בעיה הזוייה לחלוטין במחשב נייד Lenovo N500 - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה הזוייה לחלוטין במחשב נייד Lenovo N500


lev-27

Recommended Posts

לפני מספר שבועות התחילה בעיה הזוייה לחלוטין במחשב. אני מנסה לכתוב ופתאום המקש \ כאילו נתקע למרות שבפועל המקש לא נתקע. אני מקבל ככה \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ בלי הפסקה. עשיתי סריקה לוירוסים, ניקוי Spyware, אבל כלום לא עוזר. טוב, עשיתי שחזור להגדרות מפעל דרך Recovery, אבל עדיין הבעיה ממשיכה. למחרת יצרתי קשר עם אמטל לתאם איסוף למחשב וחוק מרפי פעל. הבעיה נפתרה. ביטלתי את האיסוף. המחשב עבד שבועיים בלי בעיות ועכשיו הבעיה חזרה רק באופן אחר. מקש כלשהו נתקע, אבל לא ה-\ אלא משהו אחר. מכירים את השורה בדפדפן אינטרנט איפה שכותבים את הכתובת של האתר? אז כאילו החץ הקטן שפתוח את ההיסטוריה נתקע. ככה כל הזמן קופץ. לא רק בדפדפן אלא בכל מסך במערכת הפעלה. משהו הזוי.

השגתי דיסק של ויסטה בתולית, הורדתי את הדרייברים האחרונים מהאתר של לנובו ועשיתי פורמט מלא למחשב. הכל. התקנתי את המערכת, התקנתי את הדרייברים ואפילו עשיתי עדכון ביוס על הדרך, אבל הבעיה ממשיכה. אני משתגע. אני מפחד שבמעבדה לא ימצאו כלום ויפילו את האשמה עלי באיזה תירוץ צולע "הכנסת וירוס למחשב".

חשבתי אולי להתקין , אבל זו לא נראת כמו בעיה במערכת הפעלה, אלא בעיה חומרתית. מישהו נתקל במקרה כל כך הזוי? יש פיתרון? אני שונא תקלות 1:100,000 שלא ניתן לקשר לחלק מסויים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...