קורס טיס - עמוד 4 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קורס טיס


Invisible person

Recommended Posts

  • תגובות 89
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

הייתה לו סיבה מוצדקת עד כמה שהבנתי... ובעיקר קשרים במגדל פיקוח ::)

הייתי משלם סכום לא מובטל של כסף(57 שקל ו40 אגורות) בשביל לראות את ה-After Action Report על "מיהרתי לחברה שלי, אז לקחתי, סליחה השאלתי מסוק של הRAF בשביל לא לאחר"....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

אני חייב לציין את זה - כולם פה מדברים בלי שום נדבך לדבריהם. זהב פשוט נורא ! הרי בסופו של יום היו הכשרות מאסיביות של טייסים בעבר (אומנם - במלחמת העולם השניה לא הטיסו אף 16 אבל עדיין הטיסו מטיוסים). מה קרה לביטויים ההנדסיים של ארצות הברית ?

Built by geniouses to be used by complete idiots ?

לפי גישה זו לא צריך לדעת פיזיקה כדי לטוס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חייב לציין את זה - כולם פה מדברים בלי שום נדבך לדבריהם. זהב פשוט נורא ! הרי בסופו של יום היו הכשרות מאסיביות של טייסים בעבר (אומנם - במלחמת העולם השניה לא הטיסו אף 16 אבל עדיין הטיסו מטיוסים). מה קרה לביטויים ההנדסיים של ארצות הברית ?

Built by geniouses to be used by complete idiots ?

לפי גישה זו לא צריך לדעת פיזיקה כדי לטוס.

לאותם טייסים במלחמת העולם השניה שקיבלו קורס מזורז של שבועיים, לעומת 2-4 חודשים של קודמיהם, היה אורך חיים ממוצע של שבוע וזה כמו שאמרתה לא על F-16 אלא על מטוסי פרופלור פשוטים יחסית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אותם מטוסי פרופלור "פשוטים" (ספיטפייר וכו) קשים יותר להטסה מאשר הf16 ,זה חיים שבאמת דורשים כישרון טיסה ,לא כמו המטוסים של היום אשר יש להם 1001 מערכות ניווט ועזר לנהג ,וחלק מאותם טייסים שעברו קורס מזורז (אגב בפחות משבועיים) הפכו לגיבורים הגדולים של המלחמה בזכות האומץ שלהם ,עצם העובדה שהם לא ידעו את גבול היכולת של המטוס ,הם הלכו איתו יותר רחוק וחזק ,וכך בעצם ביצעו מהלכים שבעייני הטיסים המנוסים ניחשבו מטורפים .

אגב אורך החיים של כל הטייסים היה נמוך במלחמת ,זה לא משנה עם אתה מנוסה או לא ,עם האוייב שלך טס במטוס טוב יותר את (לרוב גמור ).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אותם מטוסי פרופלור "פשוטים" (ספיטפייר וכו) קשים יותר להטסה מאשר הf16 ,זה חיים שבאמת דורשים כישרון טיסה ,לא כמו המטוסים של היום אשר יש להם 1001 מערכות ניווט ועזר לנהג ,וחלק מאותם טייסים שעברו קורס מזורז (אגב בפחות משבועיים) הפכו לגיבורים הגדולים של המלחמה בזכות האומץ שלהם ,עצם העובדה שהם לא ידעו את גבול היכולת של המטוס ,הם הלכו איתו יותר רחוק וחזק ,וכך בעצם ביצעו מהלכים שבעייני הטיסים המנוסים ניחשבו מטורפים .

אגב אורך החיים של כל הטייסים היה נמוך במלחמת ,זה לא משנה עם אתה מנוסה או לא ,עם האוייב שלך טס במטוס טוב יותר את (לרוב גמור ).

אני לא חושב שמצאתי משהו נכון אחד בתגובה שלך.

המטוסים האלו פחות קשים להטסה ושמים הרבה פחות לחץ פיזי על גוף הטיס, אין לי מושג על מה אתה מבסס את מה שאתה אומר.

כמו שאמרתי אורך החיים הממוצע של אותם הטייסים(שבד"א נלחמו בלופטוואפה שהיו בעלי המון ניסיון[כלומר הם חיו הרבה זמן ויצא להם להלחם הרבה[כלומר הם הרגו הרבה יותר]]) היה שבוע, קשה מאד להפוך לגיבור בשבוע, רוב הגיבורים היו אנשים שהוכשרו זמן ארוך ובדרך כלל היו פשוט אנשים איכותיים יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מחזק את MOON-MAGE מה שהוא אומר נכון

כוחות הג'י במטוסי קרב של היום הרבה יותר גבוהים מאשר במלחמת העולם השניה

למרות שגם אז להטיס את המטוס זה לא הייתה עבודה קלה.

ולגבי סיכויי הישרדות זה פשוט מאוד (נכון בעיקר לקרב על בריטניה) כמה שהיה לך יותר ניסיון ככה היה לך יותר סיכוי לשרוד את הקרב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הופה ,והינה הטעות (לפחות moon mage ניזהר ולא אומר דברים בצורה ישירה ) שלך ושלו,הכוחות שמופעלים על פעם לא בהכרך חלשים משל אלו היום ,אתם חייבים לזכור שזה שמטוס טס מהר יותר לא אומר שהוא נחשף ליותר גי ,לעומת זות זה שמטוס פונה מהר יותר כן אומר ,אתם פשוט מזלזלים במטוסי הפרופלור הישנים ,החייות האלו היו חזקות ומהירות ,ובניגוד למטוסי הקרב היום ,רדיוס הפנייה שלהם היה מעולה ,מטוס היה יכול לפנות בצורה חדה ב 600 קמ"ש ,ועם תיראה היום אפילו את מרוצי האוויר האלו של רד בול ,תיראה ששם הם טסים בסביבות ה 300 קמ"ש והם ניחשפים בכיף ל בין 9-11 כוחות גי ,מה שאתה לא יכול להגיד על מטוסי קרב ,שניחשפים במקסימום ל 9 גי (וגם זה הגבול המקסימלי כי הרבה אפילו לא בנויים לעמוד בזה ).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צודק לא ניסתי את הדברים בצורה נכונה ואתה טועה בזה שאתה אומר שאנחנו מזלזלים במטוסים ישנים

יש למיטב ידיעתי 3 שיפורים משמעותיים מאז 1.חליפת לחץ 2.טכניקת נשימה 3.אימונים

שלא היו קיימים בעבר מה שמאפשר לטייסים כיום למשוך יותר ג'י ולזמן ממושך יותר

ואין שום קשר למטוסים עצמם שכן גם פה אתה טועה המטוסים היום מסוגלים לייצר כוחות הרבה יותר חזקים ממה שהגוף האנושי מסוגל לעמוד בו

To some degree, g-tolerance can be trainable

While tolerance varies, with g-forces towards the feet, a typical person can handle about 5 g (49m/s²) before g-loc, but through the combination of special g-suits and efforts to strain musclesboth of which act to force blood back into the brainmodern pilots can typically handle 9 g (88 m/s²) sustained (for a period of time) or more (see High-G training).

http://en.wikipedia.org/wiki/G-force

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מטוסי קרב מודרניים מפעילים הרבה יותר לחץ על גוף הטייס.

alexbmw, אני לא יודע בדיוק על איזה "רדיוס פניה" ו "פניות ב 600 קמ"ש" אתה מדבר- הזירו של מיצובישי, שהיה כנראה מטוס הקרב הטוב ביותר במלחמת העולם השניה, עמד על מהירות טיסה מקסימלית של 533 קמ"ש, ופחות מ 400 בזמן פניות. רדיוס הפניה שלו גם לא היה ממש מטורף כמו של המטוסים בתחרויות של רד בול, שנועדו לפעלולים.

הקורסאייר של ארה"ב היה מהיר יותר, כ 630 קמ"ש (לא שאתה יכול להישאר במהירות הזו בזמן פניה), אבל רדיוס הפניה שלו היה רחב בהרבה.

בהרבה. (וזו הסיבה העקרית לזה שהזירו עשו להם כ"כ הרבה צרות, הביצועים שלהם בשטח היו פשוט טובים יותר)

בתחרויות של רד בול נחשפים ל 11 ג'י? אתה שפוי? לא משנה באיזה מצב טוב אתה, ב 11 ג'י אתה בבלאקאאוט, איבוד הכרה די מיידי, ויש מצב לא רע לדום לב. הלב שלך לא מצליח להזרים דם לגוף במצב כזה.

בעיקרון, כיום בכל חיל אוויר בעולם, המצב הקיצוני ביותר הוא חשיפה ל 9 ג'י, אתה מדבר על מספר דמיוני כמו 11....

כיום טייסים צריכים ללבוש חליפות לחץ ומסיכות חמצן, במלחמת העולם השניה הם טסו עם מעילים ומשקפי טיסה ("מעיל טייסים", מכיר? יש סיבה שקוראים לו ככה)

ולא רק זה, אתה שם לב שיש לא מעט שרואים טייסים במלחמת העולם השניה טסים עם חופה פתוחה, כן?

ביחס לטייסים היום, הם טסים לאט יותר, נחשפו לפחות כוחות קיצוניים, טסים בגובה נמוך יותר, במטוס שקל יותר להטיס.

אתה רואה מדי פעם בצדי הכבישים בעמק יזרעאל/גבעות הכורכר בין חיפה לחדרה ושאר איזורם דומים חבר'ה שמטיסים טיסנים? זו בערך אותה מורכבות, רק בסקאלת גודל שונה. זה לעומת מטוס קרה מודרני, שדורש ממך כל מה שנאמר עד עכשיו בת'רד הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למען האמת, אני לא חושב שאפשר בכלל להשוות בין מטוסי קרב של הוים לאלה של לפני יותר מ-60 שנה. הדרישות היו שונות חלוטין וכתוצאה מכך הביצועים. תראה לי שני טייסים נכון להיום שיכנסו לקרב אחד על אחד עם תותחים. היום (וזה תקף במיוחד למטוסים חמקניים) יורים טיל 20-40 ק"מ ממטוס האויב, ועד שמטוס האויב מבחין בך, הטיל כבר פגע כנראה. היום טסים במבנים של 4 , גג 8-10 שמחולקים ל-2-3 מבנים, במלחמת העולם השניה טסו במבנים של מאות , אם לא יותר.

היום יש ניווט רב בעזרת אמצעים אלקטרוניים, מנועים הרבה יותר משוכללים, מערכות בקרה חשמליות והידראוליות עם 30 גיבויים לכל מערכת. אז הכל היה מכני ואמצעי הבקרה היו מינימליים ביותר - ולא בגלל שלא רצו, אלא כי לא ידעו. ועדיין ההנדסה של אז הייתה טובה מאוד, בטח שתשווה אותה ביחס לאמצעים שהיו אז.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני יודע, אתה לא מחדש לי כלום, זה תקף לגבי רוב ההפלות בהיסטוריה, השאלה שלך צריכה להיות מתי הייתה האחרונה שבהן :)

אגב, בדוגפייט כנראה שינצח המטוס עם יכולות התמרון במהירויות נמוכות (יחסית), לא זה שיכול לטוס בפי שתיים ממהירות הקול.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...