פורסם 2009 במאי 1016 שנים מעבד: Intel Core2 Quad CPU Q9550 @ 2.83GHzלוח אם: Gigabyte EP43-DS3Lזיכרון: Kingston 2048 MB DDR2 Dual Channelכרטיס מסך: GeForce 9800 GTמערכת הפעלה: XP Proשמתי לב בכל המשחקים ללא יוצא מן הכלל הצללים במשחק מעוותים ולא חדים..אם תוכלו הרבה זמן אני מחפש הגדרות טובות לכרטיס מסך.יש לי את הדרייבר הכי מעודכן 185.85תודה לעוזרים..!!
פורסם 2009 במאי 1016 שנים הפעלת פילטרים במשחקים ? AA ( ר"ת anti aliasing) ? שכן הוא האחראי על החלקה של הטקסטורות וכו..
פורסם 2009 במאי 1016 שנים מחבר לא..לחצתי רק לחצן ימיני על האייקון של הדרייברנכנסתי לsetting ואז לחצתי על high quality
פורסם 2009 במאי 1116 שנים אין הגדרות MAX זה משתנה ממשחק למשחק..וממערכת אחת לשניה (שכן גם מסך וזיכרון מעורבים).. ;D
פורסם 2009 במאי 1216 שנים הרבה משחקים מציגים צללים מפוקסלים \ לא חדים גם בהגדרות גבוהות...אין שום הגדרה בדריבר ספציפית לצללים. אולי פילטר AF- Anisotropic filtering יעזור עם צללים רחוקים, וגם זה לא בטוח כי הואמחדד טקסטורות למרחק במבט מזוויות קיצוניות, אבל הצל עצמו הוא לא טקסטורה אז לא בהכרח שזה יעזור.פילטר AntiAliasing מחדד שינונים\חיתוכים גיאומטרים, הוא לא פועל על צללים בדרך כלל. אולי SuperSampling AA ישפר צללים מאחר והוא פועל על כל התמונה בלי יוצא מן הכלל, אבל כבד מאוד על הכרטיס.(וצריך להשתמש בתוכנה nHancer ע"מ להפעיל SSAA כי הדריבר לא נותן יותר מדי חופש בבחירת סוגי AA)תעלה הגדרות גראפיות במשחק עצמו (של הצללה בעיקר, אם יש), זאת האופציה הכי יעילה.
פורסם 2009 במאי 1216 שנים מחבר שמתי לב לעוד משהו..כשאני רואה דמות במשחק כל שהו מרחוק וכשאני מתקרב אליו הטקסטורה משתנה ולא אחידה..
פורסם 2009 במאי 1216 שנים לא מעט משחקים מורידים איכות למרחקים, גם מבחינת גיאומטריה (פחות פוליגונים לאובייקטים, חלקם אפילו נעלמים לגמרי) וגם מבחינת טקסטורות (רזולוציה נמוכה יותר למרחק, וגדולה מקרוב). כל זה ע"מ לשפר ביצועים על חשבון פרטים קטנים שלא ממש רואים מרחוק בכל מקרה.אם הטקסטורה "נמרחת" במרחק, שימוש בפילטר AF אמור לחדד אותה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.