פורסם 2003 באוגוסט 2622 שנים אני בקרוב על זה יאמאהה וירגו אופנוע שווה! מה אתה רציני? קסטום זה לזקנים! אל תתקרב לגועל הזה חוצמזה הוא יותר מ500 לא? אם הוא פחות מ500 ER,GS,GPZ יהיה הרבה יותר טוב מאשר קסטום מגעיל, ובכלל אם יש לך רישיון לבלתי מוגבל תמיד טוב R6, GSXR600, CBR600 או כל משהו אחר, למרות שלא מסתדר לי בגלל הגיל.
פורסם 2003 באוגוסט 2622 שנים מה אתה רציני? קסטום זה לזקנים! אל תתקרב לגועל הזה חוצמזה הוא יותר מ500 לא? אם הוא פחות מ500 ER,GS,GPZ יהיה הרבה יותר טוב מאשר קסטום מגעיל, ובכלל אם יש לך רישיון לבלתי מוגבל תמיד טוב R6, GSXR600, CBR600 או כל משהו אחר, למרות שלא מסתדר לי בגלל הגיל. עדיף RGV 25- ונגמר סיפור למי שלא יודע מה זה RGV 250 : זה אופנוע 2 פעימות שיוצר 60 כוחות סוס הבעיה של האופנוע הזה שיש לו רצועת כח צרה מאד שהיא בין 12-14 אלף טורים. צריך להיות רוכב מאד מקצועי כדי לנצל את האופנוע
פורסם 2003 באוגוסט 2622 שנים אחי זה פורום מחשבים, למה אתה חושב שחוץ ממני וממך יש למישהו מושג משזה RGV?? ולמה אתה חושב שניסיונות ההסברים שלך יעבדו? ולא צריך להיות רוכב מאוד מקצועי כדי לנצל את האופנוע - צריך להיות רוכב מקצועי כדי להישאר בחיים... חוצמזה מה רק בGPZ או ER פול פיירינג? לא ספורטיבים משהו אבל תחנת מעבר טובה לR6 וחבריו.
פורסם 2003 באוגוסט 2622 שנים קאסטום זה שולט דו"ש זה לאידיוטים עם נטיות התאבדות...קאסטום זה חוויה... וויראגו הוא 250 ס"מק ויש את הצ'ופר ויראגו שהוא 500 ה 635 ה750 וה 1000 לא יובאו לישראל...כאשר יהיה לי רישיון ללא מוגבל יהיה לי יאמאהה בולדוג!אורי זה מה שאני טוען שמגנום הוא לשבילים... אתה כרגע אמרת בידיוק מה שאני טעון שהוא לא יכול להתמודד עם שטח אלא רק עם שבילים תודהולבחור עם האיביזה אם היא סוגרת 240 אני צנצנת...
פורסם 2003 באוגוסט 2722 שנים לי יש סובארו פצצה שנת 84 גיר ידני בלי הגה כוח ובלי מזגן אבל יש דיסק ממש מגניב של מכבי חיפה על המראה.כבר גנבו אותה לשטחים אבל השוטרים תפסו אותה והחזירו לנו אותה (שנייה לפני שהיא הפכה למכונית תופת). אבל מה זה משנה זאת המכונית שלי. (עזבו את העובדה שאני בן 16 וחצי ואין לי רישיון היא מחכה לי)
פורסם 2003 באוגוסט 2722 שנים אורי זה מה שאני טוען שמגנום הוא לשבילים... אתה כרגע אמרת בידיוק מה שאני טעון שהוא לא יכול להתמודד עם שטח אלא רק עם שבילים תודהלא,שבילי ארצנו לידיעתך כוללים ביניהם גם את מעלה זיק.. ומעלה יאיר.. ומעלה אברהם, צין, מרזבות, נקרות ...הוא לא ייתן בראש על סלעים בגישה שתלך עם סופה או דיפנדר.. (תלוי בכיס שלך כמובן..) כי זהו לא רכב עבודה..אבל עדיין היותו בנוי היטב (שלדת סולם ומכלולים הממוקמים היטב) מצויד בסרן אחורי חי.., נעילה נשלטת צמיגים גדולים.. מרווח גחון מעולה.. ומנוע בשרני.. הוא יכול לעשות די הרבה בשטח טכני.. אבל עדיין לא את זיק.אם כי אני מתכנן עוד לבקר את זיק מספר עם פעמים עם המגה שלי, כבר שמעתי על לא מעט שעברו שם.. אך זה לא קרב קל בכלל ממה שהבנתי.תבין זה גם האתגר והיכולת של הנהג.. אתה תתפלא כמה קשה לנצל יכולות של רכב שטח.. קשת התחומים רחבה יותר.. והשליטה גם היא.
פורסם 2003 באוגוסט 2722 שנים אחי זה פורום מחשבים, למה אתה חושב שחוץ ממני וממך יש למישהו מושג משזה RGV?? ולמה אתה חושב שניסיונות ההסברים שלך יעבדו? ולא צריך להיות רוכב מאוד מקצועי כדי לנצל את האופנוע - צריך להיות רוכב מקצועי כדי להישאר בחיים... חוצמזה מה רק בGPZ או ER פול פיירינג? לא ספורטיבים משהו אבל תחנת מעבר טובה לR6 וחבריו. תחנת מעבר טובה היא ה GPX 250 הוא פיירינג מלא ויש לו 33 כוחות סוס וזה טוב יחסית למשקל שלו
פורסם 2003 באוגוסט 2722 שנים לא,שבילי ארצנו לידיעתך כוללים ביניהם גם את מעלה זיק.. ומעלה יאיר.. ומעלה אברהם, צין, מרזבות, נקרות ...הוא לא ייתן בראש על סלעים בגישה שתלך עם סופה או דיפנדר.. (תלוי בכיס שלך כמובן..) כי זהו לא רכב עבודה..אבל עדיין היותו בנוי היטב (שלדת סולם ומכלולים הממוקמים היטב) מצויד בסרן אחורי חי.., נעילה נשלטת צמיגים גדולים.. מרווח גחון מעולה.. ומנוע בשרני.. הוא יכול לעשות די הרבה בשטח טכני.. אבל עדיין לא את זיק.אם כי אני מתכנן עוד לבקר את זיק מספר עם פעמים עם המגה שלי, כבר שמעתי על לא מעט שעברו שם.. אך זה לא קרב קל בכלל ממה שהבנתי.תבין זה גם האתגר והיכולת של הנהג.. אתה תתפלא כמה קשה לנצל יכולות של רכב שטח.. קשת התחומים רחבה יותר.. והשליטה גם היא.עברתי את המסלול המלא של נחל דישון וגוש חלב על סמוראי ואין לך מושג כמה מגנום וינרין טראנואים ואיפונים עזרנו לחלץ במעברי מים ובעליות חצץ וכורכר... ולהם יש מנוע יותר חזק מהסמוראי (וד"א המנוע של המגנום הוא ממש לא בשרני) וצמיגים יותר גדולים ו...הם אכלו חראאלו טנדרים לא רכבי שטח (הטראנו הוא מיניוואןם על פי הגדרתי)
פורסם 2003 באוגוסט 2722 שנים אז מה אני טורח להגיב.. לבחור שמגדיר את הטראנו כמיניוואן..בחייך לא עלית על טראנו, וגם לא על מגנום כנראה..אצלי המנוע כרגע עומד על איזור ה-140כ"ס.. ל1700ק"ג.. של רכב שטח.. זה מכובד, מה שלא תגיד כוח אינו המצרך מספר אחד בשביל לנסוע בשטח.ד"א הטראנו מצוייד במהלך מתלמה אחורי מכובד ביותר.. אבל מה זה עוזר למיניוואן?גם הפראדו הוא מיניוואן, לא?נ.ב ראה את האיפון הזה נלחם בזיק.. וזה לא רכב שטח אני מבין, נכון?שילדת סולם, סרן, חי, הנעה לכל הגלגלים, יחס העברה Low, נעילה אחורית,... אז נכון יש לא סרח עודף בעייתי.. אבל כל כלי והחסרון שלו,הוא עדיין נשאר רכב שטח.חוץ מזה איך סמוראי הצליח בדיוק לחלץ כל כך הרבה רכבים השוקלים פי שתיים ממנו ויותר?!
פורסם 2003 באוגוסט 2722 שנים לא אמרתי שהסמוראי חילץ אמרתי שאנחנו עזרנו לחלץ לנו היה wheelpull הייליפט וכננתוכן רכב שטח ארוך עם תיבה אוטומאתית אני מגדיר כמיניוואןוהפראדו לא מזהיר במיוחוד בשטח גם הוא אם לא ראית 10Gמנוע בשרני זה ה V10 של הטוראג ( ;D)וזאת בדיוק הבעיה שהוא נלחם ולא עובר...נכון כוח זה לא המצרך מספר אחדד אבל תודה שזה מיותר כמה פונים ברזרבהמה שכן אני חייב להסכים איתך שהמגנום נראה אחושרמוטה קרבי
פורסם 2003 באוגוסט 2722 שנים תיבה אוטומטית, היא הבחירה הטיבעית לשטח... נתחיל מכך.שנית הפראדו הוא חיית שטח.. אמיתי בעל מהלך מתלה מעולה.G10 אינה תוכנית שכדאי ללמוד ממנה דברים.. זה יותר זיוני שכל ופירסומות ליאפים..אני לא רואה סיבה להמשיך את הידון, כי הוא דבילי.. לקרוא לכל ג'יפ ארוך ואוט' מיניוואן?!מה אתה מבטל את יכולת השטח של הדיסקברי גם? וגם הפאג'רו?!כל המתחרים המקצועים בארץ ובכל מעדיפים - תיבה אוטומטית.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.