פורסם 2009 במאי 616 שנים שים לב, לכל פריט ופריט יש אצלם קוד, אצלי על כל מוצר שקניתי דאגתי שהקוד ימוקם טוב טוב. וכשהייתי צריך אחריות, זה תמיד עוזר, אתה מגיע, הם סורקים את הקוד ויודעים ישר את כל פרטי הקניה. ואני לא מדבר רק על כרטיס מסך לוח מעבד, לFREEZER שלי יש סיריאלי משלו, ואגב, גם לשני הACCELEROים שכבר קניתי שם.
פורסם 2009 במאי 616 שנים מחבר אתה סתם לקוח קטנוני. הגעת בערב אחרי העבודה. אתה מתעצבן שמוכר עייף אחרי שמונה שעות של בלבולי מוח מצד לקוחות לא קופץ מאושר. אתה מתעצבן שהוא שואל אותך שאלות כדי למנוע ממך טרטור וצעקות בסניף. אתה מתעצבן על מחסנאי שלא קשור לכלום על זה שהוא לא רוצה להוציא את אותו הפריט מהתצוגה. אחר כך אתה עוד חיפשת על מה לתבוע (אני לא מאמין שאשכרה חשבת לתבוע על מוצר של 90 שקלים) כאילו יש לך בכלל קייס. לב, זו המסקנה שלך מהאירוע ? אוקיי. אני לא "סתם לקוח קטנוני" אני "מגה לקוח קטנוני !" כי זה סטנדרט לקבל יחס של המיץ של הזבל, ואני רוצה טיפה יותר טוב מזה.. אני לא מתעצבן שהמוכר עייף, פשוט הייתי בשוק מאיך שהוא מפגין את זה..לא יודע איפה אתה עובד ואם בכלל, אבל זה גם לא נהוג. ההפך הגמור הוא הנכון, רציתי להקל עליו כמה שיותר ולא לזיין לו את השכל כמו שבטח עשו לו כל היום כי זו העבודה שלו, מסכן... ולא התעצבנתי על השאלות שלו, סתם רציתי לעקוץ פה קצת על שהוא לא מתמצא בחדש-ישן..אבל שיהיה. עשית ממני איזה Rage-Oholic, הדבר היחידי שבאמת התעצבנתי עליו היה אי הוצאת המוצר מהתצוגה..וגם אז שמרתי על נימוסי שיחה וטונן רגוע הם המחסנאי, רציתי להבין את ההגיון מאחורי הראש שלו..הבנתי ממנו רק דבר אחד: "כבר שילמת, אני יכול לעשות מה שבאיבר שלי". וכן, חשבתי לתבוע, אם זה לא קייס אז אני לא יודע מה כן...מה לעשות שהכלים היחידים שלנו בתור לקוחות להתמודד עם עיוויות במדינה בעלת (יחסית) כלכלה חופשית היא מערכת המשפט, וכן, גם תלונות בפורומים, כי אולי מישהו ילמד מהחוויה שלי ויחשוב פעמיים לפני שהוא קונה שם או בכל מקום אחר לצורך העניין. דמיין חנות שעושה מה באיבר שלה ואף אחד לא יודע מזה... ועוד משהו לב, אני בעצמי רוסי, ו"רוסי מפחיד" היה רק למטרות אילוסטרציה, תכלס בזה אולי אתה צודק, זה לא היה במקום.
פורסם 2009 במאי 716 שנים במחשבה שניה, אתה צודק.קנית מוצר והחנות סיפקה לך בדיוק את מה שקנית.רוץ לתבוע אותם מייד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
פורסם 2009 במאי 716 שנים מניסיון של מספר קניות ברשת ksp ,שלי ,חבריי וקרובי משפחתי,הגעתי למסקנה הבלתי נמנעת שמי שקונה שם על בסיס קבוע מוכרח להיות אחד מאלו: מטורלל\מזוכיסט\אידיוט. חיפוש קצר ב-זאפ http://zap.co.il/ יוכיח לכול אחד כאן, שניתן לרכוש את כול המוצרים שנמכרים ברשת זו,במחירים יותר זולים או בהפרש זניח בחנויות אחרות ולקבל שרות אנושי,אחריות נורמאלית,הוגנות ושקט נפשי. מי שחשוב לו יותר מכול עניין המחיר ,ופחות נושא השרות שלאחר הקנייה,יכול למצוא את מבוקשו ברשת אייבורי. מי שמעוניין לפגוש גסות רוח אמיתית,התעמרות ולקבל בחינם אולקוס\שבץ מוחי\התקף לב\מפח נפש\עצבים\טרטורים\ זלזול\חוזה אחריות שאפשר לנגב איתו את הישבן,מוזמן לגשת לסניף KSP הקרוב......... ksp זאת החנות היחידה בארץ,שבאופן בלתי חוקי נותנת אחריות לא למוצר עצמו,אלא לרוכש עצמו על המוצר,קרי רק הרוכש הראשון יכול לממש את האחריות. כלומר אם קנית מאדם כלשהוא,מוצר שנרכש ב-KSP, בתכלס אין לך בעצם שום אפשרות לממש את האחריות עליו (אלא אם כן המוכר יעשה לך טובה ייגש עם המוצר ל-KSP ). ובכלל כל חוזה האחריות שלהם,שלהם מקפח את הלקוח ובעצם מרוקן מתוכן את המושג אחריות. זו בעצם אחריות ללא אחריות,כמו סבון ללא סבון. כך שבתכלס,כול מי שקונה שם נישאר "עם בועות סבון "ביד,ובמצב שהוא נתון לחסדיהם של העובדים ברשת זו. הביטו בעצמכם בחוזה האחריות שלהם,למטה. אין שם אפילו סעיף אחד שלא נועד לדפוק ולעשוק את הלקוח. ברור גם שחוזה אחריות כזה,לא עבר מעולם אישור של בית הדין לחוזים אחידים ולכן אין לו בעצם ,כמעט שום תוקף משפטי. די מקריאה חטופה להבין מייד שחלק גדול מהסעיפים בו מנוגדים לחוק הגנת הצרכן ואם ksp תעביר אותו לאישור בית הדין לחוזים אחידים,אזי בית הדין יזרוק אותם מכול המדרגות. הערה: כל מה שניכתב מתייחס על סמך ניסיון מצטבר במספר סניפים ברשת זאת. באמת שאין לי מושג,איך הרשת הזאת שורדת. כנראה שבאמת יש בסיס לפתגם: "הפריארים לא מתים,הם רק מתחלפים" [attachment deleted by admin]
פורסם 2009 במאי 716 שנים רצוי שתדע שההשמצות שלך גובלות בהוצאת דיבה כלפי החנות, קשה לי להאמין שתוכל לטעון בבית משפט "אמת דיברתי" על כך שלטענתך אתה פוגש בחנות בעיקר רמאים, ערסים ושקרנים. אם יש מקרה שבו קיבלת שירות גרוע מ-KSP אתה מוזמן לתאר את המקרה במקום להשמיץ אותם בלי בושה.
פורסם 2009 במאי 716 שנים [br]פורסם בתאריך: 7.05.2009 בשעה 12:34:35 רצוי שתדע שההשמצות שלך גובלות בהוצאת דיבה כלפי החנות,. אם יש מקרה שבו קיבלת שירות גרוע מ-KSP אתה מוזמן לתאר את המקרה במקום להשמיץ אותם בלי בושה. אם אני אתחיל לתאר את כל המקרים,אני אצטרך מזכירה שתוכל להקליד אלפי משפטים. רוצה לממן לי אחת כזאת? מצטער,אין לי את הזמן לזה. יש לי טונה של חומר נגדם,ואני מבטיח לך שלפחות חלק ממנו יגיע בקרוב לבית המשפט. כשיהיה לי את הפרוטוקולים של בית הדין,HWZONE יהיה המקום הראשון ,שאני אפרסם אותם, כדי למנוע מאחרים לעבור את מסע הייסורים שאני עברתי איתם. מלבד זאת,בגלל שאני כותב את התגובה ממחשב באזור התעשייה,לי עצמי אין שמץ של מושג של מי הרשת שאני מחובר אליה עכשיו ב-wifi . כך שמצידי KSP יכולה לתבוע את חברת "צ'רלי ובניו על האש" :lol: .........
פורסם 2009 במאי 716 שנים יש לי חדשות קטנות בשבילך.במידה ומשתמש (כל משתמש) משמיץ מקום עסק בפורומים ברשת, ובמקרה בית העסק רואה זאת - הוא תובע את הנהלת הפורומים, לא את המשתמש ולא את חברת האינטרנט או שרת הפרוקסי ממנו המשתמש כתב את ההודעה.לאחר שהנהלת הפורומים מעורבת, השלב הבא הוא להעביר את פרטי המשתמש (לרבות כתובת I.P וכל שאר ה STUFF לגורמים המתאימים).
פורסם 2009 במאי 716 שנים מניסיון של מספר קניות ברשת ksp ,שלי ,חבריי וקרובי משפחתי,הגעתי למסקנה הבלתי נמנעת שמי שקונה שם על בסיס קבוע מוכרח להיות אחד מאלו: מטורלל\מזוכיסט\אידיוט. חיפוש קצר ב-זאפ http://zap.co.il/ יוכיח לכול אחד כאן, שניתן לרכוש את כול המוצרים שנמכרים ברשת זו,במחירים יותר זולים או בהפרש זניח בחנויות אחרות ולקבל שרות אנושי,אחריות נורמאלית,הוגנות ושקט נפשי. מי שחשוב לו יותר מכול עניין המחיר ,ופחות נושא השרות שלאחר הקנייה,יכול למצוא את מבוקשו ברשת אייבורי. מי שמעוניין לפגוש גסות רוח אמיתית,התעמרות ולקבל בחינם אולקוס\שבץ מוחי\התקף לב\מפח נפש\עצבים\טרטורים\ זלזול\חוזה אחריות שאפשר לנגב איתו את הישבן,מוזמן לגשת לסניף KSP הקרוב......... ksp זאת החנות היחידה בארץ,שבאופן בלתי חוקי נותנת אחריות לא למוצר עצמו,אלא לרוכש עצמו על המוצר,קרי רק הרוכש הראשון יכול לממש את האחריות. כלומר אם קנית מאדם כלשהוא,מוצר שנרכש ב-KSP, בתכלס אין לך בעצם שום אפשרות לממש את האחריות עליו (אלא אם כן המוכר יעשה לך טובה ייגש עם המוצר ל-KSP ). ובכלל כל חוזה האחריות שלהם,שלהם מקפח את הלקוח ובעצם מרוקן מתוכן את המושג אחריות. זו בעצם אחריות ללא אחריות,כמו סבון ללא סבון. כך שבתכלס,כול מי שקונה שם נישאר "עם בועות סבון "ביד,ובמצב שהוא נתון לחסדיהם של העובדים ברשת זו. הביטו בעצמכם בחוזה האחריות שלהם,למטה. אין שם אפילו סעיף אחד שלא נועד לדפוק ולעשוק את הלקוח. ברור גם שחוזה אחריות כזה,לא עבר מעולם אישור של בית הדין לחוזים אחידים ולכן אין לו בעצם ,כמעט שום תוקף משפטי. די מקריאה חטופה להבין מייד שחלק גדול מהסעיפים בו מנוגדים לחוק הגנת הצרכן ואם ksp תעביר אותו לאישור בית הדין לחוזים אחידים,אזי בית הדין יזרוק אותם מכול המדרגות. הערה: כל מה שניכתב מתייחס על סמך ניסיון מצטבר במספר סניפים ברשת זאת. באמת שאין לי מושג,איך הרשת הזאת שורדת. כנראה שבאמת יש בסיס לפתגם: "הפריארים לא מתים,הם רק מתחלפים" אתה שייך לאותה קטגוריה של לקוחות שיודעים במעורפל איזה פסקה בחוק וחושבים שהם יכולים לתבוע את העולם. KSP רשת גדולה. רשת גדולה באופן אוטומטי נמצאת בסיכון מתמיד מצד רמאים, נוכלים וסתם אידיוטים. אותם נוכלים יחפשו כל דרך לדפוק את הרשת. לכן רשתות גדולות כמו KSP מחזיקות ארטלריה של עורכי דין, שתפקידם להדוף מתקפות ולנסח חוזים דרקוניים אך חוקיים לחלוטין. אני מבטיח לך שכל סעיף בחוזה הזה חוקי לחלוטין. לא הוגן כן. מכעיס ללא ספק. אבל חוקי. אין מה לעשות. דרך אגב, אני בטוח שצעקת בחנות "יש חוק אפשר להחזיר מוצר עד 14 יום!!!" בנימה אישית יותר נעלבתי. רכשתי עשרות מוצרים ב-KSP בסניף עד הלום באשדוד. תמיד קיבלתי שירות טוב וזריז מאד. הגעתי, אמרתי אני רוצה מוצר X, שילמתי וקיבלתי אריזה חתומה. מימשתי אחריות מספר פעמים ללא בעיה. תמיד קיבלתי את המחיר הכי נמוך בארץ.
פורסם 2009 במאי 716 שנים בב"ש השירות שלהם גרוע אבל על אייבורי אין מה לדבר הם מחרו לי מחשב הרוס (נראה לי יד שניה או משהו)אין כמו פנדה מחשבים
פורסם 2009 במאי 716 שנים בסוגריים:אם הייתי מנהל פה הייתי נועל את הת'רד הזה לטובת פותחו... קרו מקרים מעולם. לשיקולכם.
פורסם 2009 במאי 716 שנים אני חייב לומר שגם בתקופה שלי במפעל קרוב הייתי רוכש מהם, היחס שם מתחת לכל ביקורת.הישיבה שתיארת של המוכר ממש תואמת ונראה לי שמדובר על אותו מוכר, מבלי להישמע גזעני ולמן התיאור בלבד בוא נאמר שהוא לא "לבן", רק שההבדל כשאני נכנסתי כמה פעמים אז הוא גם אכל סנדוויץ!!.מאז וכשגיליתי את P-SEE אני רוכש רק מהם ומפרגן כל הזמן. בלי קשר החנות האיכותית ביותר בירושלים.לגבי הקטע עם הקירור לא ממש הבנתי את ההתעקשות שלך על ההחלפה? כאילו אם זה אותו דבר אז למה להחליף? וזה כמובן אחרי שהשתכנעת שאם זה אותו דבר אז מה איכפת לו להחליף...
פורסם 2009 במאי 716 שנים מחבר האמת שפשוט רציתי להיות בטוח ב100%..ראש שקט כמו שאומרים.ודווקא אני לא מבין מה הבעיה בזה שהוא אוכל סנדוויץ', אלא אם כי זה לא משביע מספיק ליום עבודה שלם..אולי זה מסביר למה הוא כזה מעוך.
פורסם 2009 במאי 716 שנים עניין טופס האחריות פה ניראה לי הזוי לגמרי בעצם כל כך הרבה דברים זה החלטה של החנות ואני לא מבין למה אנשים מוכנים לקנות מוצר שזה טופס האחריות כניראה הרבה פשוט לא קוראים את מה שכתוב חוקי או לא אני לא יודע אבל כדי לכם לראות את מה שכתוב בטופס
פורסם 2009 במאי 716 שנים אהלן. רציתי לשתף אתכם בסיפורי אודות חווית הקנייה הראשונה והאחרונה שלי בKSP... ............. סורי על החפירה... סליחה על הביטוי, אבל... אתה טמבל או מה? בלי לקרוא בכלל את כל הדיון, אז מה אם שילמת? טלפון לחברת האשראי בטענה שהמוצר לא התקבל ותוך כמה דקות העסקה מבוטלת והכאב ראש נופל עליהם.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.