פורסם 2009 ביוני 817 שנים אהלן,מישהו יכול להביא לי לינק לכבל רשת 50 מטר (אני יחבר אותו מראוטר לכרטיס רשת פנימי) זול?אני לא הבנתי כל כך מה זה מוצלב ומה זה מסוכך..תודה.
פורסם 2009 ביוני 817 שנים http://www.netcheif.com/Articles/Cabeling/cabeling.htmhttp://www.daganm.co.il/rec/634-%D7%9B%D7%91%D7%9C-%D7%A8%D7%A9%D7%AA-%D7%9E%D7%A1%D7%95%D7%9B%D7%9A-CAT5e-%D7%91%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%9A-50-%D7%9E%D7%98%D7%A8/[br]פורסם בתאריך: 9.06.2009 בשעה 00:52:45http://www.netcheif.com/Articles/Cabeling/cabeling.htmhttp://www.daganm.co.il/rec/634-%D7%9B%D7%91%D7%9C-%D7%A8%D7%A9%D7%AA-%D7%9E%D7%A1%D7%95%D7%9B%D7%9A-CAT5e-%D7%91%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%9A-50-%D7%9E%D7%98%D7%A8/
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.