עבור לתוכן

קורס טיס

Featured Replies

פורסם

זה בדיוק הטיעון העיקרי שלי לגבי למה הזירו של היפנים כיסח את הקורסאייר של האמריקאים ::)

ואגב, קרב הא"א האחרון הרציני היה ב 82', מטוסים מודרניים כבר היו לנו, טילים מודרניים (יחסית) כבר היו לנו, ועדיין הוולקן כיכב לו שם ;D

  • תגובות 89
  • צפיות 5.6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

בתחרויות של רד בול נחשפים ל 11 ג'י? אתה שפוי? לא משנה באיזה מצב טוב אתה, ב 11 ג'י אתה בבלאקאאוט, איבוד הכרה די מיידי, ויש מצב לא רע לדום לב. הלב שלך לא מצליח להזרים דם לגוף במצב כזה.

בעיקרון, כיום בכל חיל אוויר בעולם, המצב הקיצוני ביותר הוא חשיפה ל 9 ג'י, אתה מדבר על מספר דמיוני כמו 11....

אני שפוי לגמריי ,אני לא מדבר איתך על חשיפה של יותר מ 3-4 שניות בזמן פנייה ,אגב הכוח G הכי גבוה שניחשף אילו בן אדם הוא 46 g שזה המון ,וזה גם לא הייתה חשיפה ריגעית (זה היה על איזה רכבת שמחוברת לטיל או משהוא כזה ).

והוולקן כיכב במלחמות ישראל לא בגלל שהוא נשק טוב או בגלל שהיורים שלנו מוכשרים אלה בגלל שהמטוסים היו כושלים בסטנדרת של היום (וגם הטיסים לא משהוא )

פורסם

אני מכיר שמישהו על רכבת רקטית הגיע לכמויות G גדולות, אני לא זוכר כמה אבל 46 נשמע לי טיפה מנופח.

בכל מקרה עוד משהו שאני זוכר הוא שאותו אדם איבד את הראיה לכמה שבועות ואיבד את ההכרה לדיי הרבה זמן וכמעט כל נים דם בגוף שלו התפוצץ ואני דיי בטוח שגם נזק ללב היה שם.

פורסם

אני שפוי לגמריי ,אני לא מדבר איתך על חשיפה של יותר מ 3-4 שניות בזמן פנייה ,אגב הכוח G הכי גבוה שניחשף אילו בן אדם הוא 46 g שזה המון ,וזה גם לא הייתה חשיפה ריגעית (זה היה על איזה רכבת שמחוברת לטיל או משהוא כזה ).

והוולקן כיכב במלחמות ישראל לא בגלל שהוא נשק טוב או בגלל שהיורים שלנו מוכשרים אלה בגלל שהמטוסים היו כושלים בסטנדרת של היום (וגם הטיסים לא משהוא )

אה, כן, המיראז' 5 שלנו היו ממש "עליונים" למיג 23 הסורים שהיו באותה תקופה :screwy:

ואגב, אתה מוזמן להתייחס גם לשאר ההודעה ::)

פורסם

אני שפוי לגמריי ,אני לא מדבר איתך על חשיפה של יותר מ 3-4 שניות בזמן פנייה ,אגב הכוח G הכי גבוה שניחשף אילו בן אדם הוא 46 g שזה המון ,וזה גם לא הייתה חשיפה ריגעית (זה היה על איזה רכבת שמחוברת לטיל או משהוא כזה ).

והוולקן כיכב במלחמות ישראל לא בגלל שהוא נשק טוב או בגלל שהיורים שלנו מוכשרים אלה בגלל שהמטוסים היו כושלים בסטנדרת של היום (וגם הטיסים לא משהוא )

אתה מודע לזה שב46G בן אדם ממוצע שוקל 4 טון, הדם שלו כבד מידי בשביל שהלב יזרים אותו... בן אדם ממוצע מאבד הכרה ב4-5G, עם אימונים חליפת לחץ והכנה למצב, אנשים מגיעים לסיבולת של 9-10G ללא gloc/gray out למשך זמן מאוד מוגבל.

חשיפה של מעל לדקה ל15G גורמת נזק חמור ובלתי הפיך לגוף.

פורסם

אתה מודע לזה שב46G בן אדם ממוצע שוקל 4 טון, הדם שלו כבד מידי בשביל שהלב יזרים אותו... בן אדם ממוצע מאבד הכרה ב4-5G, עם אימונים חליפת לחץ והכנה למצב, אנשים מגיעים לסיבולת של 9-10G ללא gloc/gray out למשך זמן מאוד מוגבל.

חשיפה של מעל לדקה ל15G גורמת נזק חמור ובלתי הפיך לגוף.

היה אדם בארה"ב שעשה משהו דומה(כמו שאמרתי קודם כנראה שהמספר מנופח קצת) אני מנסה למצוא אותו.

פורסם

אה, כן, המיראז' 5 שלנו היו ממש "עליונים" למיג 23 הסורים שהיו באותה תקופה :screwy:

ואגב, אתה מוזמן להתייחס גם לשאר ההודעה ::)

אין לי כוח להתייחס לשאר ההודעה שלך (זה יכך יותר מידי זמן ממני ) מצטער :-X

אגב האדם הזה חיי חיים יפים של 88 שנה (זה שניחשף ל 46 g )

http://en.wikipedia.org/wiki/John_Stapp

פורסם

רק כדי להבהיר ה46G היה Peak בעצירה זה לא היה לזמן ממושך.

פורסם

זה נשמע קצת יותר הגיוני

האצה\האטה בקצב מאוד מהיר גורמת לקרעים מיקרוסקופים במוח מה שנקרא-(Diffusion (disambiguation

spontaneous dispersion of mass (distinct from migration, caused by an external force)

פורסם

מישהו מצליח למצוא את מה קרה לו אחרי אותה נסיעה?

אני זוכר שהוא נפצע בצורה דיי מאסיבית אבל לא רשום שום דבר בויקי.

עריכה:

hen he began his research in 1947, the aerospace conventional wisdom was a man would suffer fatally around 18 g. Stapp shattered this barrier in the process of his progressive work, experiencing more "peak" g-forces than any other human. Stapp suffered repeated and various injuries including broken limbs, ribs, detached retina, and miscellaneous traumas which eventually resulted in lifelong lingering vision problems caused by permanently burst blood vessels in his eyes. In one of his final rocket-propelled rides, Stapp was subjected to 46.2 times the force of gravity [2] . The aeronautical design changes this fundamental research wrought are widespread and hard to quantify, but fundamentally important

.

פורסם

הינה רשום לך שם שהוא שבר כמה עצמות , ושיבש לעצמו את הראיה ,אבל זה לאחר שהוא ביצעה המון פעמים נסיעות של 40 + g ועוד אחרי כל זה הוא חיי 88 שנה

:smile1:

פורסם

המקסימום שהוא הגיע אליו הוא 46 ואחריי זה הוא היה מאושפז זמן רב.

אני בספק גדול מאד אם אפילו 10% מהנסיעות שלו עבר את ה40.

פורסם

יש לי שאלה אם למישהו יש כוח לחשב את זה

אם האטתי מ80 קמ"ש ל0 ב4 מטר כמה ג'י הרגשתי?

אני לא יודע אם זה שיא גינס

הייתי מנסה לחשב בעצמי אבל אני ומתמטיקה כבר לא חברים ,רק לנסות לחשוב מה אני צריך כדי לחשב את זה גורם לי כאב ראש

i'm simply acting on a whim here i do not expect anyone to reply

פורסם

באמת שלאף אחד אין כוח לחשב בעמצה הלילה ,אבל זה לא בלימה כזו מהירה .

פורסם

4 מטר זו השערה ייתכן והעצירה הייתה מיידית

מה שכן ידוע זה המהירות ממדידות של סימני הצמיגים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים