ארטיפקטים בכרטיס Connect3d Readeon HD4850 Value - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ארטיפקטים בכרטיס Connect3d Readeon HD4850 Value


DaNiEl360

Recommended Posts

שלום,

המחשב שלי נקנה לפני כמה חודשים, ואני מרוצה ממנו עד השמיים, עכשיו לפני כחודשיים התקנתי GHOST RECON והיו לי בו קצת ארטיפקטים, אבל לא נלחצתי כי שיחקתי שעות במשחקים כבדים (דוגמת CRYSIS) ולא הייתה שום בעיה.

עכשיו התקנתי FURMARK לפני כחודש ושאני הרצתי בדיקת מאמץ היו לי ארטיפקטים אבל לא חשבתי שזה קריטי כי זה לא קורה לי בשום משחק וכי אמרו פה בפורום שיש בעיה עם התוכנה הזאת וכרטיסי ATI, ואז נזכרתי שאיפה שקניתי את המחשב הריצו את הבדיקה על מחשב דומה לשלי, אבל על שלי לא הריצו (התבלבלו שם כי היו מלא מחשבים עם אותה מערכת, אבל לא היה משנה כל כך כי עשו בדיקות להכל והריצו לי שם 2 שפעל מעולה ושיחקתי בו גם בבית ללא ארטיפקטים)

עכשיו אני משחק Team fortress 2 בערך כחצי שעה, והופיעו לי ארטיפקטים, אז הבנתי שיש לי בעיה, הרצתי FURMARK והכרטיס מסך הגיע ל 85 מעלות (יש לציין שאין לו סטוק, זה של connect3d שבא עם הכרטיס) והמסך לא מקבל אות לרגע ושוב מקבל עד שהבדיקת מאמץ נגמרת, למרות שעכשיו הפסקתי אותה כדי לא לפגוע יותר בכרטיס.

ולמחשב שלי יש 6 מאווררים (NZXT TEMPEST) ואלו שפולטים חום לא פולטים משהו חם מדי, מרגישים שיוצא חום אבל לא משהו כמו שיש לי במחשב הישן.

וניקיתי יסודי אבק עם פן (על כמובן) ויצא גוש אבק נחמד מהמאוורר של הכרטיס מסך.

והמאוורר עובד על 100 אחוז כשFURMARK דלוק. (אין לי גם ככה אפשרות לשנות את זה.)

אז יש עוד איזה משהו שאפשר לעשות? או שאני אממש את האחריות? כי פשוט החנות נמצאת קצת רחוק וזה חצי שעה נסיעה ואם אפשר לחסוך את זה זה יהיה טוב יותר.

תודה רבה למגיבים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך אני עושה את זה? ב PRINT SCREEN לא מופיעים לי הארטיפקטים וניסיתי עם הפלאפון אבל גם לא רואים.

ועכשיו המסך היה שחור בבדיקה לכמה שניות איזה שלוש-ארבע פעמים :(

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...