פורסם 2009 במאי 1316 שנים שלום לכםיש לי כרטיס מסך 8800GT של LEADTEK שהפך תקולהכרטיס נקנה בחנות קליק מחשביםהיבואן לייף פשט את הרגל ואין אפשרות להחליף/ לתקןמישהו נתקל בסיטואציה דומה?מה ניתן לעשות?
פורסם 2009 במאי 1316 שנים אתה צריך לפנות לקליק ולציין בפניהם שיש יבואן חדש, קבוצת ח.י. (כן, אותה חברה שמייצגת את LG) ושהוא צריך לפנות אליהם בנוגע לאחריות.שים לב שהם מכבדים רק את השנתיים הראשונות של האחריות, שהיא אחריות יצרן. השנה השלישית היא אחריות יבואן שניתנה על ידי לייף ללא אישור של לידטק.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.