עבור לתוכן

בעיה ב - ebay מאוד מרגיזה..

Featured Replies

פורסם

ערב טוב לכולם

לפני שבוע קניתי חולצה דרך איביי דרך חשבון paypal,

ראיתי שיש למוכר הרבה פידבקים חיוביים,ושלמתי דרך Paypal.

כבר שבוע וחצי שאני מנסה לתפוס את המוכר והחרא לא עונה לי !

ובנסוף לזה,אני לא רואה שהמשלוח יצא.. למרות ששלמתי לפני !

חכיתי שבעה ימים ורשמתי לו פידבק חריף..

ופתאום הוא החליט לרשום לי הודעה !

What are you talking about. It has not even been 8 business days. Just because you are new to eBay does not mean you give negative for no reason. I just emailed you to tell you it will arrive soon. Please revise feedback and I will just refund you.

החרא לא ענה לי שבוע למרות שבקשתי יפה ואפילו התחננתי שיחזיר לי תשובה !

איך אני מטל במוכר כזה ? למי אני פונה ?

מישהו יוכל לעזור לי קצת עם האנגלית ?

תודה והמשך ערב נעים.

פורסם

אני לא מבין מה הבעיה?

בדרך כלל לא מדברים בכלל עם המוכר לפני שעוברים 14 ימי עסקים והמשלוח לא מגיע.

אתה טמבל, סך הכל עבר שבוע?

מה אתה חושב שזה? שהוא שולח לך תחולצה מאילת?

איך אתה יודע שהמשלוח לא יצא?

פורסם

להבא, במקום להכנס לפאניקה, תמתין 14 ימי עבודה. אח"כ צור קשר עם המוכר - פעם אחת, פעם שניה, פעם שלישית. לא עונה?... גש ל Paypal ותפתח Dispute - שם תדווח להם על מה שנסגר. הם ינסו לקשר בינך לבין המוכר בהתכתבות - במידה וזה לא יעבוד, יוחזר לך הכסף.

לידע כללי, לא כל מוכר שולח לך הודעת עדכון על-כך שהוא שלח לך את המוצר.

פורסם

אני בטוח שהמוכר הודיע מראש שלוקח הרבה זמן עד שהמוצר מגיע.

היית צריך לחכות את הזמן הזה לפני שנתת לו את הפידבק, זה דבר שמאד חשוב למוכרים.

גם לי קרה שמשום מה המוכר לא ענה לי לשאלות.

אבל לבסוף הייתי מקבל את המוצר ואת התגובה.

וזה שרשום לך שמוצר לא נשלח, זה לא אומר שהוא לא שלח את זה. יכול להיות שהוא לא עידכן את העמוד, קרה לי מלא פעמים.

רק שתבין...

יצא לי לחכות יותר מחודש למוצר וזה לא היה באשמת המוכר.

כדי לסדר את ההדורים אני ממליץ שתבטל את הפיידבק, תקבל את הכסף חזרה והכל יבוא למקומו בשלום.

עכשיו אני מבין על איזה ניסיון רע המוכרים מספרים לי כשהם לא רוצים לשלוח לארץ ::)

פורסם
  • מחבר

זאת לא קניה ראשונה שלי.ולא ! אני לא טמבל !!! >:(

כשאתה קונה חולצה במידות בחו"ל מקובל שתשאל את המוכר לפני ה-14 יום,שלא תקבל מידה לא רצויה.

במקרה שלי הוא לא ענה במשך שבוע וחצי,למרות שהשאיר לי "פידבק של קונה טוב",

לאחר ששלמתי לפני התשובה שקבלתי.

אתה יכול לראות אם המשלוח יצא לפי האייקונים הקטנים בשורה won..

עריכה:

איך אני מבטל את התגובה fidbek שרשמתי ?

תודה לכולם[br]פורסם בתאריך: 16.07.2009 בשעה 23:49:33


חברה,

הפעם עשיתי טעות ושלחתי פידבק שלילי למוכר הקודם שלי שהוא בן אדם נשמה..

לא נעים לי ממנו ואני חייייייב שתעזרו לי עכשיו.הבן אדם מסביר לי באנגלית איך לבטל וזה לא הצד החזק שלי

כי אני מסתבך עם איביי !

help ??!

פורסם

יכול להיות שאת כן נלחצת סתם, מופיע לי שהלפטופ שאני מקליד ממנו את ההודעה הזאת עדיין לא נשלח :P

פורסם

Igrosh, תפתח עליו דיספיוט בפייפאל ותקבל את הכסף חזרה... :xyxthumbs:

פורסם

איך אני מבטל את התגובה fidbek שרשמתי ?

אתה לא יכול כבר. 8) לכן אל תילחץ להבא ותחשוב לפני שאתה סתם מקלקל למוכרים.

[br]פורסם בתאריך: 16.07.2009 בשעה 23:49:33
חברה,

הבן אדם מסביר לי באנגלית איך לבטל וזה לא הצד החזק שלי

כי אני מסתבך עם איביי !

help ??!

מה הוא רשם לך?

פורסם
  • מחבר

הסתדרתי.תודה

פורסם

זאת לא קניה ראשונה שלי.ולא ! אני לא טמבל !!! >:(

כשאתה קונה חולצה במידות בחו"ל מקובל שתשאל את המוכר לפני ה-14 יום,שלא תקבל מידה לא רצויה.

במקרה שלי הוא לא ענה במשך שבוע וחצי,למרות שהשאיר לי "פידבק של קונה טוב",

לאחר ששלמתי לפני התשובה שקבלתי.

אתה יכול לראות אם המשלוח יצא לפי האייקונים הקטנים בשורה won..

כנראה שאתה פשוט לא יודע איך להשתמש ב-EBAY כי לא תמיד מופיע שהמוצר נשלח ב-My Ebay למרות שבפועל הוא נשלח. היה לי מקרה דומה שלך, שלחתי הודעה דרך המערכת של Ebay והוא החזיר לי תשובה תוך פחות מיום שהמוצר נשלח והמוצר אכן הגיע לאחר מספר ימים. בנוסף לכך, כשאתה רוכש חולצה בחו"ל רצוי שתוודא את מידת החולצה לפני הרכישה ולא לאחריה...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים