jackhammer פורסם 2009 ביולי 15 Share פורסם 2009 ביולי 15 רגע שאני יבין משהותמונות הקונספט האלה מפותחות במנוע הגראפי של המשחק? או בפוטושופ??ותפסיק כבר לנגן על גודל המפה "הקטנה" של FO3זה אותו דבר עם השאלה של "למה המשחק לא באמת יוצא כמו תמונות הקונספט?"זמןוכסףהרי כל עיקוב קטן במשחק אנשים בוכיםהמשחק דורש מערכת יותר מדי חזקה, אנשים בוכיםיותר מדי קצר, אנשים בוכיםאז קודם כל מי שלא טוב לו לא חייב בכלל לשחק במשחק (זה לא ממש חובה)הרי אתם גם ככה לא משלמים בעבורו אז תחסכו ממכם את ההורדה המיותרתדבר שני FO3 (וגם אובליביון, אם אנחנו כבר בנושא) יצא כמעט מושלםנכון יש באגיםונכון הוא לא הכי דינמי בעלילה שלו אבל משחקים שכאלה, שבהם עולם שלם פתוח בפני השחקן (להבדיל ממשחקי FPS שבהם כמעט תמיד יש מסלול אחד או שניים), קצת קשה ליצור 100% מושלםלי אין תלונות קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
amir85 פורסם 2009 ביולי 15 מחבר Share פורסם 2009 ביולי 15 יש שם רק 2 תמונות קונספט (איפה שרשום FALLOUT) והן נערכו ב PHOTOHSHOP כל השאר הן אוסף של תמונות של עולם פוסט אפוקלפטי.ואם לא שמת לב, אף אחד לא מתבכין פה על FO3, אנחנו מדברים על משחק חדש שמבוסס על המנוע של FO3 אבל לא FO3 לכן אני הצעתי הצעות שלדעתי ישימות ויכולות לשפר את חווית המשחק, כי אני אל מסכים עם הרבה דברים שBETH עשו בואני גם בטוח שגם לך יש הצעות יתכן ואחרות אז אני אשמח אם תשתף אותנורק דבר אחד לגבי דעתך ש OBLIVION היה משחק מושלם... בוא לא נכנס... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
jackhammer פורסם 2009 ביולי 15 Share פורסם 2009 ביולי 15 אוקי קודם כל לא התכוונתי אליך אישיתאלא לאנשים בכלל שכל דבר הכי קטן מקטריםהתכוונתי שיחסית למשחקים כאלה נורא קשה ליצור משחק 100% מושלם בגלל שהעולם פתוח מהרגע הראשון של המשחק ויש מלא שטח שהשחקן בא במגע איתו ומן הסתם יש יותר דברים שצריכים לעבוד כמו שצריךבניגוד למשחקי FPSשיש פחות או יותר מסלול קבוע שבו השחקן עוברוככה המפתחים מתמקדים בשלמות האלמנטים של המסלול המסוים הזה (כי גם ככה השחקן לא יעבור בשטח אחר) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.