פורסם 2009 ביולי 3116 שנים אני מעוניין לתת צליל יותר עמוק ונמוך ללנסר 2006. הרכב הוא מהעבודה.. האם אני יכול להתקין פילטר פתוח(והאם זה יעשה את העבודה) וכשאני ירצה להחזיר לפילטר המקורי? למישו פה יש ניסיון עם דברים כאלו? בתודה מראש
פורסם 2009 באוגוסט 116 שנים אני יכול להגיד לך שברכב הזה זה לא יתן שום שינוי בצליל (טוב אולי בלילה קר בסלד גבוה יתן טיפה צליל ).
פורסם 2009 באוגוסט 116 שנים אני מעוניין לתת צליל יותר עמוק ונמוך ללנסר 2006. הרכב הוא מהעבודה.. האם אני יכול להתקין פילטר פתוח(והאם זה יעשה את העבודה) וכשאני ירצה להחזיר לפילטר המקורי? למישו פה יש ניסיון עם דברים כאלו? בתודה מראש ברגע שתשים פילטר אוויר פתוח תצטרך להתעסק בכיוונונים בהזרקה של הדלק וזה דברים מאוד עדינים שלא בהכרח תוכל לבצע לבד. זה בעיקרון לא עושה כלום אפילו לסאונד ... הסאונד תלוי יותר בסל"ד המקסימלי שהמנוע יכול להגיע אליו, בתצורת המנוע (V , IN LINE , 4IL וכו') ובנפח המנוע... אוטו ממוצע מגיע ל7K סל"ד מקסימום ואז הוא בדרך לבורא מעבר לזה. יש מכוניות שמגיעות ל9K סל"ד כמו פורשה , ויש אופנועים שמגיעים ל15K סל"ד, כמו הR1 הבנו שאתה נהג חדש ורק עכשיו נכנסת לעסק... אז בוא אני אחסוך לך עוד כמה דיונים פה בפורומים... כדי להחליף לפנסים מאגניבים תפנה למוסך הקרוב לביתך כדי לשים ניאון זוהר מתחת לאוטו כדאי שתדע שזה לא חוקי אבל כדאי שתפנה למוסך הערבי הקרוב לביתך מערכת טובה לאוטו כוללת באס טוב ורמקולים טובים כולל מגבר טוב שיחזיק את כל העסק ... אגזוז פתוח כבר היה נושא על זה אז לא משנה זהו חסכתי לך עוד כמה דיונים בחודש הקרוב
פורסם 2009 באוגוסט 116 שנים ברגע שתשים פילטר אוויר פתוח תצטרך להתעסק בכיוונונים בהזרקה של הדלק וזה דברים מאוד עדינים שלא בהכרח תוכל לבצע לבד. זה בעיקרון לא עושה כלום אפילו לסאונד ... הסאונד תלוי יותר בסל"ד המקסימלי שהמנוע יכול להגיע אליו, בתצורת המנוע (V , IN LINE , 4IL וכו') ובנפח המנוע... אוטו ממוצע מגיע ל7K סל"ד מקסימום ואז הוא בדרך לבורא מעבר לזה. יש מכוניות שמגיעות ל9K סל"ד כמו פורשה , ויש אופנועים שמגיעים ל15K סל"ד, כמו הR1 יש לך מספר טעויות ידידי ,קודם כל ,פילטר פתוח לא בהכרך אומר שמגיע למנוע יותר אוויר ,אלה עם הוא יעשה משהוא סטייל ramair ,וכן עם יגיע יותר אוויר לתערובות דלק-אוויר ,הוא יצטרך לכוונן בהתאם ,והוא לא יכול לעשות את זה לבד בכלל . ועוד טעות ,רוב הפורשות הם בעלות מנועים שפועלים באזור ה7-8 K סל"ד ,לעומת זות ,למשל מנועי הvtec של הונדה (בעיקר סידרה b וסידרה k ) מטפסים יפה מעוד עד לאזור ה 8500-9000 סל"ד (תלויי בדגם רכב),עוד מנועים מעולים למשל הם של bmw m3/5 שלמרות הנפחים הגדולים שלהם (5 ו4 ליטר ) מגיעים למעל 8k סל"ד ,מה שהופך אותם למנועים פעילים מאוד ,לא כמו כל המנועים השמנים של המוסטנגים למיניהן ,וכל זה עוד לפניי פרארי .
פורסם 2009 באוגוסט 116 שנים הרכב הוא מהעבודה..הרכב הוא מחברת הליסינג?בטיפול הראשון שתעשו לרכב, כל דבר ששמת ייעוףומי בכלל משפצ"ר רכב ליסינג?(רמז: הסיבה לכך, היא שהרכבלא באמת שלך).
פורסם 2009 באוגוסט 116 שנים הרכב הוא מחברת הליסינג?בטיפול הראשון שתעשו לרכב, כל דבר ששמת ייעוףומי בכלל משפצ"ר רכב ליסינג?(רמז: הסיבה לכך, היא שהרכבלא באמת שלך).עוד סיבה היא שהרכב לא באמת שווה את התירחה כי שיפור שלו לא באמת יניב תוצאות ,בגלל ש99 אחוז מהמיקרים ריכבי הליסינג משתמשים במנועים חלשים ואמינים ,חסרי כל פוטנציאל (אני יודע שיש יוצאי דופן ,אבל מי באמת רוצה להסביר אחרי זה לחברת ליסינג למה הרכב שלהם שונה ).
פורסם 2009 באוגוסט 116 שנים מחבר חחחחחחחחח לא מחפש לשים ניאונים וכאלה אני רק מחפש צליל ומראה יפה אבל לא מצועצע.. דבר שני לפניי כל טיפול אני יכול להחזיר לפילטר הרגיל לא? אבל אתם אומרים שזה לא ייתן הבדל לא בצליל ולא בביצועים אז אני יעזוב תרכב ככה וזהו :-\
פורסם 2009 באוגוסט 116 שנים אל תקשיב לכל מה שאומרים לך כאן פילטר פתוח ברכב הנל בהחלט יגרום לתוספת רעש בסלד גבוהה. אבל לא יוסיף שופ דבר לביצועים של הרכב.אין שום צורך לכוון\ להחליף שום דבר פשוט תרכיב וסע.
פורסם 2009 באוגוסט 116 שנים פעם שמעתי ליחשוש שפילטר אוויר מוסיף 15 כוחות סוס בטח שכן(!!),הוא מוסיף בין 15-ל40 כח סוס,ואם שמים ברדיאטור מים של תמי 4 אז זה בכלל לפחות עוד 60 כח סוס בכיף..ואם מיכל דלק דוחפים M&Mים,זה כאילו חיברת לאוטו סופרצ'ארג'ר(!!)..ושאני בכלל לא אתחיל לספר לכם מה קורה אם ממלאים מנטוס ודיאט קולה באגזוז... תנסו,ההנאה מובטחת. *SARCASM*,הנ"ל לא יהיה אחראי על כל נזק שיגרם למנוע ו/או לחלקי הרכב האחרים בשל יישום הנכתב למעלה.
פורסם 2009 באוגוסט 116 שנים פעם שמעתי ליחשוש שפילטר אוויר מוסיף 15 כוחות סוס אולי אם אתה מחבר מיכל חמצן טהור במקום הפילטר וגם אז מה שתקבל זה מנוע שעף 10 מטר באוויר ברגע שאתה תדליק את הרכב..
פורסם 2009 באוגוסט 116 שנים ramair עם כיוונון מנוע יכול להוסיף גם יותר ,אבל כל זה בעיקר למנועי טורבו ,ובכללי מקצר בטרוף את חיי המנוע .
פורסם 2009 באוגוסט 116 שנים יש לך מספר טעויות ידידי ,קודם כל ,פילטר פתוח לא בהכרך אומר שמגיע למנוע יותר אוויר ,אלה עם הוא יעשה משהוא סטייל ramair ,וכן עם יגיע יותר אוויר לתערובות דלק-אוויר ,הוא יצטרך לכוונן בהתאם ,והוא לא יכול לעשות את זה לבד בכלל . ועוד טעות ,רוב הפורשות הם בעלות מנועים שפועלים באזור ה7-8 K סל"ד ,לעומת זות ,למשל מנועי הvtec של הונדה (בעיקר סידרה b וסידרה k ) מטפסים יפה מעוד עד לאזור ה 8500-9000 סל"ד (תלויי בדגם רכב),עוד מנועים מעולים למשל הם של bmw m3/5 שלמרות הנפחים הגדולים שלהם (5 ו4 ליטר ) מגיעים למעל 8k סל"ד ,מה שהופך אותם למנועים פעילים מאוד ,לא כמו כל המנועים השמנים של המוסטנגים למיניהן ,וכל זה עוד לפניי פרארי . דבר ראשון איפה ראית שטענתי שזה אכן משפיע על מצב החמצן במנוע? החלפת פילטר אוויר משנה את יחס הדלק אוויר במערכת ההזרקה וזה דבר שיכול מאוד להזיק למנוע... דבר שני אני לא מתמצא במכוניות אלה יותר באופנועים ואופנועים זה מנועים שמגיעים לסל"ד מאוד מכובד. CBR400RR מגיע ל20K סל"ד כולל האופנועים בMOTOGP
פורסם 2009 באוגוסט 116 שנים כן אכן ,מנועי אופנועים זריזים בהרבה ,בגלל הנפח הקטן שלהם (וגם הכיוונון העצבני ) ,הם גם לא נועדו להוציא הרבה מומנט ,לכן הם יכולים להרשות לעצמם להיות בסלד גבוה ולהפיק הרבה כ"ס (כי בכל זות אופנוע שוקל פחות מ 200 קילו).האמת היא שמנועים של אופנועים מזכירים לי מנועי פורמולה 1 ,שבימינו עושים 18k סל"ד (ממנוע v8 2.4 ליטר ) ,ועד לפניי שנת 2006 היו עושים באזור ה 22k סל"ד (ממנוע 3 ליטר v10 ) אבל ההגבלות של הfia אסרו את זה .
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.