פורסם 2009 ביוני 217 שנים אני משתמש בדפדפן אינטרנט של גוגל Google Chrome ומשום מה למשל באתר שלכם ובצד הפורום הדפדפן שלי מזוהה בתור Safari. מדוע זה כך?
פורסם 2009 ביוני 317 שנים ה layout engine שלו הוא webkit ולכן הוא מזוהה כsafari בתור agent.http://en.wikipedia.org/wiki/Webkit
פורסם 2009 ביוני 417 שנים לא כי בעצם המנוע הוא של הספארי.. לכן היוזר אייג'נט הוא SAFARI אבל אם תשנה את היוזר אייג'נט למשהו לא מזוהה, תקבל את הפרטים כמו שלי
פורסם 2009 ביוני 417 שנים http://www.labnol.org/software/change-google-chrome-user-agent-string/4566/
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.