עבור לתוכן

בקרוב MAG משחק אקשן עם אונליין של 256 שחקנים בו זמנית ,לPS3

Featured Replies

פורסם

הם מנסים לשלב משחק יריות ברשת מרובה משתמשים(256) עם אלמנטים של טקטיקה

יש קבוצות לכל קבוצה יש מפקד יש פקודות יש משימות יש מסך טקטי ויש מפות שבנויות במיוחד בשביל זה

http://www.gametrailers.com/video/e3-2008-mag/36474

http://www.gametrailers.com/video/exclusive-command-mag/52373

מה אתם אומרים יש למשחק הזה סיכוי להפוך לדבר הבא ?

פורסם

המשחק יוצא רק ל PS3 ולכן זה לא הפורום המתאים.

בכל מקרה המשחק ניראה מצויין, הרעיון טוב והמפתחים בעלי ניסיון אז יש סיכוי גדול שזה יהיה טוב :xyxthumbs:

פורסם
  • מחבר

צודק רק PS3, זה ממש מאכזב...

מי יודע אולי הם יוציאו גם גרסאת PC בעתיד או אולי יש איזה משחק נוסף שיציג את אותו הקונספט אחרי שהם ילמדו מטעויות שלMAG

אבל בכל מקרה לדעתי זה קונספט מצוין באיחוד שיש שם דירוג ורמות כך שאפשר יהיה סוף סוף לשחק עם אנשים רצינים ברמה שלך ...

פורסם

פירסומים וגיימפלי כבר ראינו מזמן! משחק מוכר.

אני חושב שאם הם יעשו חלוקה כמו שעשו ברזיסטנס ב-60 איש רק בגדול- זה יכול להיות אחד החזקים.

המשחק יפול אם החלוקה בין השחקנים בקבוצות השונות תיהיה גרועה, או לאגים והפרעות באינטרנט שפשפוט יהיו בלתי נסבלים.

בכל זאת- 256 אנשים!

פורסם

השרתים הם שרתיים יעודיים, בבטא כל קבוצה הכילה 4 שחקנים, וזה לא באמת 256 שחקנים בשרת אחד כמו שאתםחושבים, דיי דומה לעניין הBattleFronts של המשחק המפגר ההוא שהיה על הדלק, יש "משימות" שפזורות על המפה וכל קבוצה יכול לבחור איזה משימה היא עושה, בסופו של דבר זה לא באמת 128 שחקנים מכל צד שתוקעים בחלק אחד של המפה.

לאגים לא יהיו, המשחק מבחינה גראפית מאוד פשוט יחסית, אין מה לעשות החומרה מוגבלת בסופו של דבר, וכמות כזאת של שחקנים זה לא משהו פשוט לתמוך בו.

הבעיה הכי גדולה שזה לא משחק של Plug and Play הוא דורש השקעה מאוד גדולה יחסית לFPS נורמאלי. ארגון קבוצה, השקעה בדמות, משחק טקטי בצוות מה דברים שהרוב המוחלט של האנשים לא רוצה שיכפו אותם עליהם, זה יפה שיש אופציה לזה אבל ברגע שלFPS יש רק את זה הוא ייכשל או שיעבור מה שכל משחק "המוני" עובר אחרי תקופה דיי קצרה לאחר השחרור שלו וזה תהליך של דילול המשחקיות שלו. יהפכו אותו למאוד פשוט ואז הוא יהיה עוד COD CLONE ללא באמת שום עומק, PS3 זאת לא הפלטפורמה למשחק כזה, לא עם שרותי הOnline החברתיים שהיא מציגה כרגע, יש סיבה למה לא עשו בזמנו פורט לפלאנסייד לXBOX(מעבר לעובדה שזה היה של SOE) היו דיבורים על זה, אבל הם הבינו שהLIVE שלהם פשוט לא היה שם בכל הנוגע לתמיכה ברמה החברתית בקהילה שכזאת, הLIVE השתפר מאז(מסנג'ר, רשימת חברים מעולה, VIOCE CHAT ועוד המון דברים) אבל עדיין זה לא בדיוק שמה, והמצב של הPS3 בכל הנוגע לזה הרבה יותר גרוע, אלא אם אתם מתייחסים לHOME בתור Clan Hub... ::)

פורסם

אני יודע שבtop down shooters יש אפשרות למשחקים של מעל 100 שחקנים. יש להם משחק כזה שנקרא infantry שהוא TDS והכי הרבה שראיתי במשחק זה בערך 150 לרוב יש הגבלה לאיזה 100 אם אני לא טועה . באיזורים מסוימים כמו CTFx , warzone alpha ו EOL אני חושב שיש לרוב 12 או 13 קבוצות שמספר המשתתפים בהם הוא 4-12 . קחו בחשבון שהמשחק infantry יכול לרוץ על מעבד של 400 MHZ עם מודם של 19200 .

אני יודע שיש לסוני גם משחק שנקרא planetside והם טוענים שהם שמו שם אלפי שחקנים (אני ממש לא בטוח בזה). אז את הטכנולוגיה יש להם השאלה מה יצא מזה.

פהמשחק יפול אם החלוקה בין השחקנים בקבוצות השונות תיהיה גרועה,

זה בערך מה שקורה בinfantry online תמיד יש הרבה newbies וloose cannons שמתחלקים בין הקבוצות. לרוב מתי שיש מספר קטן של קבוצות גדולות זה מתאזן אבל עם מספר גדול של קבוצות קטנות זה יוצר בלגאן והקבוצות הפרטיות לרוב מנצחות את המשחק בגלל עליונות של איכות השחקנים והיכולת שלהם לשחק כקבוצה. ואני לא מדבר בכלל על משחקים בלי קבוצות פרטיות שבהם לא תמיד מקבלים את העירוב האידאלי של מקצועות . לפעמים קבוצה אחת מקבלת 4 medics והקבוצה השניה עם 0 .

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מישהו שיחק בביטא? התנסתי בו השבוע ו

הרעיון של המשחק אדיר אבל בפועל שחקנים פשוט רצים ללא מטרה ואין באמת משחק קבוצתי

למרות שהיו כמה מקרים שכן היו נסיונות אבל בגדול לא ממש

הגרפיקה לא באמת חשובה לי ובסך הכל היא בסדר כמו גם מכניקת הירי שהיא טובה והמשחקיות

היו כמה באגים כמו זה שאני פצוע ומנסים להחיות אותי אבל לא קורה כלום ואני מת

היו המון בעיות של התחברות לשרתים (גם לאמריקאים על פי הפורום הראשי)

אפילו טעויות בחישובי הניקוד שלי.

אני רק מקווה שהמשחק יגרור אחריו קהילה רצינית כי אחרת הוא לא יחזיק

פורסם

הטריילר לא מיודע מה ..

הייתי קורא לזה LAG ולא MAG חחח :lol:

פורסם

הבטא היה פשוט ממכר, לדעתי. אבל זה אכן מרגיש לפעמים מאוד כאוטי המפות של 256 שחקנים. המפות של 64 שחקנים, לעומת זאת, מרגישות מאוד מאורגנות. אם כי לעיתים אנמיות. לדעתי המפות של ה-128 שחקנים יהיו הכי משוחקות.

הקטע הוא שהמפות בנויות ככה שאתה לא מרגיש שיש את כמות האנשים שיש במפה. במפות של ה-64 יש 2 מטרות להגנה\תקיפה, אז יוצא שזה 16 נגד 16 על כל מטרה. במפות של ה-256 זה עוד יותר גרוע, יש 8 מטרות שצריך לכבוש ולהחזיק כאשר לכל אחת מה-platoon (מתוך 4) מוגדר 2 מטרות, וכל squad (מתוך ה-4) יכול לבחור אחת מבין ה-2 כמטרה שלו. המטרות פרוסות מסביב ל-spawn של הקבוצה המגינה, כך שיוצא שרק הקבוצה המגינה, שכל ה-128 שחקנים שלה עושים spawn באותה נקודה, מרגישים את זה. מבחינת השאר זה מרגיש כמו מפה של 64 שחקנים ב-BF2.

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

המשחק הזה הזה יעבוד טוב ברשת או שהוא יהיה בעייתי כמו pro 10.....?

הפרו עושה טובה שהוא בכלל מתחבר לאונליין וגם אם הוא מתחבר ברב המקרים הוא עובד לאט....

פורסם

לפי הבטא בשעות היום היה בעיה להתחבר רק באיזור חצות עד אחרי הצהריים למחרת היה אפשר לשחק. זה קשור לאינטרנט בארץ, לא לשרתים של MAG, אם יש לך מנוי גיימר אני לא חושב שתהייה לך בעיה לשחק.

פורסם

עם המנוי יהיה אפשר לשחק בכל שעות היום?

אם כן איפה בדיוק עושים את המנוי הזה וכמה הוא עולה?

פורסם

אני לא יכול להבטיח, אבל רוב הבעיות שנובעות מה"אינטרנט הישראלי" נפתרות עם מנוי גיימר, הוא עולה באיזר ה-10 שקל תוספת לחודש, תברר אצל הספק אינטרנט שלך. אבל תראה קודם אם יש לך בכלל בעיות התחברות.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים