עבור לתוכן

שאלה לגבי פנדס מחשבים

Featured Replies

פורסם

רציתי לשאול אם פנדס (pandas.co.il) נחשבת לחנות טובה ואמינה?

הזמנתי מהם פעמיים בעבר, אך הזמנות אלו היו חלקי מוצרים זניחים וזולים יחסית.

אני עומד לבצע את ההזמנה הגדולה הראשונה (Dell 2209WA, בנוסף לעוד כמה דברים קטנים) ואני לא רוצה להתחרט אחר כך.

באותו נושא: האחריות ניתנת גם בכל מרכזי השירות של Dell בארץ?

תודה :)

  • תגובות 45
  • צפיות 3.6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

פנדה היא אחת מהחנויות הכי מקצועיות ואמינות בארץ, אם לא הראשונה שבהן.

פורסם

:hizuk:

קניתי מהם מלא דברים, כולל מערכת שלמה (ללא הרכבה אמנם), והכל היה חלק.

קצת עצבנו אותי כי כשקניתי המוכר אמר לי שתוך שבוע יגיע, ובפועל לקח יותר משבועיים - עדיין בתוך גבולות ההתחייבות (14 ימי עסקים), פשוט חבל שהוא הבטיח בלי לדעת שחלק מהדברים חסר במלאי גם במחסן הראשי.

אבל בכל מקרה, מאד מאד מקצועיים, מבינים לעומק בתחום, נותנים עצות טובות ושרות טוב.

ממליץ בחום.

פורסם

גם אני ממליץ הזמנתי מהם מספר מוצרים ולא היו שום בעיות!!

פורסם

בדיוק חזרתי מהם קניתי מטען למחשב הנייד של אחותי ,השירות היה בסדר גמור והקניה היתה מהירה וכיפית בסך הכל.

קניתי מהם גם זיכרונות וגם רמקולים למחשב אשר לא היו טובים והחליפו לי לדגם אחר שעלה יותר בלי הוספת תשלום ...

פורסם

המחיר -בסדר גמור, השירות - בסדר גמור, המקום - בסדר גמור, סך הכל - בסדר גמור!

zvika_s.jpg

פורסם

פנדה מחשבים חנות פשוט מעולה.

רכשתי מהם כמות לא קטנה של מוצרים, ואף פעם לא היתה בעיה

ובנוסף על כל זה השירות מעולה!

פורסם

אני אספר לכם סיפור קטן שקרה לי עם פנדה...

קניתי מחשב מחנות ליד הבית ולא היה להם חלק שאני רוצה

ורק לפנדה היה אותו..

הם הזמינו אותו.. "עם אחריות של שנה אחת"

החלק הגיע אחרי 3 שבועות... למרות שהבטיחו תוך 3 ימים (לוח אם)

בהתחלה חשבתי שהחלק לא תקין, אז הבאתי לחנות ליד הבית שלי (מאוד אמינים וטובים)

שיבדקו אותו והם אמרו שהוא לא תקין וצריך להביא את כל המחשב לפנדה

הבאתי, והתקשרתי שבוע לאחר מכן לבדוק מה קורה והם אפילו לא בדקו אותו עדיין..

לאחר עוד יומיים של הצקות הם החליטו בטוב ליבם לבדוק אותו.. (שגם זה לקח שבועיים)

ואני לא יודע מה או איך אבל הם בדקו ואמרו לי שהוא תקין לגמרי (הבדיקה שהם עשו בטח זה להדליק את המחשב ולראות אם הכל עולה, מדהים :o)

כשהחזירו לי את המחשב עדיין היו לו את אותם בעיות והפעם בעל החנות ליד הבית שלח להם את המחשב ואמר שיבדקו אותו...

לאחר 3 שבועות כן 3 שבועות חטפתי קריזה והלכתי אליהם פשוט לקחת את המחשב (שעה וחצי נסיעה)

וכשהגעתי לשם הבנתי שהם אפילו לא בדקו אותו עדיין... פשוט לא יאומן.

וכשהגענו והתחלנו לצעוק שם פתאום משום מקום, בעלת החנות שם (לא זוכר את שמה) באה אלי ביציאה ואומרת לי שהלוח לא תקין וצריך להחליף אותו... פחחחח הצביעות.

לשימחתי הרבה היו שם די הרבה לקוחות (דבר שעד עכשיו אני לא מבין איך זה הגיוני) ואני ואבא שלי שם צעקנו ועשינו בלאגן וגם בזכותנו כמה לקוחות הלכו :) (וכמובן בגלל זה היא אמרה שהלוח לא תקין והיא תחליף לי) אבל בגלל שהם כאלה חראות פשוט לקחנו את המחשב והלכנו משם, לא רוצה איתם שום עסקים.

לקחתי את המחשב, בדקתי שוב בבית ועדיין אותו חרא, שום דבר לא עבד...

הבאתי את המחשב לחנות שקוראים לה ד"א טיטניום ברמה"ש (הרגשתי צורך לספר את השם בגלל היחס החם שהעניקו לי)

והם בדקו ושוב פעם (איך לא) מצאו את הבעיה שפנדה לא מצאו.

אז מה שהוא עשה זה לקח על עצמו את ההפסדים (900 שקלים, לוח אם של epox) והביא לי לוך חדש במקום ואפילו יותר טוב...

פשוט אנשים נחמדים טובים ואמינים.. כל המחשבים שקנינו זה מאצלהם... אישית מי שגר קרוב אני מאוד ממליץ.

ולפי מה שהבנתי אחרי זה הוא תבע אותם וזהו בעיקרון...

קיצר, פנדה זאת חנות בכלל לא רצינית שאחרי שמכרה לך את החלק היא בכלל לא מכירה אותך.

אבל אם אין בעיה כמובן אז הכל טוב מן הסתם :).

אני יודע שהמחירים שם מאוד מפתים אבל זה לא תמיד משתלם אם החלק שהביאו לכם מקולקל...

הייתי חייב לכתוב את זה פה..

תודה.

אשר לקוח מפה http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=61639.0

קניתי את המחשב לפני 6 שנים~.

לא יודע איך הם עכשיו, אבל אני לא מתכוון להתקרב אליהם עם מקל...

ד"א, אותם אנשים שכותבים שהם מקצועיים וטובים וכו' וכו'...

כל חנות לא משנה באיזה תחום היא עובדת, עד סוף תהליך המכירה היא מצויינת, הרי מי לא רוצה להרוויח?

החנויות נמדדות לפי אופי האחריות שלהן, לא לפי מצב ושירות המכירה.

חבל לי שאנשים בארץ עדיין לא מבינים זאת.

עריכה: נראה לי שנזכרתי איך קראו לבעלת המקום. אם אני לא טועה שמה היה אורלי.

לא יודע אם היא מנהלת שם את העניינים עכשיו, אבל אם כן חבל"ז.....

פורסם

את שני המחשבים האחרונים שלי קניתי אצלהם (ללא הרכבה).

ובין לבין עוד כל מיני שטויות.

שרות טוב

מחירים טובים עד בסדר.

סה"כ ממליץ. :xyxthumbs:

פורסם

:hizuk:

קניתי מהם מלא דברים, כולל מערכת שלמה (ללא הרכבה אמנם), והכל היה חלק.

קצת עצבנו אותי כי כשקניתי המוכר אמר לי שתוך שבוע יגיע, ובפועל לקח יותר משבועיים - עדיין בתוך גבולות ההתחייבות (14 ימי עסקים), פשוט חבל שהוא הבטיח בלי לדעת שחלק מהדברים חסר במלאי גם במחסן הראשי.

אבל בכל מקרה, מאד מאד מקצועיים, מבינים לעומק בתחום, נותנים עצות טובות ושרות טוב.

ממליץ בחום.

:hizuk:

בדיוק מה שרציתי לכתוב :)

רק להוסיף: גם בממימוש אחריות הם עושים עבודה נפלאה.

פורסם

זה לא נראה שאתם מדברים על אותה חנות בכללן, אז כנראה שהם מאוד השתנו בחמש השנים האחרונות, התגובות הקודמות מעידות על כך. (וכך גם הניסיון שלי איתם.)

נ.ב: וזה לא רציני לחוות דעת על מה שהיה לפני כחמש שנים, בייחוד בתחום המחשבים.

פורסם

צר לי, אבל ניסיון של קניית מוצרים לא אומרת כלום על החנות.

לך לשוק הכרמל תקנה שם. תאמין לי שגם המחיר יעשה את הסוחר מצויין. ::)

עריכה:

זה גם לא רציני לתת חוות דעת ולהגיד שהם מכרו לי את המוצר x/y/z בצורה מצויינת ::)

פורסם

מה זאת אומרת "ניסיון של קניית מוצרים לא אומרת כלום על החנות", אז מה כן?

עריכה: נניח והבנתי את הכוונה שלך, אז לא מדובר רק על מוצרים, מדובר על מחשבים שלמים ועל ניסיון עם מימוש אחריות, בכל המקרים הם עשו זאת נפלא. (וכך מעידות גם התגובות לפני.)

פורסם

מה לא מובן במה שכתבתי?

כל מוצר שתקנה בכל מקום (עכשיו הקרציות יתפסו אותי על המילה) ימכרו לך אותו בחפץ לב ובצורה נחמדה וטובה.

הבעיה צצה כשיש לך בעיה עם אותו מוצר. רק אז נמדדת החנות באופי השירות שלה.

תקרא שוב מה שכתבתי.

עריכה: מימוש אחריות הייתה רק בתגובה אחת וגם זה כשרמקול היה במצב תקין (לפי מה שהבנתי).

מה הבעיה להחזיר לקופסא ולמכור כחדש?

מה נראה לך קורה כשאתה מחזיר מוצר עד 14 יום? נראה לך שהם מחזירים לחברה?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים