פורסם 2009 במאי 1516 שנים שמתי לב שברכבים כבדים(אוטובוס ומיניבוס) הנהג מזיז בירידות תלולות מחוג בצד ימין של ההגה, איפה שברכב רגיל זה מפעיל את הווישרים.מה זה המחוג הזה? ומה הוא עושה?אתה מדבר על מחוג שעליו מצויר משאית/אוטובוס בירידה ובעלייה?
פורסם 2009 במאי 1716 שנים אתה עם הרגל שלך לא תעצור עשרות טונות, זה לא מספיק , צריך עזרה רצינית של לחץ אויר שנאגר במיכל בעזרת קומפרסור.וברכב פרטי אתה חושב שכשאתה לוחץ על הבלם אתה במגע ישיר עם המעצור?? אתה עובר קודם כל דרך מעין "מגבר" שממיר את העוצמה הדיי קטנה של הלחיצה שלך לעצמה קצת יותר חזקה בגלל זה אם תיסע על 100 נגיד תכבה את המנוע (עזוב את זה שזה אסור בתכלית את האיסור) תאבד את המגבר הזה ותצתרך ללחוץ כמו מטורף על הבלמים (ובלי קשר גם תאבד את ההגה כח אבל זה כבר סיפור אחר)
פורסם 2009 במאי 1716 שנים אתה משווה רכב פרטי ששוקל כלום לעומת משאית עם עשרות טונותלא פשוט לעצור כזה משקל ויש טכניקות עצירה שבכלל לא מתאימות לרכב פרטי.
פורסם 2009 במאי 1716 שנים אולי תפרט יותר על הטכניקות עצירה שדיברת עליהם וכולנו נשכיל מכךכי אני לא זוכר שלימדו אותי טכניקות מיוחדות
פורסם 2009 במאי 1716 שנים משאיות לא עוצרות כמו אוטו פרטי.כלים שבהם משקל המשא גבוה מהמשקל העצמי לא מתנהגים כמו אוטו פרטי
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.