בעיה מוזרה כשאני פותח פוטושופ - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה מוזרה כשאני פותח פוטושופ


eliil1

Recommended Posts

לך ל Edit->Color Settings. בחלון שנפתח בחלק העליון, תחת הכותרת Working Space, יש 4 לחצני drop-down. לחץ על העליון מביניהם, שלידו רשום .

אחת מהאפשרויות ברשימה שנגללת למטה צריכה להיות Monitor - .... (השם של פרופיל הצבע של המסך שלך). אל תבחר את האפשרות הזו, אבל רק בדוק - מה כתוב שם במקום ה"...."?

אם לא רשום השם של פרופיל המסך שלך, כנראה שאתה צריך להגדיר אותו מחדש. זהו קובץ ICC שאתה יכול להתקין מחדש מ"דיסק התקנה" שקיבלת עם המסך (במידה ובאמת המסך שלך הגיע עם אחד כזה), או ליצור פרופיל חדש עם תוכנת כיול פשוטה שלא תבצע שינוי של ממש בהגדרות הצבע של המסך, כמו הרצתadobe gamma.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עושה רושם שכן. אני מציע שתתקין את הפרופיל הזה מחדש, ייתכן ובאמת קיימת בעיה בטעינה שלו.

האם שמת לב לשינוי כלשהו בהצגת הצבעים במסמך הנוכחי בפוטושופ כשאתה בוחר Ignore Profile בהודעה שקופצת? (למשל עיוותי גוונים ספציפיים, או נטייה לגוון צהבהב או כחלחל באופן כללי)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ב Use Anyway ציפיתי שזה יקרה (בגלל הפגם בפרופיל, כנראה בקובץ ה ICM עצמו). Ignore Profile יוותר על המיפוי של פרופיל הצבע של המסך, כך שברוב המקרים זה יהיה שקול לבחירת פרופיל ברירת-מחדל בלתי-תלוי בהתקנים חיצוניים, לרוב ה sRGB הסטנדרטי.

אני חוזר על ההצעה שלי קודם, להתקין שוב את פרופיל ה ICM שמגיע עם המסך במידה ויש כזה, או ליצור אחד חדש ע"י הרצה של adobe gamma. זה אמור לפתור את הבעיה ולמנוע מההודעה הזו להופיע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הצלחתי להתקין את ה ICC הזה =\

48614018.th.jpg

מה מהם לבחור?

אני בחרתי לפני זה את האות N למטה , בין חמשת האייקונים , זה נקרא NATURAL COLOR... התקנתי את זה ולא עזר..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...