פורסם 2009 ביוני 2416 שנים בגדול..טכנולוגיה משופרת יותר מה-anti aliansing שגורמת ליישור והחלקה מושלמת של קווים (ישרים ולא ישרים).הפעלה של האופציה תשפר לך באופן משמעותי את איכות הצפיה, אך מצד שני מאמצת יותר את העיבוד הגרפי.
פורסם 2009 ביוני 2916 שנים מחבר זה רק מאמץ יותר אתהמאיץ או ממש פוגע ביצועים? והאם במבחני ביצועים השונים מפעילים את האפשרות הזאת?
פורסם 2009 ביוני 2916 שנים Adaptive Anti Aliasing של ATI מקביל ל- Transparency AA של NVIDIAבקצרה היעוד הוא ליישם AA על טקסטורות שקיפות, כמו למשל גדרות \ צמחייה או עצים הבנויים ממס' נמוך של פוליגונים אך משתמשים בטקסטורות שקיפות. במקום שה-AA יפעל רק מסביב לפוליגון הוא גם יפעל בתוך הטקסטורה השקיפה עצמה.מבחינת ביצועים זה פוגע (כשצריך) אבל לא רציני בדרך כלל.
פורסם 2009 ביוני 3016 שנים אגב כל עוד אין טקסטורות שקיפות בסצנה, הוא אפילו לא יכנס לפעולה, ככה שהפגיעה בביצועים היא בהתאם למידת השימוש בשקיפות.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.