Culandur פורסם 2003 באוגוסט 27 Share פורסם 2003 באוגוסט 27 בארץ כן כי בארץ יש מחלה של תיבות אוטומאטיותהדסקברי...well הוא טוב אבל הייתי מעדיף טאותו ידניופאג'רו..בהחלט אם זכור לך יש לי ניסיון על הפג'רו קינג קצר והניקלים עפו לכל עבר בזמן שהפג'רו הישן יותר (זה שהגלופר מבוסס עליו) ידני נסע כמו חיהגם אוטו מזיינים תשכל בקשר לפראדו?וגם אוטו שטח וגם הגה?נו תעשה טובה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
e-Pit@m פורסם 2003 באוגוסט 27 Share פורסם 2003 באוגוסט 27 בארץ כן כי בארץ יש מחלה של תיבות אוטומאטיות הדסקברי...well הוא טוב אבל הייתי מעדיף טאותו ידני ופאג'רו..בהחלט אם זכור לך יש לי ניסיון על הפג'רו קינג קצר והניקלים עפו לכל עבר בזמן שהפג'רו הישן יותר (זה שהגלופר מבוסס עליו) ידני נסע כמו חיה גם אוטו מזיינים תשכל בקשר לפראדו? וגם אוטו שטח וגם הגה? נו תעשה טובה לא, התכוונתי בארץ ובכלל, כלומר גם בחו"ל.. עם מצמד ידני לא תוכל להתמודד עם הכוחות של הרכבים.. ואתה עלול לאבד כוח בין העברות... ואם זה יקרה לך בעליה קשה אתה עלול לבכות. הדיסקברי, הוא לא טוב.. הוא הכי טוב בקבוצתו. אני לא מבין איזה ניסיון יש לך על קינג.. , אבל שיהיה.. הקינג הוא לא באמת חיית שטח מהסיבה שהוא בנוי ממרכב אחוד ומתלים נפרדים.ובכל זאת אתה תתקשה לנצל אותו, ונכון הפאג'רו הישן הוא בהחלט חסון וובנוי יותר לשטח קשה.. אבל ניקלים לא עפים מעצמם .. ועל זה יש "להודות" לנהג הזהיר. כל מגזיני הרכב בישראל היללו לכל אורך חייו של הפראדו את היכולת שלא בשטח טכני.. אפילו המחליף החדש.. הרך יותר זכה בתשבוחות מכל עבר. תמונה של קינג ששופר בנקודות החלשות שלו, ע"י גתוס. מהלך מתלה מוגדל, גובה משופר, ומיגונים.. והרכב יוכל לעמוד לצידם של המסוקסים בג'יפים העירוניים.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
wind-dos פורסם 2003 באוגוסט 27 Share פורסם 2003 באוגוסט 27 דייהו הכי טובה ואמינה! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Laydeejane פורסם 2003 באוגוסט 27 Share פורסם 2003 באוגוסט 27 לדעתי ג'יפים זה בזבוז כסף ענק !. אתה משלם 170 -250 אלף שקל על ג'ף שיש לו 220 כוחות סוס גג אבל תחשבו כמה הוא שוקל . ג'יפים שוקלים 2.4 עד 4 טון שזה המון בשטח זה חיסרון ענקי.במקום 170 אלף אפשר לקנות אופנוע ב 45 אלף גם מהיר גם יחס כוח משקל הרבה יותר טוב ואין משהו יותר מהנה לנסוע על אופנוע קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Culandur פורסם 2003 באוגוסט 27 Share פורסם 2003 באוגוסט 27 אורי לידעתך שטח שלא טכני אפשר לעבור על פרייבט בשביל זה לא צירך ג'יפ ותסתכל טוב כמה מאזדות של נטויז'ן ומגאנים של IBM ואינטל עושות שבילים...תיבה ידנית+ מצמד ידני זה הדבר ואם לך יש בעיה לשלב בלי לאבד כוח או שאתה לא יודע להתמודד על הכוחות של הרכב זבש"ך לא צריך לטעון שתיבה אוטומאתית עדיפה.. יש להן נטיות להתחמות מופרזת בעת מעמס אין שליטה על מצב המצמד והן הרבה יותר גדולות כבדות ומסורבלות ופגיעות ת מה שהופך את הרכב שלך לעוד יותר פגיע בגחון ועכשיו אתה תגיד מיגונים... נכון מיגונים אבל כל מיגוןן יכול להחדרהאוטומאטים היחידים לשטח שאני הייתי יורד איתם לשטח זה פטרול ולנדרוברים ואולי רכבים יחידי סגולה שלא עולים לי ברא עכשיו קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Laydeejane פורסם 2003 באוגוסט 27 Share פורסם 2003 באוגוסט 27 יש לי בחצר באגי שאבא שלי הכין מ Subaru Justi עכשיו היא לא זזה כי לא השקענו בה אבל בימים שהיא נסעה היא לא רואה את ההגיפים האלה בכלל. לא צריך להשקיע 200 שקל בישביל רכב שטח שיתפקד אפילו יותר טוב מג'יףואני מסכים עם Culandur שתמיד עדיף תיבת הילוכים רגילה + מצמד מכוון שזה מאפשר שליטה יותר מדוייקת על כמה כח יוציא המנוע ברגע נתון קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
shibby15 פורסם 2003 באוגוסט 27 Share פורסם 2003 באוגוסט 27 הבעיה עם הבאגי זה שהוא לא חוקי בכלל....לא לכולם יש את היכולת הטכנית...לא בטוחאי אפשר לנסוע בכביש קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Laydeejane פורסם 2003 באוגוסט 27 Share פורסם 2003 באוגוסט 27 הוא ניתן לגרירה ואף דיונות וחופים אף שוטר לא יעצור אותך קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
e-Pit@m פורסם 2003 באוגוסט 27 Share פורסם 2003 באוגוסט 27 אורי לידעתך שטח שלא טכני אפשר לעבור על פרייבט בשביל זה לא צירך ג'יפ ותסתכל טוב כמה מאזדות של נטויז'ן ומגאנים של IBM ואינטל עושות שבילים...תיבה ידנית+ מצמד ידני זה הדבר ואם לך יש בעיה לשלב בלי לאבד כוח או שאתה לא יודע להתמודד על הכוחות של הרכב זבש"ך לא צריך לטעון שתיבה אוטומאתית עדיפה.. יש להן נטיות להתחמות מופרזת בעת מעמס אין שליטה על מצב המצמד והן הרבה יותר גדולות כבדות ומסורבלות ופגיעות ת מה שהופך את הרכב שלך לעוד יותר פגיע בגחון ועכשיו אתה תגיד מיגונים... נכון מיגונים אבל כל מיגוןן יכול להחדרהאוטומאטים היחידים לשטח שאני הייתי יורד איתם לשטח זה פטרול ולנדרוברים ואולי רכבים יחידי סגולה שלא עולים לי ברא עכשיואתה מתחי להשמע מאוד לא מנוסה.אתה יודע יש מכשולים קלים, בינוניים וקשים.. אפילו קשים מאוד.. אותם שום פרייבט לא תעבור ום לא רכב כביש שביל.. סטייל פרילנדר וראב 4 חוץ מאולי בדואי על סובארו..אתה מזלזל וחסר ניסיון בנוסף, .. אני פשוט מציע שתבוא לבקר באזורינו (בכל מקרה אל תשכח שאני אצלכם מחר ואשמח לסיבוב..)תיבה ידנית ומצמד ידני לא יכולים בטיפוסי סלעים.. במקצועי בוחרים באוטומט', במציאות בוחרים באוטומט'.. הידנית לא מוכיחה עצמה..עם כל כמה שאתה נהג עילאי.. , לשלוט ברכב, להוציא את הראש מהחלון כל הזמן, לזוז, לפקוח עיניים .. להתרכז בשטח בנהיגה.. לא תאפשר לך לשלוט ברכב בכל המצבים באותה נוחות של גיר אוטומט, גיר אוטומט זה פשוט נוח ומקל על העבודה.. - החיסרון היחידי הוא בבלימת המנוע החלשה ביותר, ורוב הגירים לא יתקרבו לבלימת מנוע של הגירים הידניים.לגבי המיקום .. אתה טועה. יש רכבים כושלים כגון האיפון בהם התיבה ממוקדמת נמוך וחשוף.. במגנום לעומת זאת הסידור התחתון זוכה הרבה פעמים לצלש"ים (לא ראיתי כתבה שפספסה מלהזכיר חלק זה). התיבה ממוקדמת מעל קו השלדה (שלדת סולם להזכירך), ואצלי בנוסף היא ממוגנת.ד"א עוד לא ראיתי מצב שהמיגון נתלש.. (לא אומר שלא קרה אף-פעם.. פשוט לא ראיתי או שמעתי)אצלי חלק משיפורי המנוע היה הגדלת הרדיאטור והוספת רדיאטור קטן נפרד לגיר האוטומטי... בנוסף, גם ברכבים ידניים קלאץ' יכול להישרף ונשרף רבות בשטח.כרגע עוד אני לא מתחרה ב-Rockcrowl אז המשקל לא עקרוני..,יום טוב,אני שמייח בתותח שלי, תהייה שמח בשלך.. ושיהיה לנו יום טוב, ניפגש בשטח. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
KoDkOd פורסם 2003 באוגוסט 27 Share פורסם 2003 באוגוסט 27 http://www.drmotorsport.co.uk/STi7-JC.jpg החלום שלי ;D קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
shibby15 פורסם 2003 באוגוסט 27 Share פורסם 2003 באוגוסט 27 גיל אל תתחיל!!!!שלא נכנס פה לחלומות! זה לא יגמר... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
KoDkOd פורסם 2003 באוגוסט 27 Share פורסם 2003 באוגוסט 27 חלומות מתגשמים אבל צריך רישיון קודם ;D בנתיים מסתדרים עם מה שיש (וקינג קצר אחד) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
shibby15 פורסם 2003 באוגוסט 27 Share פורסם 2003 באוגוסט 27 אמרתי לך לא להכנס לחלומות (שלי) נכון? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MishaK פורסם 2003 באוגוסט 27 Share פורסם 2003 באוגוסט 27 אורי, איגור, לא שאני רוצה להכנס לוויכוח הזה בגלל שהידע שלי בג'יפים הוא קרוב לאפס.אבל אני מכיר קצת את ה-BOWLER WILDCAT, ממה שראיתי היא כנראה הג'יפ מהטובים ביותר, והוא ידני עם 5 הילוכים.. זה לא אומר על משהו?http://www.bowler-offroad.com/NAV.htm קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
e-Pit@m פורסם 2003 באוגוסט 27 Share פורסם 2003 באוגוסט 27 זהו רכב ראלי, לא רכב לנסיעה על מגוון סוגי השטח.בדיוק כמו שלא תצפה במכוניות WRC להיות מצוידות בתיבות אוטומטיות.תבדוק את אחד המפלצות של עידו, אותן מפלצות אשר הוא התחיל לשלוח לתחרות ה-TTC בארה"ב.. הראשונה שהייתה עכשיו זאת הצפרדע המהוללת (שדרך אגב יכולה לתת בראש לאימפרזות טורבו.. וכן עם תיבה אוטומטית) שנמצאת היום במצב בלתי שפוי בעליל לעומת איך שנשלחה לתחרות לפני שנה.., עידו הלך לתחרות עם הבעלים .. במטרה ללמוד את שיטות העבודה בחוץ..ובנה לאחרונה את המפלצת החדשה שלו בחסות יונדאי, הטראקן.. http://www.ido4x4.co.il/extrim.htmhttp://www.moto4x4.co.il/motocar/news/news.asp?id=2374היגוי קידמי הידראולי כמו כן גם אחורי, מתלים נפרדים, תיבה אוט'?!, 450כ"ס בלי קשר לפרץ ניטרו של 8שנ', מבנה סירה, חישוקי בידלוק עם צמיגי סופר סוואפר אימתניים.. היופי של הרכב הזה.. שלמרות היותו מתוכנן להתחרות בתחרויות עבירות.. הוא מצטיין בכל התחומים כולל נהיגה מהירה..גיל, מברוק עליך.. אני אשמח שתרים צלצול אחרי שתקבל רישיון.. נלך קצת לחולות חלוצה.. ויהיה שמייח.אחלה רכבים.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.