המלצה למחשב נייד עד 3000 ש"ח - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המלצה למחשב נייד עד 3000 ש"ח


asafgolan

Recommended Posts

המחשב ישמש לשימושים פשוטים (גלישה, כתיבת מסמכים וכו'), וגם לצפיה בקצבי MKV ברזולוצית 720P. חשוב שתהיה לו יציאת VGA או אפילו . אני לא בקיא בעולם הניידים, כך שאיני יודע אם התקציב הנ"ל מספיק. בכל מקרה, אם יש מחשבים זולים יותר שיענו על הדרישות, אעדיף אותם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש Lenovo N500 שניתן להשיג דגמים מסוימים שלו מתחת ל-3000 שקלים ודגמים אחרים בחריגה קטנה מ-3000 שקלים. יש לו יציאות VGA ו-, ולא תהיה לו כל בעייה למלא את הדרישות שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש התפתחויות. דיברתי עם כמה חנויות וכולם אומרים שהמחשב שרציתי לא נמצא במלאי ולמעשה כל סדרת הN500 ירדה מפס הייצור. סדרת הG530 אמורה להיות המחליפה שלה, כך שכנראה שאלך על אחד מהדגמים בסדרה, אלא אם כן יש למישהו הצעות עדיפות.

עריכה: עוד דגם שעל הכוונת Compaq Presario CQ61-120EJ

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם יש, קח כל עוד נשאר. חבל שלנובו מחליפה את ה-N500 ביורש שנחות ממנו דווקא בפרמטרים שחשובים למרבית האנשים (HDMI ו-BT). לקבל שילוב של שני אלה במחיר כל-כך נמוך הפכה את המחשב הזה למאוד אטרקטיבי בנישה שלו, וה-G530 קצת לוקה בחסר פה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תתחדש אשמח לשמועה את חויית ההתרשמות ממנו...

אם אתה מכיר את ה N500 אשמח להשוואה ביניהם אן א פשוט תגיד איך האיכות בניה ואם הוא מחמם ואם יש משהו בו לא נוח או דברים מיוחדים שיש צורך לציין

תודה :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה!

אין לי ניסיון בכלל עם מחשבים ניידים אז קשה לי לתת דעה מלומדת. אני רק יכול לומר שהמחשב מתחמם מאוד. העמדתי אותו על משטח עץ לכמה דקות, וכשהרמתי את המחשב המשטח להט. לא יודע עד כמה זה נורמלי, אבל לא נגרמו האטות או תקיעות עקב החום כך שאני מניח שזה בגדר התקין.

כמו כן, הטאץ' פאד היה ממש לא שמיש מבחינתי, אבל יכול להיות שאני סתם מפונק שהתרגל לMX518 כי אחותי טוענת שהטאץ' פאד בסדר גמור.

לגבי איכות הבניה, אני לא יודע בדיוק מה להגיד פה. יש משהו ספציפי שרצית שאבדוק בנוגע לזה?

בכל מקרה, אחי בעל ניסיון בעבודה עם ניידים, אז פעם הבאה שיקפוץ לביקור אדאג לעדכן את הנושא עם רשמים יותר רציניים.

אגב, הייתי תחת הרושם שאני מקבל עם המחשב דיסק התקנה של , אבל מסתבר שהמחשב מגיע עם מותקנת עליו וזהו. ככה זה אמור להיות? יש איזושהי דרך להתקין את המערכת גם על מחשב אחר או שהרשיון הוא חד-פעמי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...