פורסם 2009 ביוני 1916 שנים תתקשר ותבדוק.או שתבדוק באתר.אני חושב שכן. פעם הייתי מתקשר אליהם כ"כ הרבה, ככה שדיי בטוח שאחד מהפעמים האלו הייתה בשבת.מה שכן, אני יכול להגיד בביטחון מלא שהם עובדים גם ב-4 לפנות בוקר.
פורסם 2009 ביוני 1916 שנים מה הבעיה להתקשר ולבדוק?.. זה לא כאילו תעיר מישהו...אני כמעט בטוח שבזק עובדים 24 שעות...
פורסם 2009 ביוני 1916 שנים מחבר אני גם יודע שהם עובדים בלילה הבעיה היא שאני עוד מעט מפרמט ורציתי לדעת אם הם עובדים למיקרה שתהייה לי תקלה (לדוגמא, נכון לעכשו אני לא מוצא את הדיסק עם החייגן :-X) ואם אני מתקשר זה לשבת על הקו ולשמוע שעה את הפירסומות שלהם עד שהם מגיעים למשהו באמת מועיל...
פורסם 2009 ביוני 1916 שנים כן, תמיכה טכנית עובדת גם בשבת.נשארת כמובן השאלה איזו רמה של תמיכה טכנית אתה בכלל יכול לקבל מהשירת של 012, אבל זו כבר שאלה לגמרי אחרת ;D.בשביל חייגן צריך תמיכה טכנית? רשום לך על דף נייר את הגדרות החייגן וזהו..............
פורסם 2009 ביוני 1916 שנים מחבר בשביל החייגן עצמו צריך... נראה לי... או שזה מובנה בוינדוס? והגדרות זה משתמש וסיסמה או עוד משהו (גם חייגן הגדרתי פעם אחרונה לפני איזה שנה )
פורסם 2009 ביוני 1916 שנים אני מניח שאתה מחובר בADSLכנס לפהhttp://www02.bezeq.co.il/support/Pages/servsupport.aspxלחץ על "הורדת חייגן למודם רשת"[br]פורסם בתאריך: 19.06.2009 בשעה 17:23:17בעצם כנס לפה עדיףhttp://012.net.il/serviceconceptin.aspx?FolderID=75〈=he&tabn=0
פורסם 2009 ביוני 1916 שנים מחבר או- זה עוזר לי...אני פשוט מתקין את זה, מכניס סיסמה ומשתמש ונוסע, נכון? (שוב, מצטער על השאלות הדביליות... באמת לא זוכר מה עושים :-\)
פורסם 2009 ביוני 1916 שנים אתה לא צריך להוריד שום דבר אם אתה מחובר ב ADSL:לך לפי המדריך הזה: http://www.orange.net.il/isp/dialers/adsl/16026.htmlאתה יכול לנסות את זה עכשיו לפני הפרמוט ולראות אם זה עובד...
פורסם 2009 ביוני 1916 שנים מחבר וואלה, נכון... אני זוכר שיצא לי להתחבר ככה פעם... תודה לכולם... נראה לי שאני אסתדר מכאן
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.