פורסם 2009 במאי 1317 שנים יש אתרים כמו YNET, ONE ועוד רבים אחרים שיש פרסומות מעצבנות שלפני שהדף נטען יש פרסומת או פרסומת שקופצת באמצע הדף עם איקס פצפון בצד (לא פופ אפ שנפתח). יש דרך לחסום את זה?
פורסם 2009 במאי 1417 שנים יש IEPRO אבל תתצרך לחפש גירסה ישנה כי החדשה הורידו את האופצייה הזאת אם אתה רוצה פרטי
פורסם 2009 במאי 1517 שנים https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1865 כנראה שלא הבנת אותי עד הסוף. :
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.