עבור לתוכן

שאלה לגבי מימוש אחריות של מוצר שהיבואן שלו פשט רגל

Featured Replies

פורסם

שלום

לפני כחודשיים התקלקל לי הספק (של אנטק). שלחתי אותו לחנות. עד היום לא קיבלתי אותו או אחד אחר בחזרה. כל פעם שאני מתקשר אליהם הם אומרים לי שעוד שבוע הוא יהיה מתוקן או שהם יחזרו אלי והם לא חזרו.

האם עצם העובדה שהיבואן פשט את הרגל מהווה נסיבות מקילות? האם הם חייבים לספק לי ספק אחר?

תודה

  • תגובות 36
  • צפיות 3.6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

האם מדובר בספק שנקנה בשנה האחרונה, או במוצר שכבר לקראת סוף תקופת האחריות?

האם החנות עצמה אמרה לך שהעיכוב נובע מפשיטת הרגל של היבואן?

באיזה דגם ספק מדובר ומהיכן נרכש?

פורסם
  • מחבר

הוא נקנה לפני שנתיים בערך.

החנות אמרה שהעיכוב נובע מהפשיטת רגל של היבואן ושהיבואן החדש הסכים לתקן.

הספק הוא antec smartpower2 450w (זה הספק שבא עם הסונטה2). נקנה ב-IQPC.

בכל מקרה, זה סביר שלוקח יותר מחודשיים לממש אחריות של מוצר?

פורסם

לא סביר כלל וכלל. מי היבואן הקודם של Antec ש-IQPC טוענים שפשט רגל?

פורסם
  • מחבר

האמת שאני כבר לא זוכר. למה? לא ידוע על יבואן רשמי של אנטק שפשט את הרגל בשנתיים האחרונות?

פורסם

למיטב ידיעתי - בזמנו אלה היו COM4U מכפר-סבא. כיום אלו 5Exits בפתח-תקוה.

פורסם

כתוב מייל לחברה עצמה ותאר לה את המקרה ואת הסחבת.

פורסם

האמת שאני כבר לא זוכר. למה? לא ידוע על יבואן רשמי של אנטק שפשט את הרגל בשנתיים האחרונות?

לא. :)

ולכן זה מסקרן לדעת מי היבואן של החברה שממנו IQPC רכשו.

בכל מקרה:

למיטב ידיעתי - בזמנו אלה היו COM4U מכפר-סבא. כיום אלו 5Exits בפתח-תקוה.

אכן צודק' date=' לפני Five Exits היו COM4U ואני לא חושב שהם פשטו רגל.

לפותח הדיון, זה האתר של היבואן הקודם: [url']http://www.com4u.co.il/.

אני מציע לך להתקשר אליהם ולשאול לגבי הספק שלך, אם הם בכלל קיבלו אותו.

אם לא, תרים טלפון ל-IQPC ותשאל איפה בדיוק נמצא הספק שלך בשלב זה.

פורסם
  • מחבר

אני מציע לך להתקשר אליהם ולשאול לגבי הספק שלך, אם הם בכלל קיבלו אותו.

אם לא, תרים טלפון ל-IQPC ותשאל איפה בדיוק נמצא הספק שלך בשלב זה.

כמובן שכבר התקשרתי אליהם המון פעמים ושאלתי אותם. באיזשהו שלב הם אמרו שהוא בתיקון. אחרי שהוא חזר אליהם מהתיקון מהיבואן הם אמרו שהתיקון לא היה מוצלח ושהם שלחו אותו שוב. בשבועיים האחרונים הם פשוט אומרים לי שהם יחזו אליי "עוד מספר דקות" והם לא חוזרים.

האם הרעיון של needcomp יכול להועיל? חבל לי סתם לבזבז זמן לכתוב מכתב שלא יועיל.

פורסם

אני מציע שתשלח הודעה בפרטי ל יאיר פרץ.

הוא פעיל ב HWZONE תחת שם משתמש :

yairperetz

נציג IQPC

ותבקש ממנו הסבר ותגובה פה בת'רד הזה.

יכול להיות שיש הסבר הגיוני , ויכול להיות גם ש IQPC טעו ועכשיו יתנצלו ויתקנו

וגם זה בסדר.

מכיון שהם מוזכרים לא פעם באתר הזה כחנות מומלצת, יש ענין פה לכולם לדעת מה קרה

ולקבל תגובה ממקור ראשון.

פורסם
  • מחבר

פשוט ביזיון מה שהולך עם החנות הזאת.

עכשיו התברר לי משיחה איתם שהיבואן לא פשט את הרגל אלא יש יבואן אחר במקומם. היבואן החדש לא מצליח לתקן את הספק והם רוצים שאני יישלח מייל לאנטק העולמית כדי שייזכו אותי. בחיים לא שמעתי על התנהלות כזאת עלובה.

פורסם

ביקשו ממך לשלוח אימייל לאנטק לקבלת זיכוי ?!

היבואן צריך לעשות זאת (ולא משנה אם הוא הוחלף), הוא יכול להתנהל בקלות מול אנטק, ואם לא אז IQPC צריכים להתנהל מול היבואן/אנטק, אתה לא זה שצריך ליפול בין הכיסאות.

זה מאפיין מאוד שכיח של חנויות ויבואנים בארץ לא לקחת אחריות על המכירה/מוצרים שלהם, תמיד בסוף הלקוח סובל.

פורסם

שלום לכולם !

לצערי בשוק החומרה הישראלי לעיתים היבואנים בארץ לא יציבים לאורך תקופת זמן ארוכה.

במקרים של בעיות אנחנו עושים את המקסימום במסגרת האופציות הקיימות בשבילנו.

לגבי המקרה הספציפי הזה - אנחנו הלכנו עם הספק ל - COM4U פעמיים - ולא קיבלנו מענה ראוי. הלכנו לפייב אקסיט, וביקשנו כטובה שיטפלו בספק לפנים מישורת הדין. לאחר התיקון, רצינו לוודא את תקינות הספק -והתברר שהספק עדיין לא היה תקין (בתחילה שרוף לחלוחטין, ולאחר התיקון - נתן מתחים לא תקינים.

לאחר שהגענו פעם שנייה למעבדת היבואן - מנהל המעבדה לא היה מוכן לטפל, והפנה אותנו לצורת ההתנהלות אל מול אנטק.

אנחנו מצידנו גם שולחים מייל ליבואן, העובדה שביקשנו מהלקוח לרשום מייל ליצרן בחו"ל - היא מכיוון שזה רק יכול לקדם ולעזור לעצם הטיפול בספק התקול.

לאחר שיחה שהתבצעה מול נציג המכירות של פייב אקסיט הובהרו הנקודות הבאות :

1. חברת אנטק העולמית לקחה את נציגות החברה מ - COM4U עקב שיקולים פנימיים.

2. פייב אקסיט לא מחויבים לטפל במקרי שירות שנקנו במקור ב - COM4U.

3. נוהל העבודה התקין במקרים מסוג אלו לפי בקשת אנטק, זה פנייה לשירות הלקוחות שלהם, ולאחר בדיקת הנושא - הם ישחררו הנחיה בהתאם ליבואן החדש.

בכל מקרה, חובה לציין שהיבואן החדש עשה מעל ומעבר לפתרון הבעיה, וימשיך לעזור כדי לקדם נושא זה. אך יש את צורת ההתנהלות שמוכתבת מלמעלה.

בכל מקרה, אין פה שום כוונה להתנער מבחינת הטיפול ללקוח. נעשו לפחות 5 נסיעות ליבואנים בשם הטיפול בנושא זה.

גם מבחינה אישית, אנחנו לא מוכנים להשאיר לקוחות ללא מענה !

אגב, גם כרטיסי מסך של LEADTEK שנקנו בלייף (שפשטו רגל) - הכרטיסים התעכבו זמן לא קט, אך בסופו של דבר כל הלקוחות קיבלו פתרון !

עוד דוגמא קטנה - דיסקים קשיחים שנקנו בזמנו מלייף, אופן הטיפול עובר כעת דרך "טק דאטה". כל דיסק שמטופל מחויב בסכום כסף. הסכום הזה "נספג" ע"י כחלק מהבנת חשיבות השירות.

אנחנו שמים בראש סדרי החשיבות את עניין השירות ללקוח לאחר הרכישה. אנחנו רק רוצים את מידת ההבנה של הלקוחות.

ללקוח גם הוצע הפתרון של ספק כוח זמני עד לפתרון הבעיה (אך ללקוח לא היה צורך בכך).

מה שעוד , אנחנו עושים כל הזמן מאמצים ושינויים ברמת הנהלים וצורת העבודה כדי לקדם את תחום נושא הטיפול במוצרים תקולים .

תודה והמשך יום טוב !

יאיר

פורסם

בקיצור, היבואן הקודם התחפף,

היבואן החדש לא רוצה לתקן בחינם,

אם יפנו ל Antec התיקון יהיה כנראה דרך היבואן החדש שיקבל תמורה מ Antec.

רק שאלה אחת נותרה:

מדוע שהחנות לא תכתוב את המייל ליצרן בשם הלקוח?

פורסם

שלום למנהל החנות IQPC,

אני מצטער, אבל לא שכנעת אותי הספק נמצא אצלך הרבה מאוד זמן. שנינו יודעים שהלקוח תמיד צודק, אז למען השם הטוב של החנות היית צריך להביא לו ספק שווה ערך לשלו בחינם, שהיה חוסך לך את הדברים שנכתבו פה (שפונים לקהל של אלפי לקוחות פוטנציאלים שלכם!).

העניין מרוח יותר מידי זמן וזה שביקשת ממנו לשלוח אימייל לחברה, זה באמת לא בסדר הרי הוא קנה מכם וחלק מהעסקה זו האחריות ואתם צריכים לעמוד מאחוריה

ולא הלקוח צריך להתרוצץ בשביל משהו שהוא שילם עלו.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים