עבור לתוכן

[עזרה] בעיות בהגדרות כרטיס מסך מסוג Geforce 9800GT 512Mb

Featured Replies

פורסם

מעבד: Intel Core2 Quad CPU Q9550 @ 2.83GHz

לוח אם: Gigabyte EP43-DS3L

זיכרון: Kingston 2048 MB DDR2 Dual Channel

כרטיס מסך: GeForce 9800 GT

מערכת הפעלה: XP Pro

שמתי לב בכל המשחקים ללא יוצא מן הכלל הצללים במשחק מעוותים ולא חדים..

אם תוכלו הרבה זמן אני מחפש הגדרות טובות לכרטיס מסך.

יש לי את הדרייבר הכי מעודכן 185.85

תודה לעוזרים..!!

פורסם

הפעלת פילטרים במשחקים ? AA ( ר"ת anti aliasing) ? שכן הוא האחראי על החלקה של הטקסטורות וכו..

פורסם
  • מחבר

לא..

לחצתי רק לחצן ימיני על האייקון של הדרייבר

נכנסתי לsetting ואז לחצתי על high quality

פורסם

אז תפעיל מהגדרות של המשחק את הפילטר.. ;D

פורסם
  • מחבר

סבבה..

אפשר בבקשה את ההגדרות מקסימום לכרטיס הזה?

פורסם

זה משתנה ממשחק למשחק

פורסם

אין הגדרות MAX זה משתנה ממשחק למשחק..וממערכת אחת לשניה (שכן גם מסך וזיכרון מעורבים).. ;D

פורסם

הרבה משחקים מציגים צללים מפוקסלים \ לא חדים גם בהגדרות גבוהות...

אין שום הגדרה בדריבר ספציפית לצללים. אולי פילטר AF- Anisotropic filtering יעזור עם צללים רחוקים, וגם זה לא בטוח כי הוא

מחדד טקסטורות למרחק במבט מזוויות קיצוניות, אבל הצל עצמו הוא לא טקסטורה אז לא בהכרח שזה יעזור.

פילטר AntiAliasing מחדד שינונים\חיתוכים גיאומטרים, הוא לא פועל על צללים בדרך כלל.

אולי SuperSampling AA ישפר צללים מאחר והוא פועל על כל התמונה בלי יוצא מן הכלל, אבל כבד מאוד על הכרטיס.

(וצריך להשתמש בתוכנה nHancer ע"מ להפעיל SSAA כי הדריבר לא נותן יותר מדי חופש בבחירת סוגי AA)

תעלה הגדרות גראפיות במשחק עצמו (של הצללה בעיקר, אם יש), זאת האופציה הכי יעילה.

פורסם
  • מחבר

שמתי לב לעוד משהו..

כשאני רואה דמות במשחק כל שהו מרחוק וכשאני מתקרב אליו הטקסטורה משתנה ולא אחידה..

פורסם

לא מעט משחקים מורידים איכות למרחקים, גם מבחינת גיאומטריה (פחות פוליגונים לאובייקטים, חלקם אפילו נעלמים לגמרי) וגם מבחינת

טקסטורות (רזולוציה נמוכה יותר למרחק, וגדולה מקרוב). כל זה ע"מ לשפר ביצועים על חשבון פרטים קטנים שלא ממש רואים מרחוק בכל מקרה.

אם הטקסטורה "נמרחת" במרחק, שימוש בפילטר AF אמור לחדד אותה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים