עבור לתוכן

EA - הגענו למיצוי היכולות של ה XBOX360

Featured Replies

פורסם

זה לא בלשיט

הם פשוט לא משקיעים מספיק בתכנון הגרפיקה ככה שתיראה טוב יותר.

ויש להם סיבה

כדי שיהיה להם סיבה למכור קונסולה חדשה יותר וכדי שהמשחק ישמע כאילו הוא מי יודע מה מבחינה גראפית.

אבל כל אחד שמתעסק בתלת מימד יודע כמה זה קל להפוך עבודה לטובה יותר וטובה יותרעם כל טריק שאתה מיישם.

המשחקים האחרונים לאקס בוקס רחוקים מלהיות מנוצלים.

אתה פשוט לא מבין בזה מספיק כדי להבין מה הם חוסכים ממך.

יום טוב.

תפסיק לזיין את השכל, UE3 בגרסאות האחרונות זה כנראה הקוד היעיל ביותר שיירוץ על הקונסולה הזאתי איי פעם, MS עצמם הודו בזה, אבל בהתחשב שיותר מ10 מהנדסים שלהם עובדים אצל EPIC על המנוע זה לא ממש מפתיע, לכל דבר יש גבול, גם לאופטימיזציות, משחקים מתעקבים מספיק גם בלי זמן פיתוח נוסף על כל אפקט, overhead יש תמיד אי אפשר להמנע ממנו זה עקרון פיזיקאלי מאוד פשוט.

  • תגובות 129
  • צפיות 10.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

זה לא בלשיט

הם פשוט לא משקיעים מספיק בתכנון הגרפיקה ככה שתיראה טוב יותר.

ויש להם סיבה

כדי שיהיה להם סיבה למכור קונסולה חדשה יותר וכדי שהמשחק ישמע כאילו הוא מי יודע מה מבחינה גראפית.

אבל כל אחד שמתעסק בתלת מימד יודע כמה זה קל להפוך עבודה לטובה יותר וטובה יותרעם כל טריק שאתה מיישם.

המשחקים האחרונים לאקס בוקס רחוקים מלהיות מנוצלים.

אתה פשוט לא מבין בזה מספיק כדי להבין מה הם חוסכים ממך.

יום טוב.

לחברה כמו EA אין כרגע סיבה טובה שתצא היום קונסולה חדשה וגם לא לכל חברת צד שלישי שאני יכול לחשוב עליה

אתה יודע כמה כסף השקיעו במנועי גרפיקה לHD ?

אתה יודע כמה כסף השקיעו במודלים \פיזיקה \סאונד וכו ?

תחשוב על זה ככה מבחינתם עדיף שיצאו 10 FIFA אותו הדבר חוץ משינוים מינורים כל עוד אנשים קונים את זה

מאשר להתחיל לפתח FIFA חדש כרגע מפרורים לקונסולות חדשות

זה שחברות הקונסולות עצמם מידי כמה שנים מוצאים קונסולות חדשות זה כבר סיפור אחר ויש להם את האינטרסטים שלהם

למרות שבדור הזה נינטנדו צחקה על כולם ועשתה גימקיוב משודרג במקום קונסולה חדשה לגמרי

ובגלל זה כניראה שסוני וMS ינסו לרכוב על הPS3\360 יותר זמן מאיך שזה בדרך כלל

MS בטח תעשה סוג של השקה מחודשת אם נטל שזה די דומה למעבר מהגימקיוב לWII אם חושבים על זה

פורסם

לא יודע מה איתכם,אבל תסתכלו על FORZA 3 ועל GT5P,אין שום משחק מרוצים במחשב שמתקרב לרמת גראפיקה שלהם.

אפשר לסכם את זה ככה,קונסולה מחזיקה את הגראפיקה ברמה של הPC ולפעמים אפילו יותר למשך 5-6 שנים.

וחוץ מזה,לא הכל קשור בכח עיבוד ובאופטימיזציה. יש גם דבר כזה שניקרא גראפיקה אומנותית שלא דורשת כח עיבוד אלה חוכמה,כשרון והרבה עבודה.

למשל אני יכול לקחת מודל של בית ולפוצץ אותו בפוליגנים אבל עדין הוא לא יראה אמיתי כי הוא לא צבוע נכון והתאורה לא מתבצעת נכון.

לאומת זאת,אני יכול לעשות בית עם הרבה פחות פוליגנים ולהתחיל ליהיות יצירתי ולחפש איך לגרום לו להראות אמיתי על ידיי צביעה נכונה,כיוון נכון של התיאורה,ועוד כל מיניי כלים שלא לוקחים כמעט כח עיבוד אבל מוסיפים המון אם משתמשים בהם נכון.

בקיצור מה שאני מנסה להגיד,אפשר לעקוף חומרה חזקה יותר עם חומרה חלשה יותר בעזרת עבודה קשה (מה שבדרך כלל עושים כשעובדים על משחק אקסלוסיבי)

פורסם

MassiveAmmo קודם כל בFORZA 3 ככל שידוע לי הראו בעיקר סירטונים

ובGTA5 ככל הידוע לי יש מחסור מורגש בAA

ככה שקצת סבלנות קודם שיגיעו לשוק ואז נראה

וחוץ מזה אתה יכול להשוות מולטיפלטפורם ולא בלעדים בתחום הזה אם אתה רוצה לבדוק חומרה

כמו שאמרתה יש הרבה דברים שאפשר לעשות אם עיצוב אומנותי שלא קשור לכוח של הפלטפורמה

פורסם

לא יודע מה איתכם,אבל תסתכלו על FORZA 3 ועל GT5P,אין שום משחק מרוצים במחשב שמתקרב לרמת גראפיקה שלהם.

אפשר לסכם את זה ככה,קונסולה מחזיקה את הגראפיקה ברמה של הPC ולפעמים אפילו יותר למשך 5-6 שנים.

וחוץ מזה,לא הכל קשור בכח עיבוד ובאופטימיזציה. יש גם דבר כזה שניקרא גראפיקה אומנותית שלא דורשת כח עיבוד אלה חוכמה,כשרון והרבה עבודה.

למשל אני יכול לקחת מודל של בית ולפוצץ אותו בפוליגנים אבל עדין הוא לא יראה אמיתי כי הוא לא צבוע נכון והתאורה לא מתבצעת נכון.

לאומת זאת,אני יכול לעשות בית עם הרבה פחות פוליגנים ולהתחיל ליהיות יצירתי ולחפש איך לגרום לו להראות אמיתי על ידיי צביעה נכונה,כיוון נכון של התיאורה,ועוד כל מיניי כלים שלא לוקחים כמעט כח עיבוד אבל מוסיפים המון אם משתמשים בהם נכון.

בקיצור מה שאני מנסה להגיד,אפשר לעקוף חומרה חזקה יותר עם חומרה חלשה יותר בעזרת עבודה קשה (מה שבדרך כלל עושים כשעובדים על משחק אקסלוסיבי)

דבר ראשון, כנס לקישור וצפה בעצמך איך נראה המשחק Race Driver Grid, על הגדרות: Ultra high mod

אין סיכו שתקבל איכות כזאת על X360/PS3, אולי על PS4?

http://www.pcgameshardware.com/?menu=browser&article_id=654846&image_id=871097

דבר שני, כל מה שכתבת על יצירתיות של המעצבים... כדאי שתדע שמיטב המוחות ואמנים עובדים בחברות האלו.

אז אני במקומך מוריד את הכובע בפניהם.

פורסם

אורי - אתה בדיוק נוגע בנקודה של מה שהוא אמר.

מבחינת החזרים מהפח בזווית כזו וכזו בדיוק כזה וכזה - האולטרה מוד אכן מספק.

ברמה של לשבת מול טלוויזיה במהלך משחק / REPLAY ולהגיד מה נראה מציאותי וטוב יותר - הפורזה והGT לוקחים (כן קרירין - גם בלי הAA שזה נכון רק בחלק מהמצבים - כי מאז עידכנו את המשחק המון).

מבט בGT גורם לך לשפשף את העיניים , במקרה גם יש לי את GRID , והוא רחוק מאוד מזה.

אולי כמות הפרטים בGRID גבוהה יותר , אבל איכותם וכמה שהם ריאליסטים? רחוק מאוד.

הנקודה היא שאם המשחקים האלו לא היו נבנים ספציפית לPS3 או לXBOX - הם בחיים לא היו נראים ככה.

ד"א, דובי , עם הUE3 יש גם כמה פישולים היסטרים באימפלמנטציה (אהם LAST REMNANT על ה360 אהם)

ליביו

פורסם

סקוור עבדו עם בילד מאוד ישן של המנוע, אני לא אתפלא אם הבילד לא יותר ישן מGOW המקורי, הם רכשו רישוי למנוע לפני כמעט 5 שנים(בE3 של 2004 נדמה לי, בהצגה של EPIC היו שלושה SE untitled projects) אני באמת לא רוצה לדעת מתי הם התחילו לעבוד על המשחק הזה, שהיה חרא גם בלי הבעיות של המנוע.

פורסם

סקוור עבדו עם בילד מאוד ישן של המנוע, אני לא אתפלא אם הבילד לא יותר ישן מGOW המקורי, הם רכשו רישוי למנוע לפני כמעט 5 שנים(בE3 של 2004 נדמה לי, בהצגה של EPIC היו שלושה SE untitled projects) אני באמת לא רוצה לדעת מתי הם התחילו לעבוד על המשחק הזה, שהיה חרא גם בלי הבעיות של המנוע.

last remnant לא היה חרא..הוא היה חרא יפני(AKA-JAPS DIG THAT SHIT).

פורסם

זה כבר עניין של טעם.

דווקא אני מאוד נהנה ממנו לאחרונה בגירסאת המחשב.

ליביו

פורסם

גרסת המחשב נחשבת הרבה יותר טובה כי אין קפיצות פרימים בגרסה הזאת

פורסם

אני לא מתייחס למנוע בכלל , אלא למה שדובי אמר בלי קשר למנוע.

אני מתייחס פרופר למשחק עצמו הוא לא רע בכלל.

ליביו

פורסם

למשל אני יכול לקחת מודל של בית ולפוצץ אותו בפוליגנים אבל עדין הוא לא יראה אמיתי כי הוא לא צבוע נכון והתאורה לא מתבצעת נכון.

לאומת זאת,אני יכול לעשות בית עם הרבה פחות פוליגנים ולהתחיל ליהיות יצירתי ולחפש איך לגרום לו להראות אמיתי על ידיי צביעה נכונה,כיוון נכון של התיאורה,ועוד כל מיניי כלים שלא לוקחים כמעט כח עיבוד אבל מוסיפים המון אם משתמשים בהם נכון.

בקיצור מה שאני מנסה להגיד,אפשר לעקוף חומרה חזקה יותר עם חומרה חלשה יותר בעזרת עבודה קשה (מה שבדרך כלל עושים כשעובדים על משחק אקסלוסיבי)

היחידי פה שמבין על מה הוא מדבר.

ואתם במקום להקשיב לו וללמוד נוגדים אותו ועוד נותנים הסברים שגויים למה.

תשכילו מהדיון הזה במקום לקפוץ בראש ולדבר שטויות ...

פורסם

מעבר לאספקט של לעשות הרבה עם מעט פוליגונים, יש גם את האספקט התיכנותי. למשל UT3, אמרת שהוא הקוד הכי יעיל שרץ על ה360. אני בספק מאד שזה נכון כי עד לא מזמן הוא אפילו לא תמך בריבוי ת'רדים. בנוסף הוא קוד מולטיפלטפורמי (עם SDK למחשב ל360 ולפס3), מה שיוצר מגבלות נוספות על האופטימיזציות שאפשר להכניס.

פורסם

MassiveAmmo קודם כל בFORZA 3 ככל שידוע לי הראו בעיקר סירטונים

ובGTA5 ככל הידוע לי יש מחסור מורגש בAA

ככה שקצת סבלנות קודם שיגיעו לשוק ואז נראה

וחוץ מזה אתה יכול להשוות מולטיפלטפורם ולא בלעדים בתחום הזה אם אתה רוצה לבדוק חומרה

כמו שאמרתה יש הרבה דברים שאפשר לעשות אם עיצוב אומנותי שלא קשור לכוח של הפלטפורמה

לא נכון הראו גם גמפליי נקי וזה ניראה מדהים.

הינה קישור באיכות HD:

דבר ראשון, כנס לקישור וצפה בעצמך איך נראה המשחק Race Driver Grid, על הגדרות: Ultra high mod

אין סיכו שתקבל איכות כזאת על X360/PS3, אולי על PS4?

http://www.pcgameshardware.com/?menu=browser&article_id=654846&image_id=871097

דבר שני, כל מה שכתבת על יצירתיות של המעצבים... כדאי שתדע שמיטב המוחות ואמנים עובדים בחברות האלו.

אז אני במקומך מוריד את הכובע בפניהם.

אתה עושה צחוק? חרשתי על זה בגראפיקה הכי גבוהה וזה ניראה מצויין,אבל ראליסטי? לא ממש.

המכוניות לא ניראות אמיתי בכלל ובREPLAY המשחק ניראה כמו מיני סרט בעיקר בגלל הMOTION BLUR שהם דחפו ודיי בהגזמה.

תסתכל על מכונית בGT5,תיראה כמה השקעה עם הצבעים,כמה השקעה על הצורה ועל ההשתקפות וכמה השקעה יש אפילו על הדברים שלא שמים לב אליהם.

לאומת זאת,קח מכונית בGRID,חלק ממנה ניראה קצת כמו פלאסטיק,ההשתקפות ברזולוציה גבוהה אבל לא ערוכה מספיק.

ולמה אני מתכוון ב "לא ערוכה מספיק"? תסתכל מסביב,חוץ מהמכונית. זה ניראה אמיתי? זה ניראה כמו צילום? לא,אבל בכל זאת זה מה שמתקף בפח של המכונית.

בGT5 המקומות ניראים עוד יותר לא אמיתי בחלקם,אז איך זה שההשתפות ניראת אמיתי הרבה יותר? במקום לקחת כלי "השתקפות" וקצת לאנדס אותו,הם בנו השתקפות בעצמם ובעזרת הרבה עבודה והשקעה הם הגיעו לתוצאות מדהימות ועוד לבסוף היא יותר קלה לעיבוד.

בקיצור מה שאני מנסה להגיד כאן,במשחקיי קונסולה (בעיקר בלעדיים) אז המפתחים עושים שמיניות כדיי שהמשחק יראה הכי טוב שאפשר לאותה שנה בעזרת עבודה קשה,ורואים את התוצאות בשטח.

לאומת זאת במחשב,הם שמים זין. זה יעשה לשוק רק טוב שאתה תצטרך לשדרג את המחשב כל הזמן.

פורסם

לא נכון הראו גם גמפליי נקי וזה ניראה מדהים.

הינה קישור באיכות HD:

דבר ראשון, המשחק נראה רץ בקושי ב-30FPS ואפשר אפילו לשים-לב בסרטון בפריים 3:10 שיש קצת לאגים.

דבר שני, התצוגה מתוך תא הנהג חסרת פרטים לחלוטין! נראה גרפיקה מלפני 3 שנים, תסתכל ב-GRID התא נהג מלא פרטים עד כדי הסיבים בריפוד של הדלתות.

שורה תחתונה: אין ספק שמרגישים שהקונסולה מתקשה להריץ את המשחק.

משחק מרוץ שבקושי רץ 30FPS זה פשוט רע לחובבי הג'אנר.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים