי את הכסף חזרה, הרי המוצר הגיע מת ועדיין לא עברו 14 ימי עסקים, מיאנו לתת לי אותו בטענה ש "השתמשתי במוצר ולכן אי אפשר להחזירו".

WTF ???

פעם שלישית גלידה? :bash:

פורסם

אולי שווה לציין שכל העיסוקים שלי מולם היו עם הסניף בב"ש.

למרות שיהיה מפתיע לגלות ש*משהו* בב"ש יותר טוב מבכל מקום אחר בארץ :lol:

אגב לחבר שלי שקנה בקיסריה זכרונות OCZ גם הגיעו פעמיים רצוף קיטים דפוקים, אבל הם שלח להם אותם בדואר בשתי הפעמים והם שלחו לו כל פעם חדש, כשבפעם השניה נתנו לו דגם יותר טוב בשביל פיצוי על זה שהוא נדפק פעמיים רצוף - למרות שזה לא היה באשמתם. וכמובן שהוא לא שילם בעצמו על המשלוחים והכל.

בגדול, כל חנות עושה פאשלות כנראה - מהניסיון שלי ושל הרבה חברים, פנדס עושים עבודה טובה לאורך זמן. אבל ברור ששום דבר לא מובטח, בשום חנות.

פורסם

1. ברוב המקומות הנוהל לגבי פיקסלים מתים הולך ככה:

ב10 הימים הראשונים, די בפיקסל דפוק אחד ע"מ שהמסך יוחלף בחדש - כלומר אם קנית מסך, ובמהלך 10 הימים הראשונים, מצאת פיקסל מת, אתה מגיע לחנות ומזדכה על המסך, ואז או שנותנים לך אחד חדש במקום, או במקרה הצורך מזמינים לך חדש, כך או כך חשוב לברר מול החנות מה חשיבות ההזדכות על המסך הדפוק מולם, כדי שהם יוכלו להזדכות עליו מול היבואן / יצרן (תלוי חנות ופירמה). יש חנויות שבהן נגיד ומצאת פיקסל דפוק, הודעת להם, הם הזמינו מסך חדש במקום, המסך החדש הגיע שבועיים מאוחר יותר ועדיין תתבצע החלפה בלי שום בעיות.

לאחר 10 הימים הראשונים, במשך שארית 3 השנים הקרובות הדבר כבר משתנה בהתאם לגודל המסך, במסכי 17" בדרך כלל מחליפים / שולחים לתיקון מ3 פיקסלים דפוקים ומעלה (משתנה מיצרן / יבואן זה לאחר) ובמסכי 19" ומעלה זה כבר 4 ומעלה אם אני לא טועה.

2. לגבי הנאמר על חוויות קנייה ומימוש אחריות. יש לציין כמה דברים:

א. יש מספר מנגנונים שונים של הזמנות ONLINE, בחלק מהחברות ישנו מנגנון אשר לוקח את פרטי ההזמנה ומבצע אותה בפועל - המכיל הזנה של פרטי אשראי. בחברות אחרות, אתה "מבצע" הזמנה ובסך הכל מזין פרטים של מה שהיית רוצה להזמין ללא פרטי אשראי ואז חוזר אליך נציק המבצע איתך את ההזמנה דרך הטלפון. במקרה הראשון, אתה מבצע הזמנה, במקרה השני, להגיד "הזמנתי" יהיה ממש לא נכון, למעשה הרבה יותר מדויק יהיה להגיד - אמרתי שאני מעוניין ב...".

ב. ישנם ארבעה סוגים כלליים של אתרים של חנויות: אתרים שקופים, אתרים ריאליים, אתרים סמי-פיקציונליים אתרים חשוכים.

אתרים שקופים: כל היצע המוצרים של החנות מעודכן באופן שוטף, כך שהמחירון והמלאי מעודכנים. הדוגמא הטובה ביותר לאתר כזה היא על אפם וחמתם של לא מעט גולשים, היא האתר של KSP. אם זה לא מופיע באתר שלהם, אז הם לא מוכרים את זה, ואתה יכול לראות עד לרמת ה"לפני כמה שעות" לגבי כל פריט, באיזה סניף הוא נמצא במלאי. אני לא מכיר עוד יותר מדי דוגמאות של אתרים כאלו.

אתרים ריאליים - אתרים שמייצגים באופן עדכני ו/או הוגן את היצע החנות, הם אמנם לא מאפשרים לך לדעת מלאי של כל מוצר ומוצר בכלל ובפרט בכל סניף וסניף, ובכל זאת כאשר מוצר לא נמכר יותר ע"י הרשת, הם דואגים להסירו. כמו כן המחירים באתר עדכניים ב95% מהמקרים, והאתר משמש ככלי עיקרי לשם בניית הצעות מחיר. לא חסרות דוגמאות של אתרים כאלו.

אתרים סמי-פיקציונליים - לכאורה נראים מצוין, מכילים תמיד היצע אדיר של מוצרים - הגדול לרוב מאלו של המתחרים. בפועל, מדובר באתר שההיצע שלו לא מתעדכן, והוא מכיל לא מעט מוצרים שכבר מזמן בחזקת לא במלאי ולא יחזרו אליו יותר / לא מיוצרים יותר. המחירון מתעדכן תכופות רק לגבי חלק קטן מן ההיצע, ורק לעיתים רחוקות מאד לגבי רוב הפריטים בהיצע. בהזמנות בחנויות הללו רווחת התופעה של "הזמנת את X, אבל את X אין יותר במלאי, אולי תיקח את..." וזה מתייחס לדגמי זיכרונות שונים, ספקים מודל 2002 לוחות אם לסוקט 754 וכד'... יש מי שיראה בזה מגמה לא יפה של אשליה להיצע גדול אל מול היצע מצומצם בפועל. לעיתים מדובר בתחזוקה מעטה של אתר. לצערי, לרובן הגדול של החנויות שעליהן ממליצים בפורום זה יש אתרים כאלו.

אתרים חשוכים - אתרים שנוקטים במדיניות הפוכה ממדיניות של שקיפות - לא ניתן לדעת באמת את ההיצע של החברה. רק מחירים של פריטים ספציפיים מופיעים וככלל יש חוסר כנות מדהים באתר. ההיצע לווא דווקא עדכני ולא תמיד נאמן למציאות. לרוב אתרים של חברות קטנות / פיקטיביות. האתר לא מאפשר לך כלקוח לבנות הצעות מחיר בצורה נורמאלית ולא נותן לך שום כח בתור לקוח. יש לאתרים האלו בדרך כלל רק שתי מטרות, הראשונה, להציג את עצמך כזול בטירוף ולמשוך לקוחות למטרות UPSALE, השנייה, לעשות טרור למתחרים שלך עם מחירון שיקרי (לרוב של מערכות מחשב מורכבות שלא באמת קיימות) ויחד עם זאת בלתי יאומן. אני יכול לחשוב בקלות על אתר אחד שהוא של חברה גדולה ולא אהודה בארץ שהוא כזה.

פורסם

1 ברוב המקומות הנוהל לגבי פיקסלים מתים הולך ככה:

ב10 הימים הראשונים, די בפיקסל דפוק אחד ע"מ שהמסך יוחלף בחדש - כלומר אם קנית מסך, ובמהלך 10 הימים הראשונים, מצאת פיקסל מת, אתה מגיע לחנות ומזדכה על המסך, ואז או שנותנים לך אחד חדש במקום, או במקרה הצורך מזמינים לך חדש, כך או כך חשוב לברר מול החנות מה חשיבות ההזדכות על המסך הדפוק מולם, כדי שהם יוכלו להזדכות עליו מול היבואן / יצרן (תלוי חנות ופירמה). יש חנויות שבהן נגיד ומצאת פיקסל דפוק, הודעת להם, הם הזמינו מסך חדש במקום, המסך החדש הגיע שבועיים מאוחר יותר ועדיין תתבצע החלפה בלי שום בעיות.

לאחר 10 הימים הראשונים, במשך שארית 3 השנים הקרובות הדבר כבר משתנה בהתאם לגודל המסך, במסכי 17" בדרך כלל מחליפים / שולחים לתיקון מ3 פיקסלים דפוקים ומעלה (משתנה מיצרן / יבואן זה לאחר) ובמסכי 19" ומעלה זה כבר 4 ומעלה אם אני לא טועה.

הרגת אותי עם ברוב המקומות נותנים אחריות ל10 ימי ראשונים

אתה מוזמן לבדוק את ההלצה שלך בעצמך ולגלות שאולי במקרה הטוב 3 חנויות יתנו, ורובם יתנו רק למעמד הקנייה וזהו

ו - Amnesia אתה לא יודע לקרוא? נתתי לך דוגמא שהם מימשו אחריות אפילו על מוצר שלא נחשב כחלק מהאחריות.

פורסם

ו - Amnesia אתה לא יודע לקרוא? נתתי לך דוגמא שהם מימשו אחריות אפילו על מוצר שלא נחשב כחלק מהאחריות.

ולא רק אתה, הוא כבר התחיל להתיש אותי.

פורסם

הרגת אותי עם ברוב המקומות נותנים אחריות ל10 ימי ראשונים

אתה מוזמן לבדוק את ההלצה שלך בעצמך ולגלות שאולי במקרה הטוב 3 חנויות יתנו, ורובם יתנו רק למעמד הקנייה וזהו

ו - Amnesia אתה לא יודע לקרוא? נתתי לך דוגמא שהם מימשו אחריות אפילו על מוצר שלא נחשב כחלק מהאחריות.

הרוב הגדול של החנויות נותנות בשבוע הראשון אחריות לפיקסל אחד. עוד לא שמעתי על חנות שלא נתנה אחריות על פיקסל שרוף במעמד הקנייה.

פורסם

עוד לא שמעתי על חנות שלא נתנה אחריות על פיקסל שרוף במעמד הקנייה.

חחח נו ברור.. כי הבדיקה מתבצעת לפני התשלום.. זה לא אחריות.

זה כמו לראות חולצה קרועה בחנות בגדים ולא לקנות אותה.. זה לא נחשב אחריות :silly:

פורסם

הרוב הגדול של החנויות נותנות בשבוע הראשון אחריות לפיקסל אחד. עוד לא שמעתי על חנות שלא נתנה אחריות על פיקסל שרוף במעמד הקנייה.

על כמה כסף או על איזה מסך בא לך להתערב, ולראות שרוב החנויות לא נותנות לך בשבוע הראשון אחריות לפיקסל אחד? אולי 3 חנויות מקסימום כן נותנות.

אחריות על פיקסל במעמד הקנייה זה שקול באמת לדוגמא שניתנה מעלי...

פורסם

3 חנויות בכל הארץ/3 חנויות מתוך עשר/3 חנויות...?

פורסם

מה עם פיקסל שרוף 6 שעות אחרי קניית המסך? כי לי באייבורי החליפו בלי בעיות...

פורסם

3 חנויות בכל הארץ...

forgid, לך היה מזל, כי לא תמיד הם יחליפו, והיו מספיק מיקרים שהמסך לא הוחלף בחברה זו או אחרת.

כמו כן זה לא תלוי רק בחנות עצמה, זה גם תלוי בחוזה של היבואן מול הספק העולמי...

פורסם

3 פעמים ניסיתי להזמין שם (פעם אחת מסך, פעם אחת זכרונות, פעם אחת כרטיס קול, שנים 2005, 2007 ו 2008 בהתאמה)

3 פעמים אכלתי קש.

המסך-

הבטיחו לי שהוא במלאי בקיסריה ותוך יומיים-שלושה יעבירו לנשר. עשיתי הזמנה, נתתי כרטיס אשראי באינטרנט.

על המקום חויבתי, אמרו לי 3 ימים- אחרי 3 ימים התקשרתי, המסך לא בנשר.

חיכיתי שבוע לפני שבכלל הצקתי להם שוב, המסך לא בנשר.

אחרי עוד שבוע- המסך לא בנשר, בנקודה זו דרשתי את הכסף חזרה, הבטיחו לי שתוך יומיים המסך מגיע.

למחרת מגיע אלי מייל- המסך שהזמנתי לא זמין בארץ וגם לא יהיה זמין יותר, הנה אנחנו מציעים לך מסך אחר (נחות ממה שהזמנתי, יש לציין) באותו מחיר.

לקח לי עוד כמעט שבועיים של מיילים, טלפונים, ובסופו של דבר גם הגעה לסניף בשביל לקבל את הכסף חזרה.

עברו שנתיים, הזמנתי זכרונות, קיוויתי שזה היה מקרה חד פעמי.

הזכרונות הגיעו מתים (2 הסטיקים בקיט, יש לציין), החזרתי לחנות לבדיקה, הבטיחו לי תשובה תוך 3 ימים, אחרי שבוע לא שמעתי מהם, התקשרתי.

3 ימים אחרי שהתקשרתי הודיעו לי שהזכרונות אכן תקולים, ויחליפו לי אותם. בשבוע וחצי האלו כבר השגתי זכרונות ממקום אחר, ביקשתי את הכסף חזרה, הרי המוצר הגיע מת ועדיין לא עברו 14 ימי עסקים, מיאנו לתת לי אותו בטענה ש "השתמשתי במוצר ולכן אי אפשר להחזירו". אחרי 3 טלפונים שארכו שעה כל אחד, אם לא יותר, קיבלתי את הכסף חזרה. (שיפור בהחלט יש, לא גררו אותי שבועיים ולא הכריחו אותי להגיע לסניף ולצעוק מול לקוחות, אבל המצב עדיין לא בדיוק אופטימלי...)

כרטיס קול- הזמנתי, הבטיחו שתוך שבוע יגיע, תוך 3 שבועות לא הגיע, ביטלתי הזמנה. מזל שבחרתי איסוף ותשלום במזומן, אם הייתי נותן כרטיס כנראה שהייתי נגרר לעוד סיפור.

זה הנסיון האישי שלי עם החנות, בתור אדם בודד אני ממש לא יכול להגיד שזה משהו חד משמעי- יכול להיות שסתם נפלתי על רצף של מזל נאחס ו/או נציגים ממורמרים, אבל אישית, יעבור זמן לפני שאנסה לקנות שם שוב.

אני בכלל לא מבין למה פנית אליהם בפעם השנייה והשלישית :)

פורסם

אני בכלל לא מבין למה פנית אליהם בפעם השנייה והשלישית :)

אחרי הפעם הראשונה אני לא הייתי מנסה אפילו להסתכל להם על הסניף.

קניתי מWELLCOM סניף ראשל"צ 20 פעמים לי ולחברים מחשבים מ2006-2009 עד היום, ופעם אחת הגיעה מוצר תקול, עוד באותו יום קיבלנו חדש ללא שום שאלות.

נשרף לי הלוח באשמתי אחרי 4 חודשים של שימוש הבאתי לחנות, ותוך שבוע קיבלתי חדש ללא בעיות והצקות, שירות מושלם.

פורסם

3 חנויות בכל הארץ...

forgid, לך היה מזל, כי לא תמיד הם יחליפו, והיו מספיק מיקרים שהמסך לא הוחלף בחברה זו או אחרת.

כמו כן זה לא תלוי רק בחנות עצמה, זה גם תלוי בחוזה של היבואן מול הספק העולמי...

על כמה מתערבים?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים