עבור לתוכן

האם שמתם לב לשינוי במשחקים החדשים? גימרים תכנסו!

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

האם תוכל להסביר מזה VTM?? לא הבנתי קיצור של מה זה...

ארקנום שיחקתי עלילה דומה פוסט אקליפטי אבל משום מה לא מצא חן בעיניי.

  • תגובות 88
  • צפיות 5.6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

כי הוא די גרוע כמשחק. הם ביזבזו את כל התקציב על העולם וסיפור הרקע, שהם שחכו את המשחק.

פורסם

האם תוכל להסביר מזה VTM?? לא הבנתי קיצור של מה זה...

ארקנום שיחקתי עלילה דומה פוסט אקליפטי אבל משום מה לא מצא חן בעיניי.

Vampire The Mascarade- Redemtion (שכחתי להוסיף את ה-R). פותח ע"י ACTIVISIONץ

יש גם Vampire The Masquerade - Bloodlines (אשר במקרה פותח ע"י TROIKA וגם הוא יצא בהתחלה מלא בבאגים), שנברא 4 שנים מאוחר יותר ולא שיחקתי בו, אך סיפרו לי שללא הבאגים ועם ליטושים ושינויים אחרים במשחק, שלא בוצעו, הוא היה יכול להיות (ציטוט) "המשחק הכי טוב אי פעם" ( :P).

בארקנום הסוף היה קצת חלש, אבל חוץ ממנו, לא אהבת את מהלך המשחק עצמו?!

אגב, זה סטים-פאנק(קסם וטכנולוגיה), לא פוסט אפוקליפטי, אבל האנשים מאחוריו הם אלו שעמדו מאחורי FO.

וVTM בכלל זו שיטת ועולם תפקידים (שעליה התבססו משחקי המחשב).

http://en.wikipedia.org/wiki/Vampire:_The_Masquerade

http://en.wikipedia.org/wiki/Vampire:_The_Masquerade_%E2%80%93_Redemption

http://en.wikipedia.org/wiki/Vampire:_The_Masquerade_-_Bloodlines

כי הוא די גרוע כמשחק. הם ביזבזו את כל התקציב על העולם וסיפור הרקע, שהם שכחו את המשחק.

נכון שעבר המון זמן מאז ששיחקתי במשחק ואולי יש קצת נוסטלגיה בזיכרון שלי ואולי אפילו התפיסה שלי קצת השתנתה... אבל, למה אתה מתכוון? לתכנות?

פורסם

נראה לי לגרפיקה, גם ב FALLOUT למרות שהעיצוב מדהים לדעתי בשניהם, יש בו משהו מפוקסל.

פורסם

VTM-R גם עם כל התיקונים והשיפורים ע"י רחוק שנות אור מהמשחק הכי טוב אי פעם

פורסם

נראה לי לגרפיקה, גם ב FALLOUT למרות שהעיצוב מדהים לדעתי בשניהם, יש בו משהו מפוקסל.

אה.

כן, הגרפיקה של 2.5D עם מבט מלמעלה והיא לא גולת הכותרת של המשחק (אם כי אני באופן אישי דווקא אוהב דברים כאלה).

העיקר שם הוא המשחק עצמו, הסיפור והאינטרקציה שלי עם העולם (והעושר שלו), גם המוזיקה נדמה לי הייתה לא רעה ותקופתית.

VTM-R גם עם כל התיקונים והשיפורים ע"י רחוק שנות אור מהמשחק הכי טוב אי פעם

התכוונתי ל VTM-B.

ערכתי את ההודעה למעלה מחדש כדי שהפעם יהיה ניתן לקרוא ולהבין אותה. :P

ב VTM- R, כן שיחקתי והוא היה משחק מ-צ-ו-י-ן.

נכון שהייתי צעיר יותר אבל אחד הדברים שהרשימו אותי ביותר הייתה העלילה, שיחקתי במשחק מספר פעמים ובדקתי סופים שונים בסיפור וכל פעם שסיימתי, דמעה עמדה בעיני. זה המשחק היחיד שאני יכול לומר עליו שהשפיע עלי ככה מבחינה רגשית.

אני כבר לא מדבר על האלמנטים האחרים של השינוי והחידוש לקראת האמצע שלו (לא רוצה לתת ספויילרים), הקונספט הכללי, ודברים אחרים שלא ראיתי יותר במשחקים אחרים.

פורסם

רגע.. אני בטוח ששיחקתי רק באחד מהם

בזה ששיחקתי הסצנה בהתחלה היא בתאטרון מעין אסיפת ערפדים

בקיצור המשחק הזה היה נחמד והכל אבל לא ממש משחק הכי טוב אי פעם (אפילו אם נתעלם מהבאגים)

פורסם

אסיפת ערפדים...

לא, נדמה לי שזה לא היה ב R, אני חושב ששם הכל התחיל מקריסטוף הצלבן.

אתה כנראה מדבר על B, וכן, אמרתי שבתגובה/ות שקיבלתי לא רק הבאגים הפריעו. המגיבים היו משנים עוד דברים במשחק עצמו, היו מוסיפים אינטליגנציה משופרת, משנים כל מני דברים אחרים, אבל למשחק היה את הפוטנציאל להיות הכי טוב.

בכל מקרה, אתה יודע, על טעם ועל ריח... הטעם של מי שדיברתי איתו היה דומה לשלי, גם הם אוהבים עלילה ועולם עמוק בRPG שלהם.

פורסם

לבלאדליין יש אווירה מיוחדת. עוד איזה חצי שנה של פיתוח והוא באמת היה אחד הRPG של כל הזמנים.

ארקנום פשוט גרוע כמשחק. הקרבות, הקווסטים, מבנה העולם(מבחינת תנועה בו), הזרימה שלו. הכל מאד קלאנקי ולא מלוטש. העולם באמת יחודי, וגם לו יש אווירה מיוחדת, אבל כל השאר כל כך גרוע בכמעט כל אספקט שבאמת קשה להכנס להכנס אליו, וגם אחרי שנכנסת יש יותר מידי סיבות לעזוב אותו (כמו שקרה לי, אחרי בערך 30 שעות, ועל פי פאקים לא רחוק מהסוף, ויתרתי עליו.)

פורסם

"פאקים" ז"א באגים?

הקרבות זה בערך אותו הדבר כמו בFO, לא? או שאתה לא אוהב את השיטה הזו?

קווסטים... אני מנסה להיזכר עכשיו...כאן קצת קשה להגדיר מה זה "טוב" ומה לא, אבל אם אני זוכר נכון, הם הגדירו את מהלך האירועים במשחק, לא? מה זה קווסט טוב בשבילך?

תנועה בעולם? אוקיי, זה כבר עניין של טעם נטו. אני דווקא מאוד אהבתי את הרציפות שלו, חוסר מסכי הטעינה, היכולת להתהלך בו באופן אמיתי (יש גם אפשרות של יציאה "למפת העולם" ולתת לאייקון שמייצג אותך לעבור ממקום למקום, כמו בניווט) ולמצוא רמזים שמובילים אותך למקומות לא מסומנים במפה... בדומה לFO, רק שהם לקחו את זה כאן אפילו צעד אחד קדימה.

זרימה? אני לא בטוח למה אתה מתכוון. אתה יכול לתת דוגמא? מה היית משנה כדי שהזרימה תהיה אחרת?

כנ"ל ל"קלאנקי ולא מלוטש"...מה היית משנה?

נ.ב הגעת כבר לסוף אחרי 30 שעות?!

פורסם
  • מחבר

את האמת שלא עברתי את אקרנום אלא שיחקתי מספר שעות....

ננסה למצוא אם עדיין אפשר... מקווה שיש חוקי בEBaY..

המשחק VTM-R או B לא זוכר אכן ניסיתי אותו אצל חבר... באותה תקופה המחשב שלי היה חלש אז לא עבד אצלי.

האם ממש כדאי לשחק בו ויש חוויה טובה... ויש כבר פאטצ'ים טובים?? או שעדיף לוותר על הרעיון.

עוד משהו שאני רוצה להוסיף בקשר לנושא המרכזי שלנו הוא שהמשחקים נראים דיי קצרים לדעתי...

סתם כמו COD4 שהוא מצויין אבל קצר... ואם משחק ארוך אז הוא לא מעניין לדוגמא FC2.

פורסם

שיטת הקרבות היא לא בדיוק כמו בפולאוט, היא רק דומה, ויושמה בצורה הרבה פחות טובה. גם בחרתי דמות שנלחמת ואז בכלל השיטה לא זורמת בשיט. הוא גם מאד מאד קל.

מבחינת קווסטים התכוונתי שרובם קווסטים של "לך לפה תביא משם ותחזור".

בזרימה התכוונתי למהלך העניינים. כל התקדמות של העלילה עוברת דרך אותה דמות דרך אותה סדרת קווסטים של לך לתביא, לך תעשה. עם ממש מעט תמריץ והסבר למה בכלל אתה עושה את מה שאתה עושה.

בסופו של דבר כל זה מצטבר. יתכן שהיה נסלח אם רק חלק מהדברים היו ככה אבל זה ממש נוגע בכל חלק.

אני יכול לתאר לך כל עיר וכל קווסט כמעט בפולאוט, את ארקנום שחכתי אחרי יומיים.

פורסם
  • מחבר

נו זה זאנר שמתפתח כבר הרבה שנים...

המקרה: משחקים דלי תקציב, בלי חשיבה בלי כלום עושים לך RPG עם 600 משימות.. וואלה יפה.. חבל שכל משימה חוזרת על עצמה.

פורסם

את האמת שלא עברתי את אקרנום אלא שיחקתי מספר שעות....

ננסה למצוא אם עדיין אפשר... מקווה שיש חוקי בEBaY..

המשחק VTM-R או B לא זוכר אכן ניסיתי אותו אצל חבר... באותה תקופה המחשב שלי היה חלש אז לא עבד אצלי.

האם ממש כדאי לשחק בו ויש חוויה טובה... ויש כבר פאטצ'ים טובים?? או שעדיף לוותר על הרעיון.

אז ככה, אני מדבר עכשיו על R, ב B לא שיחקתי.

מבחינת גרפיקה, זה היה מתקדם מאוד לזמנו (תלת מימד), כיום אני מניח שהגרפיקה שלו היא קצת ישנה (אם זה משנה לך).

הנה מצאתי ביוטוב סרטון שמראה קטעים מהמשחק:

http://www.youtube.com/watch?v=UDVBIycJjaE&feature=related

אני לא השתמשתי באף פאטץ' והחוויה שלי הייתה מלאה, ייתכן והיום הוסיפו דברים...לא יודע.

במשחק שיחקתי לפני הרבה שנים, עוד בתיכון, ולכן אולי היו דברים בסיפור שנראו לי הגיוניים ומרגשים, אבל כיום זה יראה אחרת (אני בן זונה פרפקציוניסט וביקורתי שמתלונן כמעט על כל דבר (שחשוב לי) ומעטות הן היצירות (ספר, משחק, סדרה ,סרט) שמספקות אותי באופן מלא). הזיכרון של החוויה הוא מאוד מאוד חיובי.

כמו כן, זה לא לחלוטין RPG (שבו העלילה עוקבת אחריך), אלא קרוב יותר כמו בMAX PAYNE שהסיפור נגלל בהרבה קטעי מעבר ויש כמובן חשיבות לבחירות שלך וישנן תוצאות, אך הן אינן רבות מאוד (הבחירות).

מה שכן...אחחח איזה סיפור... :)

בקיצור, אחד המשחקים האהובים ביותר שאי פעם שיחקתי בהם.

עוד משהו שאני רוצה להוסיף בקשר לנושא המרכזי שלנו הוא שהמשחקים נראים דיי קצרים לדעתי...

סתם כמו COD4 שהוא מצויין אבל קצר... ואם משחק ארוך אז הוא לא מעניין לדוגמא FC2.

נכון אה...

זה באמת מעצבן. מה שכן, לפעמים צריך לתת ליוצרים את החופש לעצור היכן שהם רוצים אם הם חושבים שאין להם מה להוסיף.

כמו בBATTLESTAR. :P

שיטת הקרבות היא לא בדיוק כמו בפולאוט, היא רק דומה, ויושמה בצורה הרבה פחות טובה. גם בחרתי דמות שנלחמת ואז בכלל השיטה לא זורמת בשיט. הוא גם מאד מאד קל.

מבחינת קווסטים התכוונתי שרובם קווסטים של "לך לפה תביא משם ותחזור".

בדקתי ביוטוב כדי לרענן את הזיכרון שלי, אני לא זוכר הכל במדויק, אבל כן, נדמה לי שהיו קצת בעיות עם שיטת הלחימה (לא מחוסר השקעה) של חוסר תיאום בין אפשרות הלחימה בזמן אמת לאפשרות להילחם עם ACTION POINTS (אויבים שזזים לאט בזמן אמת, יקבלו נקודות תזוזה לא זהות) וזה נותן לשחקן אופציה לנצל ולבחור בשיטת הליחמה בהתאם לדמות שיש לו.

וגם הנסיון מתקבל בהתאם לפגיעה אני חושב...

עדיין, בסופו של דבר, אתה יכול להחליט איך לתמרן את שיטת הקרב לצורה נוחה. לגבי העניין השני (של XP), אז נדמה לי שיש פאטץ' לזה.

קל?

אולי, תלוי איך אתה משחק. בכל מקרה יש פאטץ' שמעלה קושי.

הקווסטים...יש במה שאתה אומר משהו, זה לא הכל באמת "לך תביא" וגם הבחירה של מה לעשות משפיעה על מה קורה...יכול להיות שאני מבין למה אתה מתכוון, אבל זה עדיין מפוצה ע"י דברים אחרים מבחינת סיפור, עלילה, עולם והSETTING.

בזרימה התכוונתי למהלך העניינים. כל התקדמות של העלילה עוברת דרך אותה דמות דרך אותה סדרת קווסטים של לך לתביא, לך תעשה. עם ממש מעט תמריץ והסבר למה בכלל אתה עושה את מה שאתה עושה.

איבדתי אותך. אני פשוט לא זוכר. תזכיר לי. אתה לא מדבר רק על העלילה הראשית, נכון? מיצית את כל שאר ההסחות?

בסופו של דבר כל זה מצטבר. יתכן שהיה נסלח אם רק חלק מהדברים היו ככה אבל זה ממש נוגע בכל חלק.

אני יכול לתאר לך כל עיר וכל קווסט כמעט בפולאוט, את ארקנום שחכתי אחרי יומיים.

אני לא יודע. אני אהבתי (בזמנו, אני לא יודע איך אתייחס לזה עכשיו). אני אוהב משחקים עם רעוע (מילה עברית שעכשיו המצאתי לסוציאליזציה :P), וזכור לי שהיה שם הרבה ממנו.

זה לא RPG פנטזיה רגיל, מדובר בעולם עשיר מאוד ויחודי, בעל אווירה שאין דומה לה באף משחק אחר, דיאלוגים מצוינים ועמוקים (נורא אהבתי את ההבחנה הזו בדיבור בין מעמדות שונים, לדוגמא מעמד הפועלים האורקי דיבר באופן שונה מהאזרחים המכובדים יותר), רוב הNPCים הן דמויות עגולות, ובכלל זה משחק שיש בו ממש ROLEPLAYING. (כן, אמרת שלא הבנת את המניעים של הדמות, אני לא זוכר בדיוק מה קורה שם, אז תייחס את המשפט האחרון שאמרתי לסביבה).

ותזכיר לי אם אני טועה, אבל יש לך אפשרות לעבור הרבה מהמשחק ללא כניסה לקרב (שאינך מחבב)...או שאני טועה?

אני גם לא מצליח להיזכר, היו או לא היו שם זונות?

נ.ב נו אנשים אז אף אחד לא הולך להמשיך לדבר על הדרדור של מגמות המשחקים?

נזכרתי בעוד מגמה ש(לדעתי)מושכת את הענף כלפי מטה, ואלו משחקי הMMO הכל כך רווחיים שתעשיית המשחקים עוברת אליהם. כאשר הדבר היחיד שחשוב שם הוא העליה ברמות. אפילו סיפור הרקע (אם בכלל יש אחד כזה ) הוא משני.

לא שאני מתנגד לסוגה הזו, אלו משחקים כיפיים, ממכרים ויש גם להם מקום, אבל הבעיה היא כשזה כל מה שהחברות והיוצרים המוכשרים עושים.

כנראה שז'אנר הC-ROLEPLAYING מת (אני מתכוון לCRPG אמיתי ועמוק כמו שהיו עושים פעם, לא מה שנקרא היום "RPG").

אילו רק היו לי חמישים מיליון דולר...*אנחה*...הייתי יוצר את המשחק הכי עלילתי בעולם. (עם מבט מלמעלה ושימוש בגרפיקה המיושנת של 2.5D)...

לדעתכם מישהו יקנה דבר כזה היום? :P

פורסם
  • מחבר

בFALL הייתה אפשרות לעבור את המשחק כמעט ללא הוצאת נשק פעם אחת... רק בסוף לדעתי אתה בכל מקרה תצטרך בגלל מכונות ירי שמתחילות להרוג אותך...

אבל שמעתי גרסאות שגם שם הם עברו בלי לפתוח באש ע"י קושר מדע מפותח וניתוק מערכת ההגנה. וגם את הנשיא אפשר להוריד עם 10 סופר סטימפאקס. בלי להשתמש בנשק. אבל זאת הדרך הכייי קשה.

והיו שם זונות... והיית מקבל PERK אם היית שוכב איתן.

ה MMO באמת הורידו את הערך... אבל יש לי זכרון די טוב מLA2 ששיחקנו חבר'ה... אבל זה היה יותר להעביר את הזמן ברשת ביחד עם צחוקים מאשר לשחק.

עדיין יש לי הרבה זכרונות כהגענו לרמה 78 והתחלנו עוד פיתוחים מהתחלה (הייתה אפשרות כזאת).

ואז באמצע האימון הגיע CLAN יריב שלנו... וניסה להרוג אותנו... בזמנו היינו לבושים לרמה 20-25... כי פיתחנו סגנון חדש... אחרי שהרגו לנו עמית... חזרנו לעיר הפכנו את השחקנים שלו חזרה לרמה 78 המפותח לגמרי ואז בערך איזה שעתיים לא נתנו לאותם חברה לצאת מהעיר... כולנו אדומים PK... ואף אחד לא יכול לעשות כלום... זה מגניב אבל לא יותר מזה.

באופן כללי מי שמשחק לבד בMMO אני לא רואה טעם בזה... רק עם חברים שאתה מכיר ורואה אותם בבאר או פאב בסוף שבוע...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים