פורסם 2009 ביוני 717 שנים אני בונה תוכנית בVISUAL STUDIO 2008 בשפת #C ואחרי שאני מוסיף את פקד SQLDATASOURCE אני רוצה לקשר אותול SQL EXPRESS שמותקן לי באותו מחשב, כאשר אני נכנס למאפיינים של הפקד, הוא לא רואה את השרת הSQLבתודה מראש לעוזרים
פורסם 2009 ביוני 817 שנים ניסית להכניס ידנית את השם של השרת?אצלי זה בד"כ לא ממש מסתנכרן, הוא מראה כאילו אין שרתים בקומבובוקס, אבל אם אני מכניס ידנית את השם של השרת זה עובד.עריכה - אם זה לא עוזר תפעיל את התוכנת אדמינסטרציה של ה-SQL ותבדוק של הסרוויסים למעלה והכל עובד בתור התחלה, ותחזור לדווח מה מצאת...
פורסם 2009 ביוני 1217 שנים מחבר ניסיתי להכניס את שם השרת ידנית וווידאתי שכל הסרוויסים למעלה והוא עדיין לא מוצא את השרת.הבעיה היא ספציפית במחשב שלי, במחשב אחר זה עובד ואין לי מושג למה.אשמח לעזרה
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.