פורסם 2009 במאי 1516 שנים זה בדיוק הטיעון העיקרי שלי לגבי למה הזירו של היפנים כיסח את הקורסאייר של האמריקאים : ואגב, קרב הא"א האחרון הרציני היה ב 82', מטוסים מודרניים כבר היו לנו, טילים מודרניים (יחסית) כבר היו לנו, ועדיין הוולקן כיכב לו שם ;D
פורסם 2009 במאי 1516 שנים בתחרויות של רד בול נחשפים ל 11 ג'י? אתה שפוי? לא משנה באיזה מצב טוב אתה, ב 11 ג'י אתה בבלאקאאוט, איבוד הכרה די מיידי, ויש מצב לא רע לדום לב. הלב שלך לא מצליח להזרים דם לגוף במצב כזה.בעיקרון, כיום בכל חיל אוויר בעולם, המצב הקיצוני ביותר הוא חשיפה ל 9 ג'י, אתה מדבר על מספר דמיוני כמו 11....אני שפוי לגמריי ,אני לא מדבר איתך על חשיפה של יותר מ 3-4 שניות בזמן פנייה ,אגב הכוח G הכי גבוה שניחשף אילו בן אדם הוא 46 g שזה המון ,וזה גם לא הייתה חשיפה ריגעית (זה היה על איזה רכבת שמחוברת לטיל או משהוא כזה ).והוולקן כיכב במלחמות ישראל לא בגלל שהוא נשק טוב או בגלל שהיורים שלנו מוכשרים אלה בגלל שהמטוסים היו כושלים בסטנדרת של היום (וגם הטיסים לא משהוא )
פורסם 2009 במאי 1516 שנים אני מכיר שמישהו על רכבת רקטית הגיע לכמויות G גדולות, אני לא זוכר כמה אבל 46 נשמע לי טיפה מנופח.בכל מקרה עוד משהו שאני זוכר הוא שאותו אדם איבד את הראיה לכמה שבועות ואיבד את ההכרה לדיי הרבה זמן וכמעט כל נים דם בגוף שלו התפוצץ ואני דיי בטוח שגם נזק ללב היה שם.
פורסם 2009 במאי 1516 שנים אני שפוי לגמריי ,אני לא מדבר איתך על חשיפה של יותר מ 3-4 שניות בזמן פנייה ,אגב הכוח G הכי גבוה שניחשף אילו בן אדם הוא 46 g שזה המון ,וזה גם לא הייתה חשיפה ריגעית (זה היה על איזה רכבת שמחוברת לטיל או משהוא כזה ). והוולקן כיכב במלחמות ישראל לא בגלל שהוא נשק טוב או בגלל שהיורים שלנו מוכשרים אלה בגלל שהמטוסים היו כושלים בסטנדרת של היום (וגם הטיסים לא משהוא ) אה, כן, המיראז' 5 שלנו היו ממש "עליונים" למיג 23 הסורים שהיו באותה תקופה ואגב, אתה מוזמן להתייחס גם לשאר ההודעה :
פורסם 2009 במאי 1516 שנים אני שפוי לגמריי ,אני לא מדבר איתך על חשיפה של יותר מ 3-4 שניות בזמן פנייה ,אגב הכוח G הכי גבוה שניחשף אילו בן אדם הוא 46 g שזה המון ,וזה גם לא הייתה חשיפה ריגעית (זה היה על איזה רכבת שמחוברת לטיל או משהוא כזה ).והוולקן כיכב במלחמות ישראל לא בגלל שהוא נשק טוב או בגלל שהיורים שלנו מוכשרים אלה בגלל שהמטוסים היו כושלים בסטנדרת של היום (וגם הטיסים לא משהוא )אתה מודע לזה שב46G בן אדם ממוצע שוקל 4 טון, הדם שלו כבד מידי בשביל שהלב יזרים אותו... בן אדם ממוצע מאבד הכרה ב4-5G, עם אימונים חליפת לחץ והכנה למצב, אנשים מגיעים לסיבולת של 9-10G ללא gloc/gray out למשך זמן מאוד מוגבל.חשיפה של מעל לדקה ל15G גורמת נזק חמור ובלתי הפיך לגוף.
פורסם 2009 במאי 1516 שנים אתה מודע לזה שב46G בן אדם ממוצע שוקל 4 טון, הדם שלו כבד מידי בשביל שהלב יזרים אותו... בן אדם ממוצע מאבד הכרה ב4-5G, עם אימונים חליפת לחץ והכנה למצב, אנשים מגיעים לסיבולת של 9-10G ללא gloc/gray out למשך זמן מאוד מוגבל.חשיפה של מעל לדקה ל15G גורמת נזק חמור ובלתי הפיך לגוף.היה אדם בארה"ב שעשה משהו דומה(כמו שאמרתי קודם כנראה שהמספר מנופח קצת) אני מנסה למצוא אותו.
פורסם 2009 במאי 1516 שנים אה, כן, המיראז' 5 שלנו היו ממש "עליונים" למיג 23 הסורים שהיו באותה תקופה ואגב, אתה מוזמן להתייחס גם לשאר ההודעה : אין לי כוח להתייחס לשאר ההודעה שלך (זה יכך יותר מידי זמן ממני ) מצטער :-X אגב האדם הזה חיי חיים יפים של 88 שנה (זה שניחשף ל 46 g ) http://en.wikipedia.org/wiki/John_Stapp
פורסם 2009 במאי 1516 שנים זה נשמע קצת יותר הגיוניהאצה\האטה בקצב מאוד מהיר גורמת לקרעים מיקרוסקופים במוח מה שנקרא-(Diffusion (disambiguationspontaneous dispersion of mass (distinct from migration, caused by an external force)
פורסם 2009 במאי 1516 שנים מישהו מצליח למצוא את מה קרה לו אחרי אותה נסיעה?אני זוכר שהוא נפצע בצורה דיי מאסיבית אבל לא רשום שום דבר בויקי.עריכה:hen he began his research in 1947, the aerospace conventional wisdom was a man would suffer fatally around 18 g. Stapp shattered this barrier in the process of his progressive work, experiencing more "peak" g-forces than any other human. Stapp suffered repeated and various injuries including broken limbs, ribs, detached retina, and miscellaneous traumas which eventually resulted in lifelong lingering vision problems caused by permanently burst blood vessels in his eyes. In one of his final rocket-propelled rides, Stapp was subjected to 46.2 times the force of gravity [2] . The aeronautical design changes this fundamental research wrought are widespread and hard to quantify, but fundamentally important.
פורסם 2009 במאי 1516 שנים הינה רשום לך שם שהוא שבר כמה עצמות , ושיבש לעצמו את הראיה ,אבל זה לאחר שהוא ביצעה המון פעמים נסיעות של 40 + g ועוד אחרי כל זה הוא חיי 88 שנה
פורסם 2009 במאי 1616 שנים המקסימום שהוא הגיע אליו הוא 46 ואחריי זה הוא היה מאושפז זמן רב.אני בספק גדול מאד אם אפילו 10% מהנסיעות שלו עבר את ה40.
פורסם 2009 במאי 1616 שנים יש לי שאלה אם למישהו יש כוח לחשב את זהאם האטתי מ80 קמ"ש ל0 ב4 מטר כמה ג'י הרגשתי?אני לא יודע אם זה שיא גינס הייתי מנסה לחשב בעצמי אבל אני ומתמטיקה כבר לא חברים ,רק לנסות לחשוב מה אני צריך כדי לחשב את זה גורם לי כאב ראשi'm simply acting on a whim here i do not expect anyone to reply
פורסם 2009 במאי 1616 שנים 4 מטר זו השערה ייתכן והעצירה הייתה מיידיתמה שכן ידוע זה המהירות ממדידות של סימני הצמיגים
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.