zombie פורסם 2009 ביולי 25 Share פורסם 2009 ביולי 25 לאבא שלי יש גיר טיפטרוניק.אפשר להשתמש בו בשביל להאיץ יותר מהר או להאט בעזרת ההילוכים?בקיצור למה הוא נועד? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
חן מ פורסם 2009 ביולי 25 Share פורסם 2009 ביולי 25 זה סוג של גיר ידני,אבל לא ממשאתה מדבר עם הטויוטה קורולה החדשה עם הגיר הזה?אם כן,כמו שאמרת הוא משמש כדי להאיט ולהאיץ את הרכב,אני לא בדיוק יודע באופן ספציפי איך להשתמש כי אני לא נוהג אוטו כזה,אבל אני רק יודע שיש כזה מצב באוטו שאתה שם אותו ואז אתה מזיז את הידית הילוכים יעני נותן מין מכה קטנה וזה מעלה\מוריד הילוךזה הכל,בהצלחהושתדע,מי שאומר לך שזה גיר ידני ממש טועה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
DuduLem פורסם 2009 ביולי 25 Share פורסם 2009 ביולי 25 הוא נועד לאנשים שרוצים לנהוג "בטורים גבוהים" על כל נגזורתיו.כן חן מ, תתפלא, מומחה למכניקה שכמוך - זה בדיוק כמו הילוכים במישור הזה.אז תספיק לקשקש כבר.(הצאה מהירה, הרגשה קצת יותר ספורטיבית, צריכת דלק משופרת וכו')שורה תחתונה זה קישקוש, לי יש בלנסר 2006 טפטורניק, התלהבתי מהדבר הזה בדיוק פעם וחצי, אני נוהג קבוע עם אוטומט. (כשאני נוהג) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
zombie פורסם 2009 ביולי 25 מחבר Share פורסם 2009 ביולי 25 גם לי זאת לנסר 2006!אז אפשר עם זה באמת להאיץ יותר מהר ולחסוך בדלק?איך אני יודע מתיי להעביר הילוך? כמו בידני רגיל? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yossi_s1 פורסם 2009 ביולי 25 Share פורסם 2009 ביולי 25 טיפטרוניק זה חרטא אחת גדולה, פשוט נותן לך לשלוט חלקית בהעברת ההילוכים.זה לא יתן לך תאוצה טובה יותר וזה לא יחסוך לך דלק... רוצה לחסוך דלק? תלחץ פחות על הגז. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ALÞHA פורסם 2009 ביולי 25 Share פורסם 2009 ביולי 25 איך אני יודע מתיי להעביר הילוך? כמו בידני רגיל?מתי שהמנוע צועק "דייי באימש'ך!!1 תן אותה ב +" או כשיוצא עשן... אחד מבין השניים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
zombie פורסם 2009 ביולי 25 מחבר Share פורסם 2009 ביולי 25 טיפטרוניק זה חרטא אחת גדולה, פשוט נותן לך לשלוט חלקית בהעברת ההילוכים.זה לא יתן לך תאוצה טובה יותר וזה לא יחסוך לך דלק... רוצה לחסוך דלק? תלחץ פחות על הגז.אז למה קיימת האופציה בעצם? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
vic07 פורסם 2009 ביולי 25 Share פורסם 2009 ביולי 25 אז למה קיימת האופציה בעצם?בשביל צעירים מתלהבים כמוך? (ולא, אין לי כוונה להעליב. זה באמת קהל היעד של האופציה הזו...) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
חן מ פורסם 2009 ביולי 25 Share פורסם 2009 ביולי 25 בגלל זה שאני נוסע עם חבר שלי הוא לוחץ על הגז ולא נוסע מהר מידי וכבר האוטו מגיע למהירות גבוהה ושומעים את המנוע צועק? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
DuduLem פורסם 2009 ביולי 25 Share פורסם 2009 ביולי 25 בגלל זה שאני נוסע עם חבר שלי הוא לוחץ על הגז ולא נוסע מהר מידי וכבר האוטו מגיע למהירות גבוהה ושומעים את המנוע צועק?לא, זה בגלל שחבר שלך לא יודע לנהוג, וכנראה גם נוהג על מכונית עם מנוע גמור. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ofeky1 פורסם 2009 ביולי 25 Share פורסם 2009 ביולי 25 זה קיים בשביל לתת לנהג הרגשה של שליטה על הרכבועצה שלי אל תוריד הילוכים כדי לבלום את האוטו זה ייגמור לך על הגיר כל עוד הוא אוטומטי רגיל ולא רובוטי קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
zombie פורסם 2009 ביולי 25 מחבר Share פורסם 2009 ביולי 25 אז להאט וכשהמהירות נמוכה להוריד הילוך? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yossi_s1 פורסם 2009 ביולי 25 Share פורסם 2009 ביולי 25 רוב הגירים הטיפטרוניים לא ייתנו לך להוריד הילוך כשזה לא מתאים, בגלל זה זו שליטה חלקית.הרבה מהם גם יורידו הילוך אוטומטית בנק' מסויימת אם אתה לא תעשה את זה, וחלקם בסופו של דבר גם יעלו הילוך.למה זה קיים? בכל תיבה אוטומטית יש הילוכים סטטיים (1,2,3).בעלייה רצינית עדיף לכניס להילוך ראשון כדי לקבל יותר כוח ולאמץ פחות את המנוע.הילוך שני נועד להתחלת נסיעה על משטחים חלקים כדי לא לסחרר את הגלגלים.טיפטטורניק זה האבולציה של האופציה הזו אבל זה לא באמת מוסיף משו חדש.התיבות האוטומטיות יודעות לתת קיק דאון כשצריך ויודעות למשוך הילוכים כשצריך, אין שום שימוש הגיוני ביומיום לטיפטרוניק.וכך בחשבון שככל שהטורים גבוההים יותר הבלאי למנוע, לתיבה ולשאר החלקים גדול יותר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
nitzanj פורסם 2009 ביולי 25 Share פורסם 2009 ביולי 25 כמה זמן יש לך רשיון שאתה שואל מתי להעביר הילוך :-\בכל מקרה צריך לעשות הפרדה בין רובוטי (קורולה, DSG של פולקסווגן ועוד) לבין טיפטרוניק.טיפטרוניק זה תיבה אוטומטית רגילה לכל דבר ועניין. בכל התיבות יש בקרים ואלקטרוניקה שמנהלים את העברת ההילוכים. ההבדל שבטיפטרוניק הוסיפו כמה שורות קוד איפשהו שנותנות לך לבחור הילוך בלחיצת כפתור. ולא, זה ממש לא כמו ידני - מבחינה מכנית זה הבדל של שמיים וארץ.השימושים הסבירים של זה כמו שכבר נאמר זה עליות וירידות (מכירים את התמרור 'שמור על הילוך נמוך'? בדיוק לזה). בנהיגה ספורטיבית (לא מהירה, ספורטיבית, יש הבדל גדול) יש חשיבות יותר גדולה להילוך, להכנס לסיבוב בהילוך הנכון וכו'. לא ממש רלוונטי אליך.זה נכון שבתאוריה אם תעלה הילוכים ממש מוקדם כבר בסל"ד נמוך אז תוכל לחסוך דלק, אבל בסה"כ זה כמו לנסוע עם רגל עדינה על הגז, בלי האצות מוגזמות וכו'.בקיצור, זה יותר גימיק שיווקי מאשר משהו שימושי.להבדיל אלפי הבדלות, גיר רובוטי טוב זה כבר משהו אחר, מאד שימושי חסכוני ונוח. אבל כרגע יש מעט כאלה טובים, רוב הגירים הרובוטיים בשוק מחורבנים בצורה בלתי רגילה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ofeky1 פורסם 2009 ביולי 25 Share פורסם 2009 ביולי 25 אז להאט וכשהמהירות נמוכה להוריד הילוך?או שלא תוריד בכלל או שתוריד שתראה שהטורים ממש נמוכים להילוך קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.