עבור לתוכן

דיון מעניין-חיילים והנסיעות בתחבורה הציבורית בחינם

Featured Replies

פורסם

שלום אנשים

הנושא הזה מעניין אותי כי אני עוד חודשיים וחצי מתגייס וזה מתחיל להיות משהו שאני רואה בו חשוב...

אז ככה:נכון החיילים אחרי שיש את שרשת החיול בבקום וכל זה מקבלים תעודת חוגר?ונכון זה מאפשר להם לנסוע ב3 שנים האלו בתחבורה הציבורית חינם לכל מקום בארץ בו הם משרתים או חוזרים הבייתה לא משנה איזו חברה ציבורית?

אבל,האם המדינה,או יותר נכון רכבת ישראל או אגד או כל חברה אחרת לא מפסידה המון כסף מיזה שהם נותנים לחיילים את האופציה בחינם?האם הם לא מעדיפים שהחיילים יהיו כמו כולם וישלמו ואת הכסף החברות ישקיעו בשיפורן?או שבגלל שצריך לנסוע כל יום למקומות מאוד רחוקים הם מתחשבים בחיילים שזה יוצא להם המון כסף ל3 שנים האלה?

או שבכלל,עצם זה שהנסיעות הן בחינם,זו הוקרת התודה של המדינה על כך שהחיילים תורמים 3 שנים מחייהם כדי להגן על המדינה?

תודה!

  • תגובות 77
  • צפיות 5.3k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

ממש לא שכן יצטרכו להעלות לחיילים את המשכורת(לכולם)

פורסם

הנסיעה היא בחינם לחיילים על מדים בלבד.

פורסם

חוץ מתעודת לוחם כמובן

פורסם

משרד הביטחון משלם לחברות האלה בשביל שהחיילים יוכלו ליסוע בחינם

פורסם
  • מחבר

ברור שרק לחיילים במדים,אבל עדיין..ההפסד הוא הפסד רציני בכל מצב,לא?

משרד הביטחון משלם לחברות האלה מעצם היותו "מעסיק" של החיילים?

פורסם

זה יותר זול מלארגן הסעות מדי יום לכל החיילים בארץ.

פורסם
  • מחבר

דן,מה שאני מנסה לומר הוא:חייל עולה על רכבת מחיפה לבאר שבע אוקיי?בן אדם רגיל ישלם נגיד 80 שח לנסיעה הזו,חייל לא ישלם כלום

בעצם בכך שהחייל עלה והתיישב בכיסא מסויים והגיע עד באר שבע זה אמור לעלות כסף..בכך שהחייל לא שילם רכבת ישראל הפסידה ממנו את ה90 שח האלה או לא?כאילו גם עצם קניית הכרטיס זה בעצם נותן פירסום לרכבת,מקדם את התדמית שלה שאמצעי ציבורי בטיחותי וכו'..

פורסם

והרבה יותר זול מלשלם על נסיעות פרטיות לכל חייל

פורסם

לא הרכבת ולא האוטובוס מפסידים כסף מהחיילים.

המדינה משלמת מליונים לחברות תחבורה ציבוריות כדי שהדבר הזה יהיה אפשרי.

פורסם

דן,מה שאני מנסה לומר הוא:חייל עולה על רכבת מחיפה לבאר שבע אוקיי?בן אדם רגיל ישלם נגיד 80 שח לנסיעה הזו,חייל לא ישלם כלום

בעצם בכך שהחייל עלה והתיישב בכיסא מסויים והגיע עד באר שבע זה אמור לעלות כסף..בכך שהחייל לא שילם רכבת ישראל הפסידה ממנו את ה90 שח האלה או לא?כאילו גם עצם קניית הכרטיס זה בעצם נותן פירסום לרכבת,מקדם את התדמית שלה שאמצעי ציבורי בטיחותי וכו'..

משרד הבטחון משלם לרכבת פר כרטיס (מעבירים חוגר בשביל להוציא כרטיס). לאוטובוסים משרד הבטחון משלם מעין "חופשי חודשי". הרכבת והאוטובוסים לא מפסידים כסף.

על איזה פרסום/תדמית אתה מדבר??

פורסם

חברה עזבו, חבל על המאמץ שלכם, באמת...

פורסם

נסכם את זה ככה, חן-

בכל יום בשבוע כבר יותר מ 10 שנים עשרות אלפי חיילים נוסעים על מגוון קוים מפה לשם.

אם אגד או חברות התחבורה היו מפסידות מזה, הן היו פושטות רגל עד היום.

אף חברה לא פשטה רגל

תעשה 1+1.

פורסם

משרד הבטחון משלם לרכבת פר כרטיס (מעבירים חוגר בשביל להוציא כרטיס). לאוטובוסים משרד הבטחון משלם מעין "חופשי חודשי". הרכבת והאוטובוסים לא מפסידים כסף.

על איזה פרסום/תדמית אתה מדבר??

מה שאמרת פה לא נכון, משרד הבטחון לא משלם כרגע פר כרטיס לרכבת ישראל.

כרגע יש תעריף גלובלי, שהשנה קטן במקצת, בניסיון לגרום למשרד הביטחון החזרת חיילים ביום ראשון בשעות מאוחרות יותר, ובכך לא להעמיס על המסלולים החשובים.

בעתיד יהיה מצב שהתעריף יהיה פר חייל, וכמובן במקרה הזה, חיילים שיוכלו לנסוע בתחבורות השונות יוגבלו בכמות הנסיעות וסוג הנסיעות.

פורסם

אחי, מה יש לך? זה המחיר שהמדינה משלמת כדי שהחיילים יוכלו להגיע לבסיס ולשמור על המדינה. לא מספיק המשכורת שלנו ביזיון, אנחנו עוד צריכים לשלם על תחבורה ציבורית? :smile1:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים