פילטר פתוח|במטרה לצליל יותר טוב של המנוע - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פילטר פתוח|במטרה לצליל יותר טוב של המנוע


zombie

Recommended Posts

אני מעוניין לתת צליל יותר עמוק ונמוך ללנסר 2006.

הרכב הוא מהעבודה.. האם אני יכול להתקין פילטר פתוח(והאם זה יעשה את העבודה) וכשאני ירצה להחזיר לפילטר המקורי?

למישו פה יש ניסיון עם דברים כאלו?

בתודה מראש :hi:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מעוניין לתת צליל יותר עמוק ונמוך ללנסר 2006.

הרכב הוא מהעבודה.. האם אני יכול להתקין פילטר פתוח(והאם זה יעשה את העבודה) וכשאני ירצה להחזיר לפילטר המקורי?

למישו פה יש ניסיון עם דברים כאלו?

בתודה מראש :hi:

ברגע שתשים פילטר אוויר פתוח תצטרך להתעסק בכיוונונים בהזרקה של הדלק וזה דברים מאוד עדינים שלא בהכרח תוכל לבצע לבד.

זה בעיקרון לא עושה כלום אפילו לסאונד ...

הסאונד תלוי יותר בסל"ד המקסימלי שהמנוע יכול להגיע אליו, בתצורת המנוע (V , IN LINE , 4IL וכו') ובנפח המנוע...

אוטו ממוצע מגיע ל7K סל"ד מקסימום ואז הוא בדרך לבורא מעבר לזה.

יש מכוניות שמגיעות ל9K סל"ד כמו פורשה , ויש אופנועים שמגיעים ל15K סל"ד, כמו הR1 :cool2:

הבנו שאתה נהג חדש ורק עכשיו נכנסת לעסק...

אז בוא אני אחסוך לך עוד כמה דיונים פה בפורומים...

כדי להחליף לפנסים מאגניבים תפנה למוסך הקרוב לביתך

כדי לשים ניאון זוהר מתחת לאוטו כדאי שתדע שזה לא חוקי אבל כדאי שתפנה למוסך הערבי הקרוב לביתך

מערכת טובה לאוטו כוללת באס טוב ורמקולים טובים כולל מגבר טוב שיחזיק את כל העסק ...

אגזוז פתוח כבר היה נושא על זה אז לא משנה

זהו חסכתי לך עוד כמה דיונים בחודש הקרוב ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברגע שתשים פילטר אוויר פתוח תצטרך להתעסק בכיוונונים בהזרקה של הדלק וזה דברים מאוד עדינים שלא בהכרח תוכל לבצע לבד.

זה בעיקרון לא עושה כלום אפילו לסאונד ...

הסאונד תלוי יותר בסל"ד המקסימלי שהמנוע יכול להגיע אליו, בתצורת המנוע (V , IN LINE , 4IL וכו') ובנפח המנוע...

אוטו ממוצע מגיע ל7K סל"ד מקסימום ואז הוא בדרך לבורא מעבר לזה.

יש מכוניות שמגיעות ל9K סל"ד כמו פורשה , ויש אופנועים שמגיעים ל15K סל"ד, כמו הR1 :cool2:

יש לך מספר טעויות ידידי ,קודם כל ,פילטר פתוח לא בהכרך אומר שמגיע למנוע יותר אוויר ,אלה עם הוא יעשה משהוא סטייל ramair ,וכן עם יגיע יותר אוויר לתערובות דלק-אוויר ,הוא יצטרך לכוונן בהתאם ,והוא לא יכול לעשות את זה לבד בכלל .

ועוד טעות ,רוב הפורשות הם בעלות מנועים שפועלים באזור ה7-8 K סל"ד ,לעומת זות ,למשל מנועי הvtec של הונדה (בעיקר סידרה b וסידרה k ) מטפסים יפה מעוד עד לאזור ה 8500-9000 סל"ד (תלויי בדגם רכב),עוד מנועים מעולים למשל הם של bmw m3/5 שלמרות הנפחים הגדולים שלהם (5 ו4 ליטר ) מגיעים למעל סל"ד ,מה שהופך אותם למנועים פעילים מאוד ,לא כמו כל המנועים השמנים של המוסטנגים למיניהן ,וכל זה עוד לפניי פרארי .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הרכב הוא מחברת הליסינג?

בטיפול הראשון שתעשו לרכב, כל דבר ששמת ייעוף

ומי בכלל משפצ"ר ליסינג?(רמז: הסיבה לכך, היא שהרכב

לא באמת שלך).

עוד סיבה היא שהרכב לא באמת שווה את התירחה כי שיפור שלו לא באמת יניב תוצאות ,בגלל ש99 אחוז מהמיקרים ריכבי הליסינג משתמשים במנועים חלשים ואמינים ,חסרי כל פוטנציאל (אני יודע שיש יוצאי דופן ,אבל מי באמת רוצה להסביר אחרי זה לחברת ליסינג למה הרכב שלהם שונה ).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חחחחחחחחח

לא מחפש לשים ניאונים וכאלה :lol:

אני רק מחפש צליל ומראה יפה אבל לא מצועצע..

דבר שני לפניי כל טיפול אני יכול להחזיר לפילטר הרגיל לא? אבל אתם אומרים שזה לא ייתן הבדל לא בצליל ולא בביצועים אז אני יעזוב תרכב ככה וזהו :-\

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אל תקשיב לכל מה שאומרים לך כאן פילטר פתוח ברכב הנל בהחלט יגרום לתוספת רעש בסלד גבוהה. אבל לא יוסיף שופ דבר לביצועים של הרכב.

אין שום צורך לכוון\ להחליף שום דבר פשוט תרכיב וסע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פעם שמעתי ליחשוש שפילטר אוויר מוסיף 15 כוחות סוס

:nixweiss:

בטח שכן(!!),הוא מוסיף בין 15-ל40 כח סוס,ואם שמים ברדיאטור מים של תמי 4 אז זה בכלל לפחות עוד 60 כח סוס בכיף..ואם מיכל דלק דוחפים M&Mים,זה כאילו חיברת לאוטו סופרצ'ארג'ר(!!)..ושאני בכלל לא אתחיל לספר לכם מה קורה אם ממלאים מנטוס ודיאט קולה באגזוז...

תנסו,ההנאה מובטחת.

*SARCASM*,הנ"ל לא יהיה אחראי על כל נזק שיגרם למנוע ו/או לחלקי הרכב האחרים בשל יישום הנכתב למעלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פעם שמעתי ליחשוש שפילטר אוויר מוסיף 15 כוחות סוס

:nixweiss:

אולי אם אתה מחבר מיכל חמצן טהור במקום הפילטר וגם אז מה שתקבל זה מנוע שעף 10 מטר באוויר ברגע שאתה תדליק את הרכב..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לך מספר טעויות ידידי ,קודם כל ,פילטר פתוח לא בהכרך אומר שמגיע למנוע יותר אוויר ,אלה עם הוא יעשה משהוא סטייל ramair ,וכן עם יגיע יותר אוויר לתערובות דלק-אוויר ,הוא יצטרך לכוונן בהתאם ,והוא לא יכול לעשות את זה לבד בכלל .

ועוד טעות ,רוב הפורשות הם בעלות מנועים שפועלים באזור ה7-8 K סל"ד ,לעומת זות ,למשל מנועי הvtec של הונדה (בעיקר סידרה b וסידרה k ) מטפסים יפה מעוד עד לאזור ה 8500-9000 סל"ד (תלויי בדגם רכב),עוד מנועים מעולים למשל הם של bmw m3/5 שלמרות הנפחים הגדולים שלהם (5 ו4 ליטר ) מגיעים למעל סל"ד ,מה שהופך אותם למנועים פעילים מאוד ,לא כמו כל המנועים השמנים של המוסטנגים למיניהן ,וכל זה עוד לפניי פרארי .

דבר ראשון איפה ראית שטענתי שזה אכן משפיע על מצב החמצן במנוע?

החלפת פילטר אוויר משנה את יחס הדלק אוויר במערכת ההזרקה וזה דבר שיכול מאוד להזיק למנוע...

דבר שני אני לא מתמצא במכוניות אלה יותר באופנועים ואופנועים זה מנועים שמגיעים לסל"ד מאוד מכובד.

CBR400RR מגיע ל20K סל"ד ;) כולל האופנועים בMOTOGP

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן אכן ,מנועי אופנועים זריזים בהרבה ,בגלל הנפח הקטן שלהם (וגם הכיוונון העצבני ) ,הם גם לא נועדו להוציא הרבה מומנט ,לכן הם יכולים להרשות לעצמם להיות בסלד גבוה ולהפיק הרבה כ"ס (כי בכל זות אופנוע שוקל פחות מ 200 קילו).

האמת היא שמנועים של אופנועים מזכירים לי מנועי פורמולה 1 ,שבימינו עושים 18k סל"ד (ממנוע v8 2.4 ליטר ) ,ועד לפניי שנת 2006 היו עושים באזור ה 22k סל"ד (ממנוע 3 ליטר v10 ) אבל ההגבלות של הfia אסרו את זה .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...