פורסם 2009 ביולי 1016 שנים לשם יצירת הסרטון הם צילמו 60,000 תמונות ופיתחו 9,600 הרבה השקעה בלי אפקטים ונראה מצוין.
פורסם 2009 ביולי 1016 שנים פשש. ראיתי את זה אחרי הסרט של מיקרוסופט על אופיס 2010 ואני אומר "וואו" בדיוק באותה מידה.ההשקעה והרעיון, מדהימים.
פורסם 2009 ביולי 1016 שנים מחבר אתה מדבר על זה ? בהחלט חזק (עדיף על סירטוני קידום של IE8 החצי מצחיקים שלהם) עריכה: כן אתה צדבר על זה ;D http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=418909.0
פורסם 2009 ביולי 1016 שנים אני גם חייב לציין- וואו! מאוד מאוד מרשים כל הזווית והצורות של הדיפדוף תמונות והכל. הסרטון מאוד חמוד ומראה את ההווי המשפחתי בצורה מאוד יפה! בכל אופן, משהו היה נראה לי מאוד חשוד בסרטון לאור העובדה- מי מדפיס קרוב ל-10K תמונות? איש פרטי לא, חנות צילום? יש מצב.. לא! חברת המצלמות אולימפוס! 8) כנראה שזה המגמה היום- להראות "למי יש יותר גדול". להפיק את הפרסומת הכי מעניינת, מושכת, בעלת מירב המשאבים ובעלת הכי הרבה אפקטים מגניבים (זה תופס גם בנוגע לפרסומת של אופיס 2010 שאלכס הזכיר.. {הפרסומת מאוד מומלצת!}).
פורסם 2009 ביולי 1016 שנים הקטע שכבר שכחתי פרסומת של מי זה היה בכלל. ככה זה כשהרעיון המרכזי מעמעם את המפרסמת ולא זוכרים אותה.
פורסם 2009 ביולי 1116 שנים הם המפיקים של הפרסומת- כאילו: "אנחנו צילמנו את הפרסומת הזו עם האולימפוס שלנו- תקנו גם! זה שווה! (בקיצור פרסומת סמויה לאולימפוס- מראים את הלוגו שלהם בסוף שתי שניות)
פורסם 2009 ביולי 1116 שנים הם המפיקים של הפרסומת- כאילו: "אנחנו צילמנו את הפרסומת הזו עם האולימפוס שלנו- תקנו גם! זה שווה! (בקיצור פרסומת סמויה לאולימפוס- מראים את הלוגו שלהם בסוף שתי שניות) אז היא לא סמויה :
פורסם 2009 ביולי 1116 שנים אפרופו סרטוני סטופ-מושן שקשורים לפרסומות, אני לא יודע אם רבים מכם מכירים את הקליפ המעולה של השיר her morning elegance:
פורסם 2009 ביולי 1116 שנים שני הסרטים ממש מגניבים. הראשון הזכיר לי את זה: (מעניין מי חיקה את מי, אם בכלל)
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.