almonime פורסם 2009 במאי 24 Share פורסם 2009 במאי 24 מישהו ניסה, שמע, ראה, חלם, חווה בגילגול הקודם או ביקום מקביל ויכול להוסיף בנושא ?תגובות שנונות ובונות בלבד, בלשון זכר ונקבה, יתקבלו בברכה.תודה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
TheReaper פורסם 2009 במאי 24 Share פורסם 2009 במאי 24 כן.WIN7 מאפשר שימוש ב2 דרייברים לכרטיס מסך בו זמנים (ועקב זאת שימוש ב2 כרטיסים מחברות שונות) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
SyndromE פורסם 2009 במאי 24 Share פורסם 2009 במאי 24 רק אל תצפה ששניהם יעבדו ביחד על אפליקציה אחת קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
almonime פורסם 2009 במאי 24 מחבר Share פורסם 2009 במאי 24 SyndromE :תן לי פרשנותך לזה http://www.geeks3d.com/?p=1232 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
SyndromE פורסם 2009 במאי 24 Share פורסם 2009 במאי 24 אה... שילוב physx יעודי עם כרטיס ATI... כן כבר עשו את זה, אבל ראיתי תוצאות רק בבדיקות סינטטיות.לא ראיתי שזה עובד כמו שצריך במשחקים. בכל מקרה מדובר בשילוב מאוד ספציפי כי אחד מבצע חישובים פיזיקאלים ושני מבצע חישובי גראפיקה.(בעצם זה כנראה יכול לעבוד גם במשחקים, אבל לא בטוח שזה שווה את הטרחה)אני התכוונתי ש-2 כרטיסים שונים לא יכולים לבצע חישובי גראפיקה ביחד, אפילו לא מאותה חברה, מלבד מערכי CF/SLI כמובן. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
almonime פורסם 2009 במאי 24 מחבר Share פורסם 2009 במאי 24 תציץ פה, http://www.erodov.com/forums/combination-creat-wonders-hd3850-9600gt-performances-wonderful/11251.htmlניסו את העסק על Unreal Tournament 3 ( בין היתר ) , אני לא מוצא את המאמר המזורגג.בקשר לחישובי גרפיקה, וודאי שזה לא הרעיון, שתי חברות שונות וארכיטקטורות שונות. לקשר בין השניים זה סיפור מהתחת.אבל באופן היפוטטי, מה היתרונות והחסרונות שאתה מוצא בשילוב כזה ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
SyndromE פורסם 2009 במאי 24 Share פורסם 2009 במאי 24 יתרונות : אם יש לך כבר כרטיס ATI ואתה חייב PhysX... אפשר לנסות.או אם למטרת ריבוי מסכים.חסרונות : אין תמיכה אז אף אחד לא מבטיח שהתוכנות\משחקים יעבדו תמיד וכמו שצריך, במיוחד בשילוב physx קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
almonime פורסם 2009 במאי 24 מחבר Share פורסם 2009 במאי 24 או.קיי. תודה.תגובות נוספות ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
DXM פורסם 2009 במאי 24 Share פורסם 2009 במאי 24 ישנו םיתוח של חברה ישרלאית שאמור לאפשר את זה, זה רק בשלבי הפיתוחנכון להיום. בכל מקרה הסיבה ההגיונית הידיחה לזה ששילוב של פיסיקה-לדעתי מיותר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
almonime פורסם 2009 במאי 24 מחבר Share פורסם 2009 במאי 24 DXM : רוצה להרחיב בנושא ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Kolshamen פורסם 2009 במאי 24 Share פורסם 2009 במאי 24 almonime כל הכבוד נושא ממש מעניין!אין לי מושג בנושא הזה אבל נקווה שאנשים ישפכו ידע! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
TheReaper פורסם 2009 במאי 24 Share פורסם 2009 במאי 24 DXM : רוצה להרחיב בנושא ?Hydraהיא הייתה בחדשה פה באתר לפני הרבה זמןhttp://www.anandtech.com/tradeshows/showdoc.aspx?i=3379 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
almonime פורסם 2009 במאי 24 מחבר Share פורסם 2009 במאי 24 את HYDRA אני מכיר ועוקב אחר החברה כבר כמה זמן.יש להם פיתרון איכותי אבל בינתיים נראה שהם מתמקדים בלאפשר מערך ( מרובה כרטיסים ) CF או SLI ללא תלות בפלטפורמהמשהו בסיגנון INTEL + NF200 רק הרבה יותר אפקטיבי ופרוגרסיבי.אינטל רצו לשלב את הפיתרון שלהם ב X58 אבל זה לא קרה ( עדיין )http://www.theinquirer.net/inquirer/news/1050117/intel-puts-lucid-hydra-on-x58בנתיים, יש להם כמה דגמים מאוד מעניינים ( מאוד מאוד !! )http://xtreview.com/addcomment-id-7870-view-lucid-hydra-100-is-available.htmlhttp://www.elsa-jp.co.jp/newsrelease/2009/0130_eng.htmlציטוט מאתר שלהם :" The HYDRA Engine is the first solution that "plays well with others." Unlike other technologies, it is completely compatible with all gaming applications, chipsets and GPUs from any vendor, so you can develop a totally customizable PC solution. Mix and match elements into your gaming system to achieve the price and performance level that's just perfect for you. And developers no longer have to write games and applications specific to a chip. Whether the API is OpenGL or Direct3D, the HYDRA Engine can tackle both. "הם אמנם כותבים על אפשרות של " סלט " אבל לא מצאתי בשום מקום אישור לכך.השאלה שלי היתה ( ועדיין ) לגבי שילוב כרטיסים מחברות שונות על גבי פלטפורמות קיימות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
SyndromE פורסם 2009 במאי 24 Share פורסם 2009 במאי 24 השאלה שלי היתה ( ועדיין ) לגבי שילוב כרטיסים מחברות שונות על גבי פלטפורמות קיימות.אני מניח שהיתרון הכי הגיוני (מלבד ריבוי צגים) הוא להריץ 2 אפליקציות שמשתמשות ב-GPU מבלי שיפריעו אחת לשנייה (יעמיסו על כרטיס בודד).ז"א בעיקר לשימושי GPGPU, לדוגמא קידוד וידאו על כרטיס אחד \ folding@home על שניאו להריץ משחק על אחד בזמן ש folding@home רץ על שני, או אפילו להריץ את אותו היישום פעמיים לשיפור פרודקטיביות.אפליקציות GPGPU תמצא פה:http://www.nvidia.com/object/cuda_home.htmlועם הזמן שיאצמו את OpenCL האפשרויות יתרחבו.[br]פורסם בתאריך: 24.05.2009 בשעה 21:56:19כשאני חושב על זה, עם זאת שמערך ריבוי ליבות CF/SLI יותר פתוח לאפשרויות, כרטיסים שמחוץ למערך ריבוי ליבות יכולים להיות יעילים יותר -הרי מערכי CF/SLI בדרך כלל לא מספקים Scaling מושלם, בתלות ביישום. לעומת זאת כשכל כרטיס עובד לבד - הפוטנציאל ממומש טוב יותר.לדוגמא, אם היית צריך לבצע קידוד ל-2 סרטים שונים, יכול להיות שעדיף היה להריץ כל סרט על כרטיס אחר, בו זמנית,מאשר ש-2 הליבות (אותן ליבות לצורך העניין) ב-SLI יריצו את הסרטים אחד אחרי השני.אבל המסקנה שלי מתבססת על scaling במשחקים. אולי scaling ב-GPGPU נחשב יעיל יותר בכלליות?, אין לי מושג. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
almonime פורסם 2009 במאי 24 מחבר Share פורסם 2009 במאי 24 קלעת לעניין בול !! :xyxthumbs: רציתי לראות מי יעלה על זה ראשון. קבל כוכבית קידודי ווידאו, רינדורים, GPGPU STUFF, ישומים ספציפיים לפלטפורמה ועוד ועוד. ATi OpenCL & CTM nVidia CUDA בו זמנית ללא תלות אחד בשני ... במהלך החיפושים השונים שלי, פשוט נחת עלי ... רעיון נחמד, " למה לא להשתמש בשתי הפלטפורמות ביחד, מה יש נגד זה ומה אני אקבל בתמורה ? " עכשיו תגיד לי, אני הוזה וחולם בהקיץ או שיש פה עניין לחקירה מקיפה יותר ? אני מחפש חומר כבר כמה זמן, אולי מישהו ניסה לפני או יודע משהו שיכול להוסיף ... נראה שאני אהיה זה שאצטרך להרטיב את האוזניים ראשון. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.