עבור לתוכן

שאלה בקשר לרכבים כבדים

Featured Replies

פורסם

שמתי לב שברכבים כבדים(אוטובוס ומיניבוס) הנהג מזיז בירידות תלולות מחוג בצד ימין של ההגה, איפה שברכב רגיל זה מפעיל את הווישרים.

מה זה המחוג הזה? ומה הוא עושה?

אתה מדבר על מחוג שעליו מצויר משאית/אוטובוס בירידה ובעלייה?

פורסם

אתה עם הרגל שלך לא תעצור עשרות טונות, זה לא מספיק , צריך עזרה רצינית של לחץ אויר שנאגר במיכל בעזרת קומפרסור.

וברכב פרטי אתה חושב שכשאתה לוחץ על הבלם אתה במגע ישיר עם המעצור?? אתה עובר קודם כל דרך מעין "מגבר" שממיר את העוצמה הדיי קטנה של הלחיצה שלך לעצמה קצת יותר חזקה בגלל זה אם תיסע על 100 נגיד תכבה את המנוע (עזוב את זה שזה אסור בתכלית את האיסור) תאבד את המגבר הזה ותצתרך ללחוץ כמו מטורף על הבלמים (ובלי קשר גם תאבד את ההגה כח אבל זה כבר סיפור אחר)

פורסם

אתה משווה רכב פרטי ששוקל כלום לעומת משאית עם עשרות טונות

לא פשוט לעצור כזה משקל ויש טכניקות עצירה שבכלל לא מתאימות לרכב פרטי.

פורסם

אולי תפרט יותר על הטכניקות עצירה שדיברת עליהם וכולנו נשכיל מכך

כי אני לא זוכר שלימדו אותי טכניקות מיוחדות

פורסם

משאיות לא עוצרות כמו אוטו פרטי.

כלים שבהם משקל המשא גבוה מהמשקל העצמי לא מתנהגים כמו אוטו פרטי

פורסם

זה ברור - חשבתי שהתכוונת למשהו אחר

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים