עבור לתוכן

KSP - האם הם נשארו אותו הדבר?

Featured Replies

פורסם

היהפוך כושי עורו?

  • תגובות 39
  • צפיות 3.3k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

היהפוך כושי עורו?

חחחח that's a rap

פורסם

בסניף חיפה השירות לא מזהיר, ישנם בדר"כ 2 עובדים בחנות, השירות מאוד איטי ונאלצים לחכות לפחות חצי שעה כדי לקבל אותו.

במעבדה באותו סניף, בדר"כ ישנו עובד אחד בדלפק.

פעם אחת כשבאתי למעבדה ראיתי מישהו שהזכרונות נהרסו לו והוא ביקש זכרונות חלופיים עד שיתקנו/יחליפו את אלה שנהרסו, הוא חזר ואמר שיש לו בעיה להיות בלי מחשב במשך שבוע ימים, אבל לא קיבל זכרון חלופי(עניין של 50 שקל לחדש) הרגשתי קצת רע בשבילו

מבחינה פיזית המקום נראה יותר כמו מחסן ישן מאשר חנות, הכיסאות מלוכלכים להחריד.

אני קניתי מהם מחשב, סה"כ היה בסדר גמור, אבל צצה בעיית חום של הכרטיס מסך.

לממש את האחריות על הכרטיס מסך היה סיפור מההפטרה, נאבקתי איתם מספר חודשים כדי שיחליפו לי אותו וגם אז הייתי צריך לדבר עם מנהל שירות הלקוחות מספר פעמים, שבאופן דיי אירוני הטלפון שלו תפוס כל היום.

כל אחד- לשיקולו

פורסם

אבל אתה לא באמת רוכש מוצר דרך האתר של KSP, אתה רק משאיר פרטים והמוצר נשמר עבורך בסניף. אתה צריך להגיע לחנות פיזית ולשלם. אז KSP יכולים להגיד "סליחה, אבל ראית את המוצר פיזית ודיברת עם המוכר, החוק לא תופס".

זה מה שאתה לא מבין, והסיבה שאתה לא מבין זה בגלל שאתה לא קורא. לא את מה שכתבתי ומן הסתם גם לא החוק.

החוק מגדיר מכר מרחוק באופן הבא:

"עסקת מכר מרחוק" התקשרות בעסקה של מכר נכס או של מתן שירות, כאשר ההתקשרות נעשית בעקבות שיווק מרחוק, ללא נוכחות משותפת של הצדדים לעסקה;

"שיווק מרחוק" פניה של עוסק לצרכן באמצעות דואר, טלפון, רדיו, טלויזיה, תקשורת אלקטרונית מכל סוג שהוא, פקסימיליה, פרסום קטלוגים או מודעות, או באמצעי כיוצא באלה, במטרה להתקשר בעסקה שלא בנוכחות משותפת של הצדדים, אלא באחד האמצעים האמורים.

משמע מרגע שהחנות מפרסמת באינטרנט ומאפשרת עיסקאות מכר מרחוק - ניתן לטעון למכר מרחוק גם אם המכר נעשה בפועל בחנות, כל עוד שני הצדדים הסכימו על ההתקשרות מראש (למשל בשיחת טלפון). ובכלל מה אתה חושב שהשיטה שלנו כזאת מטומטמת? גם אם לא הכרת את לשון החוק המדוייקת, אי-אפשר להתחכם לחוק בעזרת טיעונים מטומטמים. בשביל זה יש בתי משפט שמפרשים גם את רוח החוק. זה בערך כמו שתגיד: לא רצחתי בנאדם, נתתי לו מכה בראש עם פטיש ואחרי כמה זמן הוא מת, כי כל הדם שלו נשפך.

חוצמזה אתה הוא הנאיבי. בישראל תמיד יהיה פתח לתביעות כי 99% מהעובדים בעסק לא מכירים\שמים קצוץ על החוק. חצי ממה שכתוב בתקנון\חוזה הוא בלתי חוקי בעליל. איזה סוללה ואיזה עורכי דין? אם כבר השיטה הרלוונטית היא שיטת מצליח. תבין היכן אתה חי!

פורסם

גם אני העדתי מספר לא מבוטל של פעמים בפורום הזה על כך שאני קונה כבר שנים בסניף קריות של KSP ואני מרוצה.

במרוצת השנים הבעיות היחידות שהיו לי זה עובד מחסן עם חרא של יחס - קצת אגרסיביות והיחס משתנה.. בכלל עובדי מחסן בדר"כ לא שמים זין, וכמו כן הייתה טעות או שתיים תמימות שטופלו מיד עם הגעתי החוזרת לסניף. ישר הבעתי אי שביעות רצון מהטעויות והם מיד טיפלו בזה. לא טראראם ישראלי טיפוסי אבל גם לא באתי אדיש.

בשנים האלה רכשתי זכרונות, דיסקים קשיחים, מחשבים מורכבים (מרכיבים שבחרתי), רכיבים בנפרד, מצלמה וכו'. כל הרכיבים תמיד היו מקוריים ואלה שהזמנתי, עם אחריות נורמלית (שממושה במקרה הצורך). לפי הסיפורים שאני שומע פה, אני מניח שאני אחד מבני המזל או שזה פשוט סניף סביר לעומת האחרים.

לאחרונה התחלתי לקנות באייבורי, וגם עליהם יש סיפורים בלי סוף. גם איתם לא היו לי בעיות, רק סוכני מכירות שלא מבינים מהחיים שלהם.

פורסם

משמע מרגע שהחנות מפרסמת באינטרנט ומאפשרת עיסקאות מכר מרחוק - ניתן לטעון למכר מרחוק גם אם המכר נעשה בפועל בחנות, כל עוד שני הצדדים הסכימו על ההתקשרות מראש (למשל בשיחת טלפון).

אבל הם לא מאפשרים עיסקאות מכר מרחוק. רק פרסום.

פורסם

זה מה שאתה לא מבין, והסיבה שאתה לא מבין זה בגלל שאתה לא קורא. לא את מה שכתבתי ומן הסתם גם לא החוק.

החוק מגדיר מכר מרחוק באופן הבא:

"עסקת מכר מרחוק" התקשרות בעסקה של מכר נכס או של מתן שירות, כאשר ההתקשרות נעשית בעקבות שיווק מרחוק, ללא נוכחות משותפת של הצדדים לעסקה;

"שיווק מרחוק" פניה של עוסק לצרכן באמצעות דואר, טלפון, רדיו, טלויזיה, תקשורת אלקטרונית מכל סוג שהוא, פקסימיליה, פרסום קטלוגים או מודעות, או באמצעי כיוצא באלה, במטרה להתקשר בעסקה שלא בנוכחות משותפת של הצדדים, אלא באחד האמצעים האמורים.

משמע מרגע שהחנות מפרסמת באינטרנט ומאפשרת עיסקאות מכר מרחוק - ניתן לטעון למכר מרחוק גם אם המכר נעשה בפועל בחנות, כל עוד שני הצדדים הסכימו על ההתקשרות מראש (למשל בשיחת טלפון). ובכלל מה אתה חושב שהשיטה שלנו כזאת מטומטמת? גם אם לא הכרת את לשון החוק המדוייקת, אי-אפשר להתחכם לחוק בעזרת טיעונים מטומטמים. בשביל זה יש בתי משפט שמפרשים גם את רוח החוק. זה בערך כמו שתגיד: לא רצחתי בנאדם, נתתי לו מכה בראש עם פטיש ואחרי כמה זמן הוא מת, כי כל הדם שלו נשפך.

חוצמזה אתה הוא הנאיבי. בישראל תמיד יהיה פתח לתביעות כי 99% מהעובדים בעסק לא מכירים\שמים קצוץ על החוק. חצי ממה שכתוב בתקנון\חוזה הוא בלתי חוקי בעליל. איזה סוללה ואיזה עורכי דין? אם כבר השיטה הרלוונטית היא שיטת מצליח. תבין היכן אתה חי!

נכון כמעט. אם התשלום נעשה בהמשך עם הפירסום באינטרנט ובאים לקחת את המוצר - מכר מרחוק גם אם הקונה בא לחנות לקחת ואז ראה את המוצר ואת הודעת המדיניות. כמו שכתוב בלשון החוק: בכוונה להתקשר שלא בנוכחות וכו', העיסקה נעשית שלא בנוכחות וכו', כלומר היתה כוונה שלא יגיע אלא להתקשר מרחוק, העיסקה נעשית והתשלום הובטח בלי שיגיע אלא שלא בנוכחות וכו'. גם שיחת טלפון והבעת נכונות לקנות בעקבות השיווק מרחוק עדיין עומד בתנאים הנדרשים לעסקת מכר מרחוק כי הובעה כוונה להתקשרות ותשלום ויש יסוד להגדרת מכר מרחוק. אבל גם אם יש פירסום אך האדם מגיע ומתחיל לשאול את המוכר ולהתיעץ וכו' ובסוף רוכש מה שרוכש - כל שופט יראה אותו כמי שנכנס בעקבות סתם פירסומת בעיתון או לקוח אקראי שנכנס מהרחוב לחנות.

ובסופו של יום קובע מה אכל השופט לארוחת בוקר ואם מישהו מסניף אחר של הרשת הרגיז אותו באותו חודש.

פורסם

אבל אתה לא באמת רוכש מוצר דרך האתר של KSP, אתה רק משאיר פרטים והמוצר נשמר עבורך בסניף. אתה צריך להגיע לחנות פיזית ולשלם. אז KSP יכולים להגיד "סליחה, אבל ראית את המוצר פיזית ודיברת עם המוכר, החוק לא תופס".

אני יודע שאני כל הזמן נשמע כמו סנגור של KSP, אבל אין לי שום קשר לרשת הזאת חוץ מהעובדה שאני נהנה לרכוש בסניף אשדוד. אני פשוט נגנב מרמת הנאיביות בפורום. אתה באמת חושב שרשת כמו KSP עם סוללה של עורכי דין, אחוז רווח שואף ל-0 ופנייה למכנה המשותף הנמוך ביותר בציבור הישראלי (ע"ע קמצנים מגעילים שלא מבינים כלום, רוצים הכי זול ורק חפשים איזה פרצה לגנוב/לדפוק/לרמות/לקבל הנחה) ישאירו פתח לתביעות? זה נראה לך הגיוני?

מכנה משותף נמוך?קמצנים שלא מבינים כלום?

תגיד,אתה יודופוב או משהו בסגנון?

פורסם
  • מחבר

חבריה תעזבו כבר את השלטים שלכם >< לא על זה מדברים :bash:

אני אשמח לראות ולשמוע עוד סיפורים מהשנה האחרונה ומהווה אם מישהו נתקל בבעיות טכניות איתם כי בנוגע לשירות זה מובן שהשירות שלהם הוא גמיש מינוס מסניף לסניף.

פורסם

ארקדי אני סוגר את הדיון שתמיד מתפתח להערות של כן אוהב ולא אוהב.

מכיוון שאין לזה תשובה חד משמעית ואתה כן מחפש אחת ראה מה היחס בין התשובות החיוביות לשליליות ותסיק לבד את המסקנות בשביל הקנייה שלך.

בהצלחה. :locked:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים