פורסם 2009 במאי 317 שנים חברים שלום,מדי פעם כשאני גולש ב NRG יש לי בחלק מהכתבות בעיית קידוד, משהו יודע אולי איך אפשר לפתור את זה? חשוב לציין שלא נגעתי בהגדרות הקידוד של הדפדפן, לא התקנתי תוספים חדשים ושזה קורה אך ורק באתר של NRG וגם זה רק בחלק מהכתבות (וגם שם רק בחלק מהטקסט)..מצ"ב תמונה + קישור לאתר (אולי זאת בכלל בעיה בדף)..תודה לעוזרים.http://www.nrg.co.il/online/55/ART1/869/883.html[attachment deleted by admin]
פורסם 2009 במאי 317 שנים תשנה ל HEBREW VISUAL ב VIEW ---> Character encoding וזה יסתדרופעם הבאה שאתה מוסיף תמונה..שלא יהיה לה שם בעברית.
פורסם 2009 במאי 317 שנים מחבר תודה רבה.. הסתדר! ולגבי התמונה.. סוף סוף אני יודע מה הבעיה.. השתגעתי כבר.. ) תודה
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.