פורסם 2009 ביוני 416 שנים בתקופה האחרונה חיפשתי מספר דברים שלא בכל חנות רגילה יש. אחרי הרבה חיפושים הגעתי לנועה ועשיתי הזמנה. הזמנתי את הכול אתמול , לפני שהזמנתי דיברתי בטלפון עם מוכר שהתחייב לי שהכול קיים במלאי . ביום למחרת הוא חזר אליי בקשר לכמה שינויים בהזמנה , היה מאוד אדיב ותומך ולא ניסה "לדחוף" לי מוצרים, אלא ניסה להציע הצעות יעילות לשיפור ואף הוזלה של החבילה. סגרנו על תחלופים, והוא שמר בצד את ההזמנה עד שקרוב משפחה שלי אסף אותה. זאת החנות היחידה שהצלחתי למצוא בה את מה שחיפשתי (קיט הרכבה לונדטה 2), ומאוד הייתי מופתע לטובה מרמת השירות , המהירות והאיכות שלו. חנות מעולה, ואמשיך לקנות שמה הרבה פעמים טעימה קטנה :
פורסם 2009 ביוני 416 שנים אני גם נמנה עם המרוצים של נעה מחשבים. הזמנתי משם זוג משטחי QCK השירות היה מצויין, והמשלוח היה מהיר.
פורסם 2009 ביוני 516 שנים בדרך כלל אני מרוצה מהשירות והזמנתי מהמון מקומות כמו IQPC,SKYPC,TMS. פעם ראשונה לפני חודש בערך הזמנתי מנועה מחשבים .התקשרתי ביום שלישי והזמנתי טלפונית משטח עכשיו QCK,ואזניות גיימינג stellsteries 5h שעלו באיזור 530 שקלים אם אני לא טועה.הבחור אמר לי שהמשטח במלאי והאוזניות לא ויגיעו ביום ראשון ותוך מספר שעות זה מגיע לדואר ובמקרה הכי גרוע כמה ימים! מתחיבים לאספקה עד 7 ימי עבודה.חיכיתי וביום רביעי התקשרתי שעבר בדיוק שבוע ויום ועדיין לא הגיע בכלל דואר. הבחור אמר שהם שלחו את זה אתמול מה שזה אומר יום שלישי זה נשלח לדואר.אמרתי טוב מחכה מחכה לא הגיע מתקשר יום ראשון לברר מה הולך הבחור אמר שהם שלחו את זה לדואר ואין לו מושג למה זה ככה הוא לא מכיר תדואר שלי. אמרתי טוב ניתן להם עוד יום אחד לפני שאני מתפוצץ עליהםיום שלישי! ממש שבועיים אחרי אני מתקשר שואל מה הולך פה איפה הפריט הוא אומר לי שהאחראי לא פה והוא יחזור אליאחרי 3 שעות מתקשר בחור אומר שהפריט הועבר לחברת שליחים אביב שיגור וזה יגיע אלי מחר אם שליח עד הבית.אז אמרתי רגע אבל אני רציתי דואר הוא אמר כן אבל הם שידרגו לי את המוצר בחינם.עכשיו בדוגרי? עלק שידרגו הם לא העבירו את זה בכל לדואר כנראה זה התעקב והוא ראה שממש אי לוחץ עבר הזמן אז לא הייתה לו ברירהלפחות שלא ישקרו ויגידו לי שבוע שלם ושהפריט נשלח כבר לדואר....זהו סיימתי
פורסם 2009 ביוני 516 שנים בוא אני אספר לך סיפור על נועהפעם, לא הייתה חנות טובה ממנה, אני סגור על עצמיאני אתן דוגמא אחת ותבין, אני מדבר בגוף ראשון כי יותר קל אבל מדובר בבן דוד שלי שהזמיןהזמנתי גוף קירור ב160 שקל(לא משנה איזה)הגוף הגיע הכל בזמן, באמת שירות אדיב ביותר, הגיע עד הבית, עמדו בזמנים והכל טוב ויפההקירור הגיע עם צלעות טיפה עקומות בצד קטן, דיברתי עם אותו הבחור שתמיד ענה ליעזר לי, ביקש שאשלח לו תמונות, שלחתי, הוא אמר את האמת, זה לא כל כך פוגע אם בכלל בביצועי הגוף קירור(יש לציין התעקמו ממש ממש בקצוות 4 סנפירים מתוך איזה 30, בצד קטן בפינה)אני אישית אמרתי לבן דוד שלי שזה ממש לא חשובאבל כמו שאתם יודעים זה מפריע לאנשים שלא מבינים, הוא אמר לנציג שזה עדיין מפריע לואני אחתוך לסוףהוא שלח בחזרה לנועה, קיבל קירור בשווי 320 שקל(גלדיאטור) ולא שילם על עלות המשלוח בחזרה אליו שזה היה במונית ספיישל עד הביתבקיצור, הם היו סוף הדרך, מיותר לציין שדוד שלי קונה רקקקקקק משםאבל שמעתי שהם התקלקלו, צריך לבדוק את העניין
פורסם 2009 ביוני 516 שנים כמו שאמרתי בנושא אחר לגבי חוות דעת על חנות מחשבים: "לכל חנות יש מספיק לקוחות מרוצים ולקוחות לא מרוצים."
פורסם 2009 ביוני 516 שנים מתחיבים לאספקה עד 7 ימי עבודה.חיכיתי וביום רביעי התקשרתי שעבר בדיוק שבוע ויום ועדיין לא הגיע בכלל דואר.אם הזמנת ביום שלישי, 7 ימי עבודה הם עד יום חמישי. לא ברור למה כבר התעצבנת בסך הכל ביום ה-6...
פורסם 2009 ביוני 516 שנים אם הזמנת ביום שלישי, 7 ימי עבודה הם עד יום חמישי. לא ברור למה כבר התעצבנת בסך הכל ביום ה-6...לא התעצבנתי שזה היה אחרי שבוע התקשרתי רק לבררהתעצבנתי שעברו השבועיים.... חבל שאתה לא קורא הכל
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.