פורסם 2009 ביולי 2416 שנים כשצרכן קונה משהו , דרך האינטרנט לדוגמא , ומבטל את ההזמנה , אז הוא מחוייב בדמי ביטול , לא משנה מה הוא קנה , בד"כ זה 100 או 10% מדמי הקנייה , הזול מביניהם עכשיו , הספק שממנו הצרכן קונה את המוצר , מציין תמיד את הזמן המקסימלי שבו הוא אמור לספק את המוצר , בד"כ זה 14 ימי עסקים , עכשיו מה קורה אם הספק לא מספק את המוצר במשך ה14 יום האלה? לבטל את הקנייה ברור שאתה יכול וללא קנס , השאלה שלי היא האם הספק גם נקנס ? כאילו אם לא , אז למה שהצרכן מבטל את ההזמנה הוא נקנס ולמה שהספק מבטל הוא לא?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.