פורסם 2009 במאי 416 שנים מחבר יש פה עודף של דעות מנוגדות. כל שיטה עם היתרונות והחסרונות שלה..נראה לי שאגיע לחנות, אשאל את מדיניותם בדבר הרכבת מחשב עצמיאית ואחליט במקום.תודה רבה. מקוה שfoxpc נותנים בראש..
פורסם 2009 במאי 416 שנים טיפ - כשאתה מרכיב את המחשב, לפני שאתה נוגע במשהו (בעיקר בלוח אם) - תגע במשהו יחסית גדול ומתכתי (כמו המארז). זה כדי למנוע פריקת חשבל סטטי על הרכיבים שיכולים פשוט למות לך בידיים (אל תלחץ כל כך זה מאוד נדיר... אבל בכל זאת מומלץ להיזהר). אני אפילו יחף כשאני מרכיב מחשב... (הערקה טבעית לאדמה...) חחח... אין ספק שאתה תהנה... זה ממש חוויה לפתוח את כל החבילות האלו להרכיב את המחשב ואז לשים את הקופאות היפות על המדף\ארון... הן פשוט יפות מידי בכדי שתזרוק אותן... בהצלחה!
פורסם 2009 במאי 516 שנים אני יודע שכבר הגעת להחלטה אבל בכל זאת רציתי להגיד לך שאני קניתי כבר גמה מחשבים בKSP חלק הרכבתי לבד בשביל הכיף שלי ובשביל ללמוד וחלק הם הרכיבו ויצא מחשב סבבה בלי פאקים אז אין עניין לפאניקה למרות שלא הכל דבש ושלאחרונה קניתי מהם מוצר שהתברר לי כמשומש כשפתחתי את הקופסא.גם קניתי בפנדה רמקולים Z5500 במעל 2000 שקל וכשהם התקלקלו בפנדה איכזבו נורא בשירות לא יעיל ואיטי (אמרו לי שאיבדו את הרמקולים ולקח חודש וחצי עד שהחליפו וגם זה כי נידנדתי כל יום)אם אני לא טועה בKSP בקנייה מעל 3000 שקל ההרכב חינם אז אולי שווה שם.חוץ מזה שלא משנה איפה אתה קונה העיצה הכי טובה היא לעבור על החלקים אחד אחד ובזהירות ולראות שיש לך הכל כמו שצריך ורצוי לעשות את זה עוד בחנות כדי שתגיע הבייתה ןלא יהיו פשלות.דרך אגב, עוד לא ראיתי חנות מחשבים אחת בארץ עם שירות טוב אמין וזול........אבל אין לי טענות כבר גיליתי שזה עולם אכזר עוד ממזמן
פורסם 2009 במאי 616 שנים ראיתי שיש מצבים כשמבקשים הרכבה בחנות הם משאירים אצלם כל מיני חלקים ולא נותנים לך.למשל חיבורי חשמל, ברגים עודפים של המארז ועוד כל מיני חלקים שנשארים אחרי שהרכיבו את המחשב.לדעתי אין כמו הרכבה עצמית, ככה גם לא ידחפו לך חלקים שחזרו ממישהו אחר.שמתי לב שהרבה מאלה שמתלוננים על ריסטארטים ובעיות עם כרטיסי המסך הם כאלה שהרכיבו להם את המחשב בחנות.פעם קניתי רמקולים ומצאתי שיש להם רעש רקע אז ארזתי יפה והסכימו לקבל בחזרה, אחר כך שמעתי מחבר שהחנות מספרת שסתם התלוננתי, עובדה הם עובדים יפה מאוד אצל לקוח אחר...
פורסם 2009 במאי 616 שנים ברשותכם כמה הבהרות לדיון:1.מעבד בתצורת BOX -כשמו כן הוא! מעבד שמגיע באריזה אטומה ומקורית של אינטל, היו כבר על זה הרבה דיונים וההסבר שלי בסטיקי.2.חנות שאוסרת פתיחת מארז ע"י מדבקה כמוהה כחברת מכוניות שאוסרת עליך לפתוח את מכסה המנוע ולנקותו. אין ולא צריכה להיות כל מדבקה כזאת. והרי תיארתם לעצמכם שאם הלקוח רוצה לנקות את המחשב ו/או להוסיף כונן קשיח עליו לרוץ לחנות שממנה רכש? זאת בכל אופן דעתי ומדיניותנו האישית.3.לגבי הרכבת המחשב- אם יש לפותח הדיון גישה טכנית והוא בעל "עבר" של פירוק והרכבת מוצרים, למה לא? מה שכן הייתי מייעץ לפחות בפעם הראשונה שהוא ירכיב בפיקוח של מישהו שייראה ויפקח על כל השלבים.נכון שיש הרכבות מסובכות מאוד במארזים גדולים, כרטיסי מסך גדולים עם חיבורי מתח ועוד איבזור, אבל בגדול מחשבים "פשוטים" ניתנים להרכבה עצמאית. יש שנותנים לחנות את מלאכת ההרכבה ואז על החנות האחריות הכוללת לחומרה (במידה ויש רק הרכבת חומרה) ווידוי של POOST וכניסה לביוס. אני יכול לומר שהיו לא מעט מקרים שבעת ההרכבות יש אי התאמת ביוס לוח/מעבד ואז האחריות היא גדולה בעידכון כזה. לכן רצוי שפותח הדיון וכל מי שרוכש בנפרד יוודא שהביוס של הלוח מתאים לתצורת המעבד.יש (מעטים מאוד..) שרוכשים חלקים ואז מלווה הסבר איך להרכיב ומה לפני/אחרי מה - בשלב התקנות התוכנות.בהרכבה מלאה כולל תוכנות הסיפור קצת שונה וזה לא מקור הדיון.בשורה התחתונה: אם יש לך חוש טכני ויש מי שיעזור לך - תרכיב לבד, זה כיף גדול ואתה תהיה עם סיפוק אדיר ברגע שיהיה לך BOOT/POOST ;Dרכישת מעבד לדעתי רק בתצורת BOX בגלל האחריות והידע שקיבלת מעבד "בתול".בהצלחה.
פורסם 2009 במאי 616 שנים גם אפשר להתנות את הקנייה שם בכך שתוכל לפתוח את המחשב ולהוסיף קשיח\לנקות\להחליף קירור\ להסתכל על המאווררים זזים... תאמין לי שהם לא יוותרו על המכירה בשביל מדבקה
פורסם 2009 במאי 616 שנים ווידוי של POOST וכניסה לביוס* וידוא : מלשון "לוודא" (ולא "להתוודות") ; .P.O.S.T (בדיקה-עצמית בעת ההפעלה).
פורסם 2009 במאי 916 שנים אני לא יודע מה הבעיה שלכם עם KSP...אני אישית קניתי מהם 2 מחשבים כולל הרכבה בחנות.. שניהם עובדים יופי בלי תקלות... פעם אחת נשרף הספק כח הג'נרי שלי ששרף לי גם את הלוח אם אבל זה היה באשמתי... כי שיחקתי עם המתח על המארז... חוץ מזה אין תקלות (3.5 שנים)מחשב אחר עובד מעולה כבר חצי שנה ובכל הקניות שלי אצלם קיבלתי את הקופסאות של הלוח אם + כרטיס מסך ועוד כל מיני דברים שאני לא כל כך מבין בהם אבל כבלים ורצועות כאלה...ואני מכיר עוד אנשים שקנו אצלם ואין טענות מאף אחד מהם...כנראה שהכל תלוי בסניף.. אני משער לעצמי שאם הם עושים מה שאתם טוענים אז זה בסניפים קטנים יחסית והם לא מרשים לעצמם לעשות את זה בסניפים גדולים( אצלי חיפה וכמו שמישהו אחר רשם פה ת"א)
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.