קניות באינטרנט וכרטיסי אשראי - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קניות באינטרנט וכרטיסי אשראי


Rafi921

Recommended Posts

כתבה ב - ynet

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3731475,00.html

מה דעתכם על המצב בארץ? ועל הבתי עסק?

האם המצב דומה לזה שמתואר בארה''ב או יותר טוב/גרועה?

שאלה נוספת שמענינת אותי זה, חיבור מאובטח לשרת האתר ועד כמה זה מגן על הלקוח?

כמו כן איזה חוקים רלוונטים יש בארץ לטובת הלקוח במקרה של גניבה/זיוף, ועד כמה קל לממש את הזכויות הללו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חיבור מאובטח, שרתים, , FW..... תעשה לי טובה. לוקח בדיוק שנייה לשכפל כרטיס פיזי. תחשוב על זה בפעם הבאה שאתה מושיט את הכרטיס למלצרית המזדמנת. רצוי שתבדוק שהיא בכלל עובדת במקום, ולא סתם בחורה שבאה לקחת את החשבון....

הבעייה הייתה ותמיד תהייה בגורם האנושי, שברוב המקרים די דפוק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מסכים עם ktbnus - אני אישית מעדיף לקנות דרך האינטרנט (למרות שאני קונה כמעט הכל בחו"ל ולא בארץ) ולא לתת את הכרטיס האשראי שלי לבעל חנות מכולת או מלצר שמוציא אחר כך קבלה עם המספר המלא של האשראי שלי ויכול כמובן לשמור עותק שלה. דוגמא קטנה - חבר שלי לפני כמה ימים קנה סנדוויץ בחנות של AM/PM בתל אביב וקיבל קבלה עם המספר המלא של כרטיס האשראי יחד עם תוקף הכרטיס שלו מודפסים בצורה ברורה וגלויה לכל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דוגמא קטנה - חבר שלי לפני כמה ימים קנה סנדוויץ בחנות של AM/PM בתל אביב וקיבל קבלה עם המספר המלא של כרטיס האשראי יחד עם תוקף הכרטיס שלו מודפסים בצורה ברורה וגלויה לכל.

לא יאמן... אשמך אם תוכל לסרוק ולשלוח לי בפרטי.
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עקרונית במידה ובפירוט החיובים בכרטיס אשראי, מופיעה עסקה שלא ביצעתם, שולחים לחברת האשראי פקס בו מצהירים על הכחשת עסקה, ואתם תזוכו במלוא הסכום. במידה והדבר חוזר על עצמו ניתן יהיה לבטל את כרטיס האשראי ולקבל חדש. לחברת האשראי יש ביטוח למצבים מעין אלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עוד טיפ קטן, לפני שאתם זורקים את החשבוניות (ורק אחרי שעברתם על החשבונית בסוף החודש ווידאתם שיש לכם חשבוניות או דרך אחר לאמת שהחיוב שמופיע שם בוצע על ידכם ולא על ידי מישהו אחר), לעבור על כל מה שיכול לשמש נגדכם (שם, טלפון, מספר כרטיס אשראי, תוקף וכו') בטוש שחור או כל דבר אחר שיכסה את זה. כמובן שהכי טוב לגרוס, אבל זה טוב מאוד למי שאין לו מגרסה (:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...