פורסם 2009 ביולי 2116 שנים שלום חברים. לפני ארבעה חודשים (פחות יומיים) קניתי מקרביץ מכשיר Sansa Clip 4gbהיום קלטתי שמקשי הווליום משמאל הנגן ומקשי ההדלקה/כיבוי מימין המכשיר נתקעו וההזה שלהם לא חלקה, כאילו מרוח מאחריהם גריז. כשהצלחתי להדליק את המכשיר הוא פשוט נתקע, כתוב על המסך "מנותק" ויש לי את הסימון של מצב הבטריה למעלה.ההוכחה היחידה שלי כיום לביצוע הרכישה היא התארד הזה בו אני מבקש עזרה בתפעול המכשיר. מה שכן, בעזרת זה אני יודע את יום ביצוע הרכישה.http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=400860.0האם אני צפוי לקבל שירות/ אפשרות למימוש אחריות במידה ובעלת החנות תזכור אותי (יש מצב כי הייתה בינינו התנהלות ארוכה, היא הייתה צריכה להזמין לי ת'מכשיר ולהתקשר כשהוא מגיע וכו' וכו') או שאתן לה את יום הרכישה המדוייק? או שבעצם הם לא חייבים לי כלום מאחר ואין לי דרך להוכיח שמהכשיר נקנה משם וגם אין לי תעודת אחריות שבטח הייתה בתוך האריזה....תודה.עריכה ועדכון : http://img339.imageshack.us/i/sansaclipbundle.jpg/מקווה שהתמונה בסדר. אני יותר ויותר נוטה לחושב שזה כל מה שהיה לי באריזה...
פורסם 2009 ביולי 2116 שנים החנות לא חייבת לך כלום מאחר ואין לך דרך להוכיח שמהכשיר נקנה משם וגם אין לך תעודת אחריות שבטוח הייתה בתוך האריזה.אתה נתון לרחמי המוכרת אז שיהיה בהצלחהאגב, הטיפ ההוא "כנס ל Options -> Volume ותבחר ב High." עזר לך ? תגיד תודה.
פורסם 2009 ביולי 2116 שנים שילמת בכרטיס אשראי או מזומן? אם בכרטיס אשראי - אתה יכול למצוא את זה בפירוט הקניות החודשי שלך. לך אליהם עם הכרטיס ותעודה מזהה ולא צריכה להיות בעיה להוציא לך עותק של החשבונית. אם זה מזומן, זה כבר בעייתי כי אתה לא יכול להוכיח שאתה זה שקנית. להבא, תיקייה מסודרת של תעודות אחריות בצירוף חשבונית תפתור הרבה בעיות
פורסם 2009 ביולי 2116 שנים מחבר החנות לא חייבת לך כלום מאחר ואין לך דרך להוכיח שמהכשיר נקנה משם וגם אין לך תעודת אחריות שבטוח הייתה בתוך האריזה. אתה נתון לרחמי המוכרת אז שיהיה בהצלחה אגב, הטיפ ההוא "כנס ל Options -> Volume ותבחר ב High." עזר לך ? תגיד תודה. אלכס: א.הטיפ לא עזר אלא היה ניחוש פרוע מאחר שאין בנגן Options -> Volume -->High ב.הודתי מראש ולאחר שעליתי על הפתרון ערכתי את ההודעה ועדכנתי איך פתרתי והספתי "תודה וערב נעים". שילמת בכרטיס אשראי או מזומן? אם בכרטיס אשראי - אתה יכול למצוא את זה בפירוט הקניות החודשי שלך. לך אליהם עם הכרטיס ותעודה מזהה ולא צריכה להיות בעיה להוציא לך עותק של החשבונית. אם זה מזומן, זה כבר בעייתי כי אתה לא יכול להוכיח שאתה זה שקנית. להבא, תיקייה מסודרת של תעודות אחריות בצירוף חשבונית תפתור הרבה בעיות לצערי אני כמעט בטוח ששלמתי במזומן. אין שום ניצוץ של אור בזה שאני יודע תאריך מדוייק של יום ביצוע הרכישה? תודה חברים. עריכה: מה שמעצבןן זה שאני אחד מהאנשים המפגרים שתמיד שומר הכל עד רמת השקית של החנות שבה שמו לי ת'מוצר. למה זה קורה לי עכשיו?!!?!?
פורסם 2009 ביולי 2116 שנים החנות לא חייבת לך, אבל יכולה לעזור.גש לחנות, בקש לבדוק אם יש תיעוד של הקניה שלך. ברוב החנויות שעובדות על מערכת מסודרת, יש תיעוד של כל אחת ואחת מהרכישות שנעשו בחנות, אם תיתן שם ותאריך, יש מצב לא רע שימצאו את זה.אף אחד מכם לא ביקש פעם מחנות לשחזר חשבונית?
פורסם 2009 ביולי 2116 שנים בכל חנות מסודרת ברמת העיקרון צריך להיות תיעוד של 7 שנים אחורה אאל"ט. הבעיה היא שהוא קנה במזומן, ולכן פרט לתאריך הקניה אין שום דבר שיוכיח שהוא זה שקנה את המוצר...
פורסם 2009 ביולי 2116 שנים צילום במצלמות אבטחה אולי יעזור במקרה שהם ממש יתעקשו לשכוח אותך (בהנחה שישנן כאלו).
פורסם 2009 ביולי 2116 שנים מחבר האם זה תרחיש אפשרי: המוכרת אומרת שהיא לחלוטין זוכרת אותי ובטוחה שרכשתי אצלה את המכשיר אך היא לא יכולה לבצע פנייה ל SanDisc ללא תעודת האחריות שכבר לא אצלי. ייתכן?נ.בלמישהו יש מושג איך נראית תעודת האחריות של המוצר הזה ספציפית? מצאתי כל מיני ניירות שקיבלתי איתו בינהם מין חוברת הוראות הפעלה ושימוש כזאת צבעונית שנראית כמו כרטיסיות מחוברות זו לזו, דף נוסף של הוראות בטיחות, ועוד דף צבעוני שיש בו המלצות לכל מיני אתרים להורדת שירים, הדיסק שקיבלתי איתו וחתיכת פלסטיק קטנה שהיא חלק מהאריזה (בדיוק החתיכונת שבתוכה יש הנגן).
פורסם 2009 ביולי 2116 שנים הבחור רכש במזומן. סיפור מהתחת. בעיקרון ניתן לאתר את הקבלה באמצעות מק"ט, אבל בדרך הזאת המחשב יציג את כל ה-Sansa Clip שנמכרו בסניף בארבעת החודשים האחרונים. אני מאד בספק אם המוכרת תסכים לעבור קבלה קבלה ואם לא רשמו שם אז בכלל לא ניתן לאתר קבלה מסויימת. אם היא תהיה מספיק נחמדה אפשר להדפיס סתם קבלה של מישהו ולשלוח עם זה לתיקון, אבל זה כבר תלוי בהרבה דברים.
פורסם 2009 ביולי 2216 שנים מחבר http://img339.imageshack.us/i/sansaclipbundle.jpg/ מקווה שהתמונה בסדר. אני יותר ויותר נוטה לחושב שזה כל מה שהיה לי באריזה... תודה לכל המגיבים
פורסם 2009 ביולי 2216 שנים אאל"ט, למוצרי סאן דיסק לא מצורפת תעודת אחריות, אלא הפנייה לאתר האינטרנט עם תנאי האחריות http://www.sandisk.com/wug
פורסם 2009 ביולי 2216 שנים יצא לי כבר לממש אחריות על כרטיס רשת אלחוטי באופן עצמאי מול היבואן עצמו ובלי החנות, וללא צורך בתעודת אחריות.צור קשר עם בנדא מגנטיק\ח.י. וספר להם על המקרה.http://www.benda.co.il/cs/benda/index.aspxhttp://www.hye.co.il/
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.