פורסם 2009 ביוני 517 שנים לאחר עדכונים של התוכנה מדווחת על אי חוקיות ונהפכת לגרסת דמו .....למישהו יש פיתרון??אם לא אז המצלמה לאנטיוירוס באותה רמה...??ובלי קשר רציתי המלצה לאנטיוירוס חינמי טוב כדי להתקין על מחשבים שאני מסדר לאנשים....
פורסם 2009 ביוני 817 שנים אתה מודע לכך שלהתקין Avira לא מקורי לאנשים זה מעשה לא חוקי, ובמידה ויתלוננו עליך אתה עלול לשלם קנס ענקי ואף לשבת בכלא, כן?
פורסם 2009 ביוני 817 שנים מחבר אני לא עושה את זה בתור עסק זה סתם פה ושם לאנשים שמכירים אותי לא ממש מטריד אותי ואני מתקין בכל מקרה את הגרסא החינמית שזה חוקי לחלוטין!!!!!
פורסם 2009 ביוני 917 שנים אני לא עושה את זה בתור עסק זה סתם פה ושם לאנשים שמכירים אותי לא ממש מטריד אותי ואני מתקין בכל מקרה את הגרסא החינמית שזה חוקי לחלוטין!!!!!זה לא ייתכן שבגרסא החינמית תופיעה ההודעה הזאת, אתה בטוח שזה לא AVIRA PREMIUM?
פורסם 2009 ביוני 1017 שנים מחבר מה ששאלתי על בעיית האקטיביזציה זה למחשב האישי שלי אחי ואני אשמח אם מישו יתן תשובה....
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.