פורסם 2009 במאי 1717 שנים אהלן.אני מנסה להתקין אופיס, אני פותח את הקובץ, הוא כותב לי gathering required information ואז פתאום נסגר, ושום התקנה לא מתחילה.מישו יכול לעזור לי בבקשה?תודה..
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.