עבור לתוכן

שאלה לגבי פנדס מחשבים

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

יש למישהו המלצה על חנות אחרות שאוכל לשם לקנות 2209WA בזול?

למרות שבכל זאת אני מעדיף לקנות מפנדס, יש שם מקלדת, עכבר ומאוורר שאני צריך, ול- SkyPC, החנות הבאה ברשימה, אין.

אגב, האחריות על ה- 2209WA ניתנת בנקודות שירות של Dell עצמה ברחבי הארץ?

  • תגובות 45
  • צפיות 3.6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

מלבד כמה בודדים, כולם פה המליצו לך על פנדה, והמחיר שלהם למסך הספיציפי הוא בין הזולים בארץ.

עריכה: וכן, השירות מתבצע דרך UPS בחינם, אל מול דל העולמית.

פורסם

טוב, אז אני ממליץ על קסטרו, רנואר, שוק הכרמל, החומוסיה בדרום ת"א (במיוחד שם, המוכר היה אדיב מאוד) ואפילו KSP.

במיוחד KSP ! חווית הקניה אצלהם הייתה מדהימה ! גם המחירים מעולים !

פורסם

אוליי תרגע קצת, הבנו, לך אין ניסיון טוב עם פנדה, לכל השאר פה יש (גם עם קניה וגם עם מימוש אחריות.), מה שבמקרה הזה זה לא רלוונטי שכן האחריות היא ישירות מול דל.

נ.ב: אם אתה לא סומך על חברי הפורום הזה, אתה יכול לראות שבביקורות בזאפ, הציון שהגולשים העניקו לחנות הוא 4.5/5. (כ-200 גולשים)

פורסם

אוליי תרגע קצת, הבנו, לך אין ניסיון טוב עם פנדה, לכל השאר פה יש (גם עם קניה וגם עם מימוש אחריות.), מה שבמקרה הזה זה לא רלוונטי שכן האחריות היא ישירות מול דל.

זה לא אני, הורג אותי לשמוע אנשים שכותבים שהיה להם ניסיון טוב עם קניית מוצר.

אלוהים, מתי למישהו אין ניסיון טוב בקניית מוצר כלשהו? נדיר שאתה קונה מוצר ומשהו מתפקשש במהלך הקניה (או לפחות עד ששלימת).

מה שמעצבן אותי זה שאנשים קונים מוצרים על סמך זה שאיציק קנה את המוצר ולא היו בעיות במהלך הקניה.

WOW באמת... כל יום שאני קונה מוצר יש לי בעיות, גם בחנות הגלידה השכונתית...

תנסה לספור את המקרים שקניתי משהו ובמהלך הקניה משהו התפקשש. אולי תוכל לספור 2 מקרים כאלה בכל החיים שלך.

מצידי? שיקנה מפנדה מה שבא לו. הבעיה היא שהוא מבצע את הקניה על סמך כלום.

כן... לך תקרא את הביקורות בזאפ. מעניין לכמה מהם היה צורך במימוש אחריות ::)

עוד פעם, שאתה קונה גי'נס לא איכפת לך אחרי שקנית אותו. הרי הוא שלך (מן הסתם), הוא תקין ובלי קרעים, ויפה.

לעומת זאת מחשב כן צריך שיהיה לו אמא ואבא ואנשים שתוכל לסמוך עליהם.

פורסם

חבל שכשאדם נהיה אובססיבי הוא לא שם לב שכבר אמרתי: לי יש נסיון מעולה אתם גם במימוש אחריות! (לא רק בקניית מוצר! :pissed:)

עריכה: ואני בטוח שכך לעוד הרבה אנשים מהפורום.

פורסם

איזה קטע

בכתבה הזאת בYNET רשום משהו בסגנון שאחד מבקרי הIDE קיבל נזק פיזי ולכן לא ניתן להחליף את הלוח,

בסביבות 2004-2005, החיבור רשת בלוח אם שלי הפסיק לעבוד, וגם אז פנדה אמרו לי שהלוח אם נשרט, ולכן זהו נזק פיזי שלא יכוסה.

לול, גדול.

פורסם

חבל שכשאדם נהיה אובססיבי הוא לא שם לב שכבר אמרתי: לי יש נסיון מעולה אתם גם במימוש אחריות! (לא רק בקניית מוצר! :pissed:)

עריכה: ואני בטוח שכך לעוד הרבה אנשים מהפורום.

לא ראיתי שכתבת כזה דבר ואני עדיין לא רואה.

עוד פעם, אין לי בעיה שיקנה משם אדרבה, שיעשו כסף ושכולם יהנו.

הבעיה שלי שאנשים מבצעים קניות על סמך זה שחווית הקניה הייתה טובה.

וזה שאתה בטוח שלעוד הרבה זה מאוד נחמד, שאותם חב'רה יבואו וירשמו וככה תוכל לקבל אמת מידה רצינית לגבי החנות.

עריכה:

בחלק מהתגובות שלי קצת גלשתי לפסים אחרים. זה לא בכוונה "לצאת עליך" או משהו בסגנון, אלה פשוט לנסות ולהסביר לאנשים שהדבר שחשוב בקניית מחשב זאת החנות שנותנת את האחריות ולא כל מיני דברים "שוליים" אחרים.

פורסם

אני מצטרף לקריאה, אני בטוח שלהרבה אנשים פה יש ניסיון מעולה עם פנדה.

וכן, הבנתי אותך כבר ממזמן, אני מסכים אתך שאי אפשר להסתמך רק על חווית הקניה, אבל במקרה של פנדה להרבה אנשים זה לא נגמר בחווית הקניה.

פורסם

אין לי בעיה שלהרבה אנשים זה לא נגמר שם, להפך, אני מקווה שהם השתפרו ונותנים אחריות כמו שצריך.

תאמת? זה שאתה אומר שאתה בטוח שלעוד הרבה אנשים לא הייתה בעיה עם מימוש האחריות זה כבר לא לעניין.

שאותם אנשים יבואו לפה ויכתבו את זה.

פורסם

^^^

בחיים שלי לא שמעתי זיין שכל כמוך.

ידוע לכל במיוחד למנהל האתר הזה, שבתקופה של 2003-2004 היה הרבה בלאגן איתם, אבל מאז הם עברו לא מעט מהפכים.

לפותח הדיון, תסתכל בחתימה שלי, ואלו רק חלק מהדברים שנקנו שם

גם מימוש האחריות של הנרתיק של הDOK שלי, דבר שלא ממש נמצא במסגרת אחריות, טופל בצורה מקצועית והוחלף אחרי ששמתי לב לפגם, האריזה השנייה פורקה בצורה מלאה, אז אי אפשר לומר שהם יארזו מחדש וימכרו שוב.

בנוגע למסך, האחריות היא מול דל העולמית, היתרון שיש לך שבוע ראשון לפיקסלים מתים, ודרך אגב, תנסה להוציא מהם הנחת מזומן של 2% במידה ויש לך מזומן.

פורסם

Amnesia למה אתה הולך עם הראש בקיר :s07:

חווית הקניה זה לא לשים שטרות על השולחן ולקחת מוצר - בטח לא כשאתה מרכיב איתם מפרט ב-6000 שקל.

יושבים שם חברה שיודעים על מה הם מדברים. כולל דברים שאנשים פה בפורום מפרטים לא ידעו להגיד לי. מייעצים ומייעלים את הקניה, חוסכים לך כסף על הדרך ונותנים לך מוצר יותר טוב. רציתי הרכבה עצמית אז הוא ישב איתי כשקיבלתי את המחשב ועבר איתי על כמה נקודות שצריך לשים לב, שיהיה מורכב נכון וכ'.

כבר סיפרתי על כל הסיפורים האלה בפורום על KSP - יש הבדל מאד גדול בקניית חלקים למחשב בין חנויות - בפנדס חוסכים לך כסף, מנסים להוציא את המחשב הכי טוב בכסף שלך ובדרישות שלך.

חוצמזה, בגלל הסיפור הטפשי שהמוכר הבטיח לי מחשב תוך שבוע (למרות שזה מנוגד לתקנון, זה אמור להגיע תןך 14 ימי עסקים! הם לא היו חייבים לי כלום!) אז קיבלתי הנחה על המחיר הסופי (איזה 2-3%, לא כזה מעט מ-6000).

אז כן, גם לפני מימוש אחריות חנות יכולה להיות טובה יותר מאחרת, משמעותית. חוצמזה, עם כל הסיפורים על מוצרים מחודשים שנמכרים כחדשים ועוד שקרים, אני בכלל לא שש לקנות בחנויות מפוקפקות, גם אם זה זול.

כל מה שקניתי מפנדס עובד כבר שנתיים, אפס תקלות, הכל הגיע באריזות מקוריות ולא בשקית אנטי סטטית עם איזה מדבקה בכתב יד חשוד.

פורסם

קניתי בשנתיים האחרונות 4 מערכות מחשבים שלמות כולל הכל, מסך מקלדת... בהתאם למפרט מבוקש.

המערכות הגיעו בהתאם ללוח הזמנים כשכל הרכיבים בהתאם למפרט שהתבקש.

במערכת אחת כרטיס מסך מסוג 8800GT 512MB התקלקל לא מזמן [קצת למעלה משנה לאחר הרכישה].

הכרטיס נשלח בדואר והוחלף בכרטיס חדש לאחר 3 שבועות.

סה"כ אני בהחלט מרוצה מהחנות ומהשירות ב "פנדה מחשבים".

פורסם

^^^

בחיים שלי לא שמעתי זיין שכל כמוך.

ידוע לכל במיוחד למנהל האתר הזה, שבתקופה של 2003-2004 היה הרבה בלאגן איתם, אבל מאז הם עברו לא מעט מהפכים.

לפותח הדיון, תסתכל בחתימה שלי, ואלו רק חלק מהדברים שנקנו שם

גם מימוש האחריות של הנרתיק של הDOK שלי, דבר שלא ממש נמצא במסגרת אחריות, טופל בצורה מקצועית והוחלף אחרי ששמתי לב לפגם, האריזה השנייה פורקה בצורה מלאה, אז אי אפשר לומר שהם יארזו מחדש וימכרו שוב.

אז צר לי שאני לא ידעתי שהיו איתם בעיות ב 2003-2004. כנראה שכחתי להתחבר טלפטית לפורום ולבדוק זאת.

וואיייייי אז מה אם הרבה דברים נקנו שם? לא קנית הרבה דברים בחיים שלך? 90% מהמקומות שקנית מהם מוצרים לא היו טובים? (לא להכליל ksp וכו').

כנראה אנשים לא מבינים וחבל, שחנות טובה נמדדת ברגעים הקשים של הלקוח כשצריך אותה. לא ברגעים הטובים שהם מקבלים כסף.

ואני מאוד שמח שכן קיבלו את המוצר שלך והחליפו. כמו שאמרתי אני מקווה שהם השתפרו.

אני מניח שלא קראת את ההודעות האחרונות שלי אה?

כבר סיפרתי על כל הסיפורים האלה בפורום על KSP - יש הבדל מאד גדול בקניית חלקים למחשב בין חנויות - בפנדס חוסכים לך כסף, מנסים להוציא את המחשב הכי טוב בכסף שלך ובדרישות שלך.

אמרתי לא לתפוס אותי במילה נכון?

תמיד יהיה מישהו שהוא באמת פחות טוב מהאחרים. אבל רוב החנויות יתנו לך את השירות הטוב לפני הקניה ובמהלכה.

פורסם

3 פעמים ניסיתי להזמין שם (פעם אחת מסך, פעם אחת זכרונות, פעם אחת כרטיס קול, שנים 2005, 2007 ו 2008 בהתאמה)

3 פעמים אכלתי קש.

המסך-

הבטיחו לי שהוא במלאי בקיסריה ותוך יומיים-שלושה יעבירו לנשר. עשיתי הזמנה, נתתי כרטיס אשראי באינטרנט.

על המקום חויבתי, אמרו לי 3 ימים- אחרי 3 ימים התקשרתי, המסך לא בנשר.

חיכיתי שבוע לפני שבכלל הצקתי להם שוב, המסך לא בנשר.

אחרי עוד שבוע- המסך לא בנשר, בנקודה זו דרשתי את הכסף חזרה, הבטיחו לי שתוך יומיים המסך מגיע.

למחרת מגיע אלי מייל- המסך שהזמנתי לא זמין בארץ וגם לא יהיה זמין יותר, הנה אנחנו מציעים לך מסך אחר (נחות ממה שהזמנתי, יש לציין) באותו מחיר.

לקח לי עוד כמעט שבועיים של מיילים, טלפונים, ובסופו של דבר גם הגעה לסניף בשביל לקבל את הכסף חזרה.

עברו שנתיים, הזמנתי זכרונות, קיוויתי שזה היה מקרה חד פעמי.

הזכרונות הגיעו מתים (2 הסטיקים בקיט, יש לציין), החזרתי לחנות לבדיקה, הבטיחו לי תשובה תוך 3 ימים, אחרי שבוע לא שמעתי מהם, התקשרתי.

3 ימים אחרי שהתקשרתי הודיעו לי שהזכרונות אכן תקולים, ויחליפו לי אותם. בשבוע וחצי האלו כבר השגתי זכרונות ממקום אחר, ביקשתי את הכסף חזרה, הרי המוצר הגיע מת ועדיין לא עברו 14 ימי עסקים, מיאנו לתת לי אותו בטענה ש "השתמשתי במוצר ולכן אי אפשר להחזירו". אחרי 3 טלפונים שארכו שעה כל אחד, אם לא יותר, קיבלתי את הכסף חזרה. (שיפור בהחלט יש, לא גררו אותי שבועיים ולא הכריחו אותי להגיע לסניף ולצעוק מול לקוחות, אבל המצב עדיין לא בדיוק אופטימלי...)

כרטיס קול- הזמנתי, הבטיחו שתוך שבוע יגיע, תוך 3 שבועות לא הגיע, ביטלתי הזמנה. מזל שבחרתי איסוף ותשלום במזומן, אם הייתי נותן כרטיס כנראה שהייתי נגרר לעוד סיפור.

זה הנסיון האישי שלי עם החנות, בתור אדם בודד אני ממש לא יכול להגיד שזה משהו חד משמעי- יכול להיות שסתם נפלתי על רצף של מזל נאחס ו/או נציגים ממורמרים, אבל אישית, יעבור זמן לפני שאנסה לקנות שם שוב.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים