פורסם 2009 ביולי 1616 שנים קניתי אתמול כמה דברים בחנות לחיות מחמד, שילמתי במזומן והמשלוח אמור לצאת אליי היום בשעה 18:00.חשבתי על זה במהלך הלילה, והרגשתי שחלק מהדברים שקניתי די מטומטמים אז התקשרתי היום בצהריים לבטל. אני לא מעוניין לבטל את כל ההזמנה, רק חלק מהמוצרים שבה, ולקבל עליהם החזר כספי (ולא זיכוי). בחנות עצמה לא מוכנים, השאלה היא מה אומר החוק בנושא? את הכסף כבר שילמתי במזומן, המוצרים עדיין נמצאים בחנות עצמה ולא יצאו אליי, והתקשרתי אליהם יום אחרי ביצוע התשלום (הייתי בחנות עצמה).אם החוק לא ברור בנושא, אז אני אתפשר ואקח את הזיכוי. גם כך קונה מאותה חנות בעתיד, למרות שזה יהיה בעוד חודש-חודשיים, כשהאוכל ייגמר.
פורסם 2009 ביולי 1616 שנים קח זיכוי, אני לא רואה טעם לשבור את הראש עם החנות.אוקיי, אבל חשוב לדעת את החוק לפעמים הבאות.
פורסם 2009 ביולי 1616 שנים מחבר זיכוי אני לוקח בסוף, לא הייתה התנגדות מצידם מלכתחילה. אבל אם מישהו יכול לסדר לי את העניין הזה שאני אדע להבא, יש לי את הזכות לקבל החזר כספי במצב כזה או לא?
פורסם 2009 ביולי 1616 שנים החנות צריכה להציג במקום בולט את פוליסת ההחזרה שלה.יש להם הרבה חופש בבחירת הפוליסה כל עוד הם מודעים עליה מראש - כולל האפשרות שאי אפשר לבטל את המכירה. כל עוד הם מפרסים את זה במקום בולט מותר להם כמעט הכל.
פורסם 2009 ביולי 1616 שנים החנות צריכה להציג במקום בולט את פוליסת ההחזרה שלה.יש להם הרבה חופש בבחירת הפוליסה כל עוד הם מודעים עליה מראש - כולל האפשרות שאי אפשר לבטל את המכירה. כל עוד הם מפרסים את זה במקום בולט מותר להם כמעט הכל.אז אין חוק ברור, הכל נתון למדיניות החנות?
פורסם 2009 ביולי 1616 שנים לא, הכל נתון למדיניות החנות וההסכמה שלך.על החנות לתלות במקום בולט שלט בה מפורטת מדיניות ההחזרה שלה, אם אחרי קריאת השלט החלטת לקנות, זה אומר שהסכמת לתנאי העסקה.יוצאות דופן הן עסקאות רוכלות שבה ניתן באופן גורף לבטל תוך 14 יום ולקבל את הכסף.
פורסם 2009 ביולי 1616 שנים במידה והחנות לא הציבה שלט מדיניות החזרות במקום בולט בכניסה לחנות וליד הקופה: במסגרת חוק הגנת הצרכן אתה רשאי לבטל עסקה תוך 14 ימי עסקים, להחזיר את המוצר באריזתו המקורית, ולקבל את כספך חזרה. במידה ובעל החנות הולך "שיטת המצליח" כלומר עושה ראש קטן ומסרב לבטל עסקה, יש לך זכות לתבוע אותו ובנוסף לזיכוי כספי לדרוש פיצוי בסך 10.000שח בהתאם לתיקון מס'21 לחוק הגנת הצרכן התשס"ח-2007. אל תוותר, תן לו בראש.
פורסם 2009 ביולי 1616 שנים ואם באמת אין להם שלטים ואתה זכאי להחזר כספי, לך תצלם את החנות במקומות הבולטים מכמה זויות,בשביל שאם תדרוש ממנו לפעול לפי החוק שלא יחליט לשים פתאום שלט
פורסם 2009 ביולי 1616 שנים אם אתה כבר מצלם אין לך אפילו צורך להגיש תביעה, מספיק לשלוח תלונה בצירוף הצילומים למחלקת הגנת הצרכן של משרד התעשייה המסחר והתעסוקה, והם ישמחו לטפל בעניין.
פורסם 2009 ביולי 1616 שנים היה לי מקרה דומה.המוכר סרב להביא לי החזר כספי, כמו כן גם ניסה לשכנע שאין שום חוק שמחייב להציג שלט, ושזה ברור שאני זכאי לזיכוי ולא לכסף.דודה שלי פשוט התחילה לצלם את המקום בעזרת הפלאפון שלה, איימה על המוכר, עד שהוא ניכנע ללחץ.מדובר בחנות חשמל לייד קניון הזהב, מול תכנת אוטובוס קו 2.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.