פורסם 2009 ביוני 516 שנים שלום אנשיםהנושא הזה מעניין אותי כי אני עוד חודשיים וחצי מתגייס וזה מתחיל להיות משהו שאני רואה בו חשוב...אז ככה:נכון החיילים אחרי שיש את שרשת החיול בבקום וכל זה מקבלים תעודת חוגר?ונכון זה מאפשר להם לנסוע ב3 שנים האלו בתחבורה הציבורית חינם לכל מקום בארץ בו הם משרתים או חוזרים הבייתה לא משנה איזו חברה ציבורית?אבל,האם המדינה,או יותר נכון רכבת ישראל או אגד או כל חברה אחרת לא מפסידה המון כסף מיזה שהם נותנים לחיילים את האופציה בחינם?האם הם לא מעדיפים שהחיילים יהיו כמו כולם וישלמו ואת הכסף החברות ישקיעו בשיפורן?או שבגלל שצריך לנסוע כל יום למקומות מאוד רחוקים הם מתחשבים בחיילים שזה יוצא להם המון כסף ל3 שנים האלה?או שבכלל,עצם זה שהנסיעות הן בחינם,זו הוקרת התודה של המדינה על כך שהחיילים תורמים 3 שנים מחייהם כדי להגן על המדינה?תודה!
פורסם 2009 ביוני 516 שנים מחבר ברור שרק לחיילים במדים,אבל עדיין..ההפסד הוא הפסד רציני בכל מצב,לא?משרד הביטחון משלם לחברות האלה מעצם היותו "מעסיק" של החיילים?
פורסם 2009 ביוני 516 שנים מחבר דן,מה שאני מנסה לומר הוא:חייל עולה על רכבת מחיפה לבאר שבע אוקיי?בן אדם רגיל ישלם נגיד 80 שח לנסיעה הזו,חייל לא ישלם כלוםבעצם בכך שהחייל עלה והתיישב בכיסא מסויים והגיע עד באר שבע זה אמור לעלות כסף..בכך שהחייל לא שילם רכבת ישראל הפסידה ממנו את ה90 שח האלה או לא?כאילו גם עצם קניית הכרטיס זה בעצם נותן פירסום לרכבת,מקדם את התדמית שלה שאמצעי ציבורי בטיחותי וכו'..
פורסם 2009 ביוני 516 שנים לא הרכבת ולא האוטובוס מפסידים כסף מהחיילים.המדינה משלמת מליונים לחברות תחבורה ציבוריות כדי שהדבר הזה יהיה אפשרי.
פורסם 2009 ביוני 516 שנים דן,מה שאני מנסה לומר הוא:חייל עולה על רכבת מחיפה לבאר שבע אוקיי?בן אדם רגיל ישלם נגיד 80 שח לנסיעה הזו,חייל לא ישלם כלוםבעצם בכך שהחייל עלה והתיישב בכיסא מסויים והגיע עד באר שבע זה אמור לעלות כסף..בכך שהחייל לא שילם רכבת ישראל הפסידה ממנו את ה90 שח האלה או לא?כאילו גם עצם קניית הכרטיס זה בעצם נותן פירסום לרכבת,מקדם את התדמית שלה שאמצעי ציבורי בטיחותי וכו'..משרד הבטחון משלם לרכבת פר כרטיס (מעבירים חוגר בשביל להוציא כרטיס). לאוטובוסים משרד הבטחון משלם מעין "חופשי חודשי". הרכבת והאוטובוסים לא מפסידים כסף.על איזה פרסום/תדמית אתה מדבר??
פורסם 2009 ביוני 516 שנים נסכם את זה ככה, חן-בכל יום בשבוע כבר יותר מ 10 שנים עשרות אלפי חיילים נוסעים על מגוון קוים מפה לשם.אם אגד או חברות התחבורה היו מפסידות מזה, הן היו פושטות רגל עד היום.אף חברה לא פשטה רגלתעשה 1+1.
פורסם 2009 ביוני 516 שנים משרד הבטחון משלם לרכבת פר כרטיס (מעבירים חוגר בשביל להוציא כרטיס). לאוטובוסים משרד הבטחון משלם מעין "חופשי חודשי". הרכבת והאוטובוסים לא מפסידים כסף.על איזה פרסום/תדמית אתה מדבר??מה שאמרת פה לא נכון, משרד הבטחון לא משלם כרגע פר כרטיס לרכבת ישראל.כרגע יש תעריף גלובלי, שהשנה קטן במקצת, בניסיון לגרום למשרד הביטחון החזרת חיילים ביום ראשון בשעות מאוחרות יותר, ובכך לא להעמיס על המסלולים החשובים.בעתיד יהיה מצב שהתעריף יהיה פר חייל, וכמובן במקרה הזה, חיילים שיוכלו לנסוע בתחבורות השונות יוגבלו בכמות הנסיעות וסוג הנסיעות.
פורסם 2009 ביוני 516 שנים אחי, מה יש לך? זה המחיר שהמדינה משלמת כדי שהחיילים יוכלו להגיע לבסיס ולשמור על המדינה. לא מספיק המשכורת שלנו ביזיון, אנחנו עוד צריכים לשלם על תחבורה ציבורית?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.