עבור לתוכן

התרשמות שלילית ביותר מ KSP ירושלים.

Featured Replies

פורסם

אהלן.

רציתי לשתף אתכם בסיפורי אודות חווית הקנייה הראשונה והאחרונה שלי בKSP...

ארצה לציין שמאז ומתמיד הייתי מזמין חלקים בחנויות מחשבים בעלות מוניטין חיובי גבוה,

הפעם חשבתי לעבור ב KSP שנמצאת דקה מהעבודה שלי בדרך הביתה, ולצ'פר את ה 4870 שלי ב Accelero Twin Turbo.. איזו נפילה כבר יכולה להיות איתם ?

נכנסתי לחנות שנראית כמו כל חנות מחשבים טיפוסית...הדבר הראשון שלכד את עיניי היה המוכר שנראה כאילו אין לו טעם לחיות. כולו חצי שוכב על הכיסא בזמן שלקוחות שהיו לפניי בתור מנסים לדלות ממנו טיפת מידע על איזה מפרט שהחברה מציעה, והוא בקושי מניד עפעף לבקשותיהם. חשבתי "ראבק, שיראה קצת רצינות..עבודה עם לקוחות פור קרייסט סייק".

הגיע תורי, לא רציתי לחפור לבנאדם אז ישר הגעתי לעניין, "תביא לי Accelero אחד, משלם באשראי"..הוא נתקף פרץ רצינות, התיישב ושאל "לאיזה כרטיס ?"

4870 של Powercolor אמרתי.. "לא בטוח שהקירור תואם לכרטיס, הוא סה"כ דיי ישן והכרטיס ממש חדש". :nixweiss:

"לא כ"כ, יש לו איזה שנה.. ,חוץ מזה על המדף בחנות ראיתי את הקירור עם מדבקה "Now supporting 4870 ועוד כמה".

אח"כ הוא הזהיר אותי שהאחריות מתבטלת. "מה איכפת לך ?" שאלתי, "לא קניתי את הכרטיס אצלם"...טוב. :nixweiss:

אחרי ששילמתי ניגשתי להיכן שמחלקים את מה שמזמינים, יצא רוסי קרח ודיי מפחיד אם מותר לי לציין, והביא לי את הקירור.

שמתי לב שעל הקירור שהוא מגיש לי לא הייתה את המדבקה שמציינת "תומך ב4870", אז ביקשתי בנימוס שיחליף לי לזה מהתצוגה.

(היה ברור לי שזה אותו הקירור, רציתי איזו אסמכתא במידה ומשהו לא היה מתאים או כל סיבה אחרת, שלא יוכלו להאשים אותי ב"ידעת אבל בכל זאת קנית").

עכשיו השיחה הבאה התנהלה בלופ של משהו כמו 8-10 פעמים, נסו לדמיין את זה:

"זה אותו הקירור"

"אם זה אותו הקירור אז מה איכפת לך להחליף ?"

"איכפת לי !" (בלי הסבר נוסף)

"אם אין לך כוח לעשות את זה אז אני אלך, אפתח את חלון הזכוכית ואחליף בעצמי" - (הניחוש שלי לסיבת האי החלפה השתנה מפעם לפעם).

"לא מחליף לך, זה אותו הקירור"

הסיפור חזר על עצמו, ושתבינו, כבר שילמתי ! אחרת הייתי בכיף הולך באותו הרגע שהלופ היה חוזר בפעם ה4 מקסימום.

לבסוף התקפלתי, המכונה ניצחה..הרגשתי כ"כ מושפל שלא להאמין..הגעתי הביתה, התקנתי את הכרטיס וכל זמן ההתקנה מתתי שהוא לא יתאים, מתתי לתבוע להם את האמאמא עם צידוק הכי טוב בעולם ומלא עדים שיובשו בתור בזמן שהשיחה רצה בלופים.

הכרטיס התאים. אבל מהם אני בחיים לא אקנה...ולו רק מפאת הכבוד המינימלי ללקוח, לא אומר "הלקוח תמיד צודק" אבל גם יחס גורר יחס, ואני אישית מתפלא איך הם עדיין מחזיקים.

סורי על החפירה... ;)

  • תגובות 32
  • צפיות 6.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

לא יודע אם זה מותר, אבל איפה בדיוק בירושלים, שאני ידע לפעם הבאה.

פורסם

לדעתי יש רק סניף אחד של KSP בירושלים...

פורסם

בסניף חיפה הם בכלל לא טורחים להרים את הטלפון :screwy:

פורסם

סניף ב'ש הזוי שמה :screwy:

עד אתמול התקשרתי שאלתי אם יש הגה למחשב שעולה שמה 160 שקלים הוא אמר לי כן.

אני בא לחנות מגיע אומר שלום אני התקשרתי שאלתי אם יש הגה למחשב הוא אמר לא. תחכה שבועיים אז שזה יגיע

ישר הלכתי וכל כך התאכזבתי

ואני עוד מאופקים לא מב'ש זה כסף שך נסיעות ועוד על 2 אוטובוסים זה לא בא ברגל

לא סובל את החנות הזאת בב'ש וגם לא את אייבורי

PANDAS הכי נורמלים עם השירות הכי ''בסדר''

פורסם

אף פעם לא קניתי ב- KSP, אבל למען האמת הסיפור לא נשמע לי כל כך נורא, אם הקירור לא היה מתאים אז באמת הייתי מתרגז, אבל אני בטוח שהמוכרים מכירים את הקירור, ולא חייבים להביא לך את זה מהתצוגה... יכול להיות שהם לא דיברו בצורה הכי יפה, אבל הם לא חייבים להוציא שום דבר מהתצוגה. (אני לא בתוך שפנדה, מהם אני קונה בדר"כ היו מוציאים לי משהו מהתצוגה...)

פורסם

^כל חנות נורמלית היתה מסבירה ללקוח שמדובר באותו מוצר. אם הוא היה מתעקש בכל זאת היא גם היתה עושה לו את השירות הזה שלוקח דקה רק כדי שהוא יצא מרוצה.

פורסם

יש סניף בתלפיות ובהר חוצבים...

אני אישית קניתי את אותו קירור לHD 4850 מהסניף בתלפיות ולא היה יותר מדי בעיות הוא אפילו אמר לי שבמידה וזה לא מתאים אני אחזיר לו את זה והוא יחזיר לי תכסף אחרי שזיינתי לו הרבה בשכל

פורסם

אם הם היו מחליפים לך את זה איך הבן אדם הבא שהיה מגיע היה יודע שזה מתאים ל4870? הרי אפילו המוכר לא ידע בעצמו.

לך לפחות הייתה אפשרות לראות את זה על הקופסא בתצוגה.

פורסם

אני ממש מצטער, אומנם לא חסרים סיפורי זוועה על KSP אבל זה ממש לא אחד מהם.

למעשה זה יותר מתאים לת'רד "סיפורי זוועה על לקוחות מעצבנים".

הוא לא יכול פשוט להחליף לך מוצר מהמלאי במוצר מהתצוגה כי לכל מוצר יש מספר סריאלי, ואם הוא פשוט יחליף לך אותו זה יעשה לך בלאגן באחריות ולהם בלאגן במלאי.

פורסם

כן.

עם כל הכבוד, ההתרשמות השלילית היא ממך, פותח נושא.

אתה סתם קטנוני. אם ברור לך ב 100% שזה אותו דבר, אין גם לך שום סיבה להתעקש, לפחות באותה מידה כמו שלו אין סיבה כן להחליף.

יכול להיות שמוצר בחלון ראווה הוא אולי מוצר פגום\מוחזר\רק אריזה\לא נכנס למלאי הרשום במחסן\עוד דברים.

המחסנאי לא בהכרח יודע מהו ולכן הוא העדיף לא לקחת סיכון ולתת לך מוצר שהוא יודע בוודאות שתואם למה שרכשת. ::)

אז כן, אני לא טוען שלקנות ב KSP זוהי חוויה מדהימה.

אבל עם קטנוניות כזו, אני לא מכיר חנות אחת שלא תצא גרועה.

פורסם

בירושלים יש 2 סניפים. אפשר לדעת באיזה מהם מדובר?

פורסם
  • מחבר

אם הם היו מחליפים לך את זה איך הבן אדם הבא שהיה מגיע היה יודע שזה מתאים ל4870? הרי אפילו המוכר לא ידע בעצמו.

לך לפחות הייתה אפשרות לראות את זה על הקופסא בתצוגה.

אין בעיה, היה אומר לי את זה והייתי יורד ממנו.

כן.

עם כל הכבוד, ההתרשמות השלילית היא ממך, פותח נושא.

אתה סתם קטנוני. אם ברור לך ב 100% שזה אותו דבר, אין גם לך שום סיבה להתעקש, לפחות באותה מידה כמו שלו אין סיבה כן להחליף.

יכול להיות שמוצר בחלון ראווה הוא אולי מוצר פגום\מוחזר\רק אריזה\לא נכנס למלאי הרשום במחסן\עוד דברים.

המחסנאי לא בהכרח יודע מהו ולכן הוא העדיף לא לקחת סיכון ולתת לך מוצר שהוא יודע בוודאות שתואם למה שרכשת. ::)

אז כן, אני לא טוען שלקנות ב KSP זוהי חוויה מדהימה.

אבל עם קטנוניות כזו, אני לא מכיר חנות אחת שלא תצא גרועה.

אולי הייתי טיפה קטנוני, וזה באמת טיפה כי תאמין לי שיש לקוחות הרבההה יותר קטנוניים בעולם הזה, אבל באמת שלא היו לי שום כוונות זדון, שוב, הסבר אחד קצרצר של יותר מ"לא, ככה" היה מספק אותי בהחלט. הטענה העיקרית שלי היא לגבי היחס שלהם ללקוח.

ברור שהוא לא חייב להחליף, הוא לא חייב שום דבר מעבר ללמכור, אבל זו גישה מסריחה...

ואם אתה לא מכיר חנות אחת שלא תוכל להחליף לפריט (קטן אפילו, שלא דורש מאמץ פיסי להרים) מהתצוגה או לפחות להסביר למה לא, מצבך רע...אני מכיר ואני אפילו יכול להמליץ לך על כמה.

אני ממש מצטער, אומנם לא חסרים סיפורי זוועה על KSP אבל זה ממש לא אחד מהם.

למעשה זה יותר מתאים לת'רד "סיפורי זוועה על לקוחות מעצבנים".

הוא לא יכול פשוט להחליף לך מוצר מהמלאי במוצר מהתצוגה כי לכל מוצר יש מספר סריאלי, ואם הוא פשוט יחליף לך אותו זה יעשה לך בלאגן באחריות ולהם בלאגן במלאי.

הם ממש לא עשו רושם של לעבוד עם מספר סיריאלי, אפילו ספק אם הם מנהלים את המלאי שלהם עם מק"טים...

בירושלים יש 2 סניפים. אפשר לדעת באיזה מהם מדובר?

סניף הר החוצבים..וואי, לא ידעתי שיש 2 בירושלים.

פורסם

יש עוד סניף בתלפיות (חדש יחסית) בבנין של התאוריה :P

פורסם

נכנסתי לחנות שנראית כמו כל חנות מחשבים טיפוסית...הדבר הראשון שלכד את עיניי היה המוכר שנראה כאילו אין לו טעם לחיות. כולו חצי שוכב על הכיסא בזמן שלקוחות שהיו לפניי בתור מנסים לדלות ממנו טיפת מידע על איזה מפרט שהחברה מציעה, והוא בקושי מניד עפעף לבקשותיהם. חשבתי "ראבק, שיראה קצת רצינות..עבודה עם לקוחות פור קרייסט סייק".

נסה אתה לשבת שמונה שעות ביום מול לקוחות חופרים שסחוטים ממך את כל המיץ. עם כל הכבוד לחנויות גיימרים "איכותיות" הם לא מוכרים בשבוע רבע מהכמות היומית של סניף אחד של KSP.

הגיע תורי, לא רציתי לחפור לבנאדם אז ישר הגעתי לעניין, "תביא לי Accelero אחד, משלם באשראי"..הוא נתקף פרץ רצינות, התיישב ושאל "לאיזה כרטיס ?"

4870 של Powercolor אמרתי.. "לא בטוח שהקירור תואם לכרטיס, הוא סה"כ דיי ישן והכרטיס ממש חדש". :nixweiss:

"לא כ"כ, יש לו איזה שנה.. ,חוץ מזה על המדף בחנות ראיתי את הקירור עם מדבקה "Now supporting 4870 ועוד כמה".

אח"כ הוא הזהיר אותי שהאחריות מתבטלת. "מה איכפת לך ?" שאלתי, "לא קניתי את הכרטיס אצלם"...טוב. :nixweiss:

אחד מתלונן ש-KSP לא שואלים שאלות ובודקים תאימות כי הם "חסרי אחריות". אתה מתלונן שהם שואלים יותר מידי שאלות. סביר להניח שאותו מוכר אכל הרבה חרא מלקוחות שרכשו את הקירור והוא לא התאים להם. המוכר לא מחזיק בכדור בדולח. הוא לא יודע איפה קנית את הכרטיס. הוא מציין שהתקנת הקירור מבטלת אחריות כדי שלא תחזור אליו בצעקות.

אחרי ששילמתי ניגשתי להיכן שמחלקים את מה שמזמינים, יצא רוסי קרח ודיי מפחיד אם מותר לי לציין, והביא לי את הקירור.

שמתי לב שעל הקירור שהוא מגיש לי לא הייתה את המדבקה שמציינת "תומך ב4870", אז ביקשתי בנימוס שיחליף לי לזה מהתצוגה.

(היה ברור לי שזה אותו הקירור, רציתי איזו אסמכתא במידה ומשהו לא היה מתאים או כל סיבה אחרת, שלא יוכלו להאשים אותי ב"ידעת אבל בכל זאת קנית").

עכשיו השיחה הבאה התנהלה בלופ של משהו כמו 8-10 פעמים, נסו לדמיין את זה:

"זה אותו הקירור"

"אם זה אותו הקירור אז מה איכפת לך להחליף ?"

"איכפת לי !" (בלי הסבר נוסף)

"אם אין לך כוח לעשות את זה אז אני אלך, אפתח את חלון הזכוכית ואחליף בעצמי" - (הניחוש שלי לסיבת האי החלפה השתנה מפעם לפעם).

"לא מחליף לך, זה אותו הקירור"

מה זה רוסי מפחיד? אתה תרגיש נעים אם אני אכתוב "הגעתי למוסך ופגשתי מרוקאי מסריח"

מה אכפת לך? גם ככה אחרי הפתיחה לא ניתן להחזיר. KSP לא נותנים אחריות על תאימות. גם אם הייתה מדבקה זה לא היה משנה כלום. חברה עצמה (AC) מציינת שהקירור לא מתאים לכל דגם של 4870.

רק לידע כללי KSP עובדים עם SAP. כנראה אותו פריט היה פריט תצוגה ולא הוצג במלאי של החנות. המחסנאי בצדק לא רצה לטרטר את עצמו בגלל קפריזה של לקוח שרוצה עם המדבקה.

הסיפור חזר על עצמו, ושתבינו, כבר שילמתי ! אחרת הייתי בכיף הולך באותו הרגע שהלופ היה חוזר בפעם ה4 מקסימום.

לבסוף התקפלתי, המכונה ניצחה..הרגשתי כ"כ מושפל שלא להאמין..הגעתי הביתה, התקנתי את הכרטיס וכל זמן ההתקנה מתתי שהוא לא יתאים, מתתי לתבוע להם את האמאמא עם צידוק הכי טוב בעולם ומלא עדים שיובשו בתור בזמן שהשיחה רצה בלופים.

הכרטיס התאים. אבל מהם אני בחיים לא אקנה...ולו רק מפאת הכבוד המינימלי ללקוח, לא אומר "הלקוח תמיד צודק" אבל גם יחס גורר יחס, ואני אישית מתפלא איך הם עדיין מחזיקים.

אתה סתם לקוח קטנוני. הגעת בערב אחרי העבודה. אתה מתעצבן שמוכר עייף אחרי שמונה שעות של בלבולי מוח מצד לקוחות לא קופץ מאושר. אתה מתעצבן שהוא שואל אותך שאלות כדי למנוע ממך טרטור וצעקות בסניף. אתה מתעצבן על מחסנאי שלא קשור לכלום על זה שהוא לא רוצה להוציא את אותו הפריט מהתצוגה. אחר כך אתה עוד חיפשת על מה לתבוע (אני לא מאמין שאשכרה חשבת לתבוע על מוצר של 90 שקלים) כאילו יש לך בכלל קייס.

אתם מחפשים בכוח על מה להתלונן? זה הפך לטרנד בפורום

סורי על החפירה... ;)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים