פורסם 2009 במאי 3017 שנים אהלןאני משתמש בווינאמפ האחרון. כל פעם שאני לוחץ דאבל קליק על שיר, או בכלל - בחלון ה-playlist הוא פותח לי לי את החלון של Add files to playlist וזה ממש ממש מעצבןמישהו יודע מה לעשות?
פורסם 2009 ביוני 417 שנים תכלס אחי זה עובד.אבל זה פתרון שלא נראה הגיוני. בטוח יש פיתרון אחר.זה מוזר, כי בבילון 8 מותקן אצלי כבר שבוע ולא עשה לי בעיות עם ה winamp פתאום זה התחיל..(ערוך)התקנתי מחדש את ה winamp ועכשיו זה עובד יפה עם בבילון 8. תתקין מחדש ותנסה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.