DOGMA פורסם 2009 ביוני 28 Share פורסם 2009 ביוני 28 איזה חומר בדיוק הם קנו? הם קנו רק את הIP וזהו... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
amir85 פורסם 2009 ביוני 28 מחבר Share פורסם 2009 ביוני 28 כםhttp://fallout.wikia.com/wiki/New_Vegas אוף כנראה אני סנילי, התבלבלתי עם WASTELAND... אבל אני זוכר בפירוש שהייתה עיר דמויית וגאס בFO2 עם הימורים, קאזינואים, קרבות איגרוף וכל זה. אני אבדוק רגע איך קראו למקום. עריכה: אוקיי, זה היה new reno (נו כמעט אותו דבר...) WASTELAND פששש, מצטער אבל החינוך שלי התחיל רק מ FO1 בזמנו :-[ ו new reno היה אחד המקומות! מה לא היה שם משפחות פשע בית זונות, סרסורים זונות, זירת האבקות, תצלומים לסרט פורנו ........ אם FO New Vegas יהיה דומה במקצת לNEW RENO כלומר ש BETH לא יסרסו אותו לקהל הצעיר זאת תהיה הצלחה אדירה אבל לפי מה שאתה אומר BETH השתמשו בכל החומר שהם קנו מIP כדי ליצור את FO3 לא? לא ממש הם לקחו את העולם ומלבד כמה איזכורים לFO הקודמים (DOGMEAT HAROLD ENCLAVE וכו... ) הם לקחו את המשחק לכיוון אחר במקום אחר ובזמן אחר ... למה אתה חושב שהתאכזבתי קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
shantax פורסם 2009 ביוני 28 Share פורסם 2009 ביוני 28 wastleland משחק חובה למי שאהב את סדרת FALLOUT, זה בעקרון האבא הרוחני של הסדרה, למרות שזה לא בדיוק באותו עולם (זה גם כן פוסט אפוקליפטי עם הומור שחור מטורף, אבל אין שם את העניין של רטרו-עתידני).אני חושב אגב שניתן להוריד את זה היום חינם כי זה abandonware, אבל אני לא בטוח. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
amir85 פורסם 2009 ביולי 4 מחבר Share פורסם 2009 ביולי 4 כן, שמעתי עליו הרבה וקראתי עליו ועברתי על העלילה שלו אבל לשחק במשחק הזה... זה כבר משהו אחר מצטער אין סיכוי שאני אוכל להתגבר על מחסום הזמן, עם כל הכבוד זה משחק של שנת 1988. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
jackhammer פורסם 2009 ביולי 4 Share פורסם 2009 ביולי 4 רוצה לשמוע משהו? כם לי זה קרה אותו דבר עם GRIM FANDANGO שנים נמנעתי מלשחק בו רק בגלל איך שהוא נראה אחרי שישחקתי בו פשוט נדהמתי שהרשתי לעצמי לא לשחק בו (ד"א, נהיתי מה זה עצוב שהמשחק נגמר......) אני לא יודע עם WASTELAND הוא באותה רמת משחק כמו גרים אבל אתה אף פעם לא תדע את שתשחק קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
amir85 פורסם 2009 ביולי 4 מחבר Share פורסם 2009 ביולי 4 מצטער התרגלתי ל"איכות משחק מסוימת" ממשחק מבחינת משחקיות ופרזנציה ולמרות שיותר חשובה לי המשחקיות במקרה הזה אני מצטער אבל זה הגבול עם כל הדמיון שלי אני לא אצליח לחסות את הפער. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
shantax פורסם 2009 ביולי 4 Share פורסם 2009 ביולי 4 האמת אתה לא צריך להצטער במקרה של WASTELAND. זה משחק נחמד בשביל הנוסטלגיה ובעיקר בשביל להכיר את השורשים הרוחניים של סדרת FALLOUT. אבל בתור משחק תפקידים הוא לא כזה מדהים. הוא בעיקר היה מעולה לזמנו שאז רוב משחקי התפקידים היו רק H&S, ופה באמת השקיעו ביצירת עולם מיוחד ומטורף למדי:http://www.mobygames.com/game/dos/wasteland/screenshots/gameShotId,18145/(היו שמה גם נזירות חמושות ברובי סער, אבל אני לא מוצא תמונות שלהם משום מה :-\)אבל היום זה באמת לא עומד בסטנדרטים שאנחנו רגילים אליהם (לא רק מבחינת הגרפיקה כמובן) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
amir85 פורסם 2009 ביולי 14 מחבר Share פורסם 2009 ביולי 14 ואני בספק שBETH יאפשרו לזה לקרות אבל עם כן אז אני מקווה שכך יראה העולם של FO4 או FO LAS VEGASמגוון גדול יותר של דמויות יחודיות ומעניינות לא 3 וצי דגמים כשאני בכלל לא בטוח שהשלד הנשי שונה מהשלד הגברי:http://img151.imageshack.us/img151/2190/504xsiamesescary.jpgכנ"ל מגוון בתלבושות מענינות ויחודיותhttp://img151.imageshack.us/img151/6646/albumpic.jpghttp://img151.imageshack.us/img151/2820/albumpict.jpgכנ"ל לגבי הכול, לזרוק סוגי רכבים שונים:http://img151.imageshack.us/img151/4233/albumpico.jpgוערים שיראו כמו ערים, שהם נקודות מסחר שיגדלו אוכל או את ה"פרים" (לא בניין וחצי עם 3 אנשים)http://img151.imageshack.us/img151/738/albumpice.jpgובכלל להגדיל את השטח עם עדיפות לשטחים נפרדים (כמו שהיה בFO המקורי או כמו שנעשה עם ה DLCים)אבל שתיהיה תחושה של משהו EPIC של השממה:http://img151.imageshack.us/img151/5761/albumpicc.jpgהנה כמה תמונות קונספט מFO3 שבחיים לא ראיתי, בשום מקום לא קיבלתי את התחושה הזאת של השממה...http://img98.imageshack.us/img98/4935/albumpicj.jpghttp://img98.imageshack.us/img98/1348/albumpick.jpgאו בדיחות כמו זה שבמקום להיות גולת הכורת הפכו למשהו דהוי בנוף עם שלושה וחצי מסדרונותhttp://img98.imageshack.us/img98/423/albumpicg.jpgוכן הלאה ... יותר פרטים יותר מרחב ... (אני מדבר רק מנקודת מבט של אווירה)דרך אגב הנה המפות של FO למי מתעניין:http://img151.imageshack.us/img151/6694/albumpicf.jpghttp://img151.imageshack.us/img151/5688/albumpicq.jpg קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
sir f פורסם 2009 ביולי 14 Share פורסם 2009 ביולי 14 מיאו קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
LazyBoy פורסם 2009 ביולי 14 Share פורסם 2009 ביולי 14 הנה כמה תמונות קונספט מFO3 שבחיים לא ראיתי, בשום מקום לא קיבלתי את התחושה הזאת של השממה...רק מתוך סקרנות, אתה יודע מה זו תמונת קונספט?גם Oblivion נראה שונה לחלוטין (והרבה יותר טוב) בקונספט ואפילו בגרסאות מוקדמות שלו אבל חייבים לוותר על דברים מסויימים ע"מ למצוא איזון בין ריאליות לבין עומס על המחשב. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
amir85 פורסם 2009 ביולי 14 מחבר Share פורסם 2009 ביולי 14 זה לא קשור כלל לעומס על המחשב, זה קשור ישירות למתודולוגית הפיתוח שבה הם בחרו (או יותר נכון המשיכו מOBLIVION) ומפה נבעו רוב הבעיותכל תמונות הקוסנפט שהצגתי, יכלו להתקיים עם הם היו בונים את העולם כמו הFO המקורי (או כמו ה DLCים שלהם), כלומר על ידי מיקומים נפרדים למשל עלידי בחלוקה של העולם המרכזי למספק חלקים קטנים יותר כך שמצד אחד נשאר אותו התוכן מצד שני אין צורך בלשחק בפרופורציות ולהשלים את השטחים בניהם בדרק גנארי עם יצורים מעצבנים כל מטר ומספר בנינים שנחשבים לעירה כל 10 במקום זאת היה ניתן להתמקד יותר בכל אחד מהמיקומים, בקצוות להציג את השממה כמו בתמונות וכמו שזה אמור להיות בFO בכלל שלא יהיה לחץ של מקום ושכל דבר יושב על הראש של משהו אחר אז אפשר היה לעשות גיוון יותר טוב של FACTIONS להדגיש את RAIDER את הSLAVERS וכן הלאה ... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
LazyBoy פורסם 2009 ביולי 14 Share פורסם 2009 ביולי 14 זה לא קשור כלל לעומס על המחשב, זה קשור ישירות למתודולוגית הפיתוחאיזה סלט עשית מהמושגים.. "מתודולוגית הפיתוח" - ?? מאיפה הבאת את זה? (עזוב, שאלה רטורית)כל אלמנט שאתה מכניס למשחק דורש משאבים מהמחשב. אפילו בדיאבלו 3 בליזארד שמו הגבלה (נמוכה מאוד) על מספר כתמי הדם והגופות שיש על הקרקע בשביל להוריד את העומס. עכשיו תכניס אלמנטים תלת מימדיים גדולים כמו מכוניות ושאר השטויות שיש בתמונות קונספט (זו לא בושה להגיד שאתה לא יודע מה זה אומר, גם אני לא נולדתי עם הידע הזה) ותבין שאי אפשר ליצור את מה שהאומן מדמיין כשהוא מצייר את הקונספט 1ל1 כי זה לא ראילו מבחינת דרישות מערכת ומבחינת משאבי פיתוח (זמן וכסף)זוכר את התמונה הזו?http://cyrell.files.wordpress.com/2007/09/flightsim10.pngתמונת קונספט של flight simulator 10 שמראה איך שהאומן דמיין לעצמו שהמשחק יראה עם מנוע של DX10. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
amir85 פורסם 2009 ביולי 15 מחבר Share פורסם 2009 ביולי 15 אם זה יקל עליך אז במקום מושגים מסובכים בשבילך אז אני ארשום שהבעיה שלי היא עם הגישה של BETH או השיטה/העקרון שלפיו הם מפתחים את המשחקים שלהם שאם תשים לב השתנה מאוד בכמה השנים האחרונות.עכשיו ספציפית, אין שום קשר בין מספר כתמי הדם לבין התמונות שהציגו את איך שBETH רואו את FO, להפך יש פחות אוביקטים לצייר ומשטחיי העבודה קטנים יותר, אבל BETH החליטו שהם יפתחו את FO לפי איך שהם יודעים והמשיכו עם עקרון מפה אחת גדולה למרות שזה לא מה שמתאים פה.אם אתה חושב שלא ניתן ליצר את מה שיש ב2 תמונות הקונספט שהתיחסת אליהן בציטוט אז או שלא הבנת על מה מדובר או שאתה לא שיחקת בFO ולא ניסיתי לעשות קצת MODING בו.לגבי שאר הדברים, יצירת מיקומים חיים יותא זאת גם לא בעיה של משאבים מכיוון שיש להם כבר מיקומים כאלה ולגבי החוסר תשומת לב שלהם לפרטים הקטנים יש כבר מספר מודים שעושים את זה ממש יפה ולמשל הופכים את MEGATHON שאמורה להיות עיר מבטחים למסחר לאחת כזאת עם CRAVANים בחוץ ועקב ההגבלה במקום כמו במציאות הם הוספו SLAMS בחוץ כמו כן שיפור לישובים אחרים שלפחות ירגישו כישובים.מבחינת גיוון בבגדים ב OBLIVION הייתה כבר שיטה מתאימה ולגבי גיוון במודלים שונים לבני אדם לרכבים ולמה לא אני לא יודע אם זה אומר לפגוע במשאבים בצורה רצינית, מה שכן אני יודע שבהשוואה למשחקי RPG אחרים אני יכול להגיד לך שהם לא עשו עבודה טובה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
LazyBoy פורסם 2009 ביולי 15 Share פורסם 2009 ביולי 15 אם זה יקל עליך אז במקום מושגים מסובכים בשבילך אז אני ארשום שהבעיה שלי היא עם הגישה של BETH או השיטה/העקרון שלפיו הם מפתחים את המשחקים שלהם שאם תשים לב השתנה מאוד בכמה השנים האחרונות. תודה. באמת המושגים שאתה לא מבין ומשתמש בהם בכל זאת מבלבלים אותי. אני אשאיר אותך עם מחשב לסיום הלילה - מה מרגיש יותר דרמטי ואמיתי? עולם עצום, פתוח, שאפשר לעשות בו מה שרוצים בצורה חופשית או עולם עם מפות קטנות סטייל NWN2? את התשובה שלי אתה בטח כבר יודע. ותופסת קטנה למה שאמרת בהודעה הקודמת- מדובר במקרה ולא הבנת בעולם פוסט אפוקאליפטי. מה ציפית למצוא שם בדיוק? ערים ענקיות, מרהיבות עם מרחבים פתוחים עשירים בתוכן או שממה מוחלטת בין ישוב זעיר אחד לשני בזמן שמה שנשאר מהאנושות מנסה לשרוד? לילה טוב לכולם קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
amir85 פורסם 2009 ביולי 15 מחבר Share פורסם 2009 ביולי 15 כמו שחשבתי אתה סתם מקשקש כי לא הבנת.אז כן' מה מרגיש יותר דרמטי ויותר EPIC כל מטר יצור וכל 2 מטר עיירה ?? או ליצור כמו שטחים נפרדים וגדולים כמו שהושג בעזרת הTHE PIT DLC ולתת תחושה אמיתית של מרחב בינהם, תחושה של שממה (תשחק פעם בFO המקורים תלמד מה זה) כך שאפשר יהיה להתמקד יותר על האזורים עצמם מאשר על מילוי החללים בינהם ביצורים גנרים.ולפני שאנחנו מדברים על עולם עצום, הנה תציץ במפות של FO כדי לקלוט את סדרי הגודלhttp://img151.imageshack.us/img151/6694/albumpicf.jpghttp://img151.imageshack.us/img151/5688/albumpicq.jpgהשטח של FO3 הוא שטח של עיר+ לאומת השטחים של ה FO המקורים בסדרה שהם מתפרים על פני מדינות, שם הייתה צריך ללכת ימים ממקום אחד לשני בשממה, זה היה כל הקטע של השממה בעולם הפוסט אפוקלפטי (ולא לחימה ביצורים גנרים כל מטר)וכאשר אתה סוף סוף מצליח למצוא קבוצה של אנשים שהתאגדו יחדיו כדי לשרוד בעולם הזה אתה תראה אותם עושים בדיוק את זה (אתה יכול להבדיל בין המושגים ערים ענקיות לקהילות שמספקות את עצמן? אם לא ראה את FO המקורים ולא גרסת הקסמים של FO3) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.