פורסם 2009 במאי 216 שנים אהלן לצערי נרקרע לי מיתר דווקא כשממש רציתי לנגן הממ שמעתי שגיטרה לא מאוזנת מבחינת העומס על הצוור בגלל חוסר מיתרים זה לא טוב, מישהוא יכול לאמת? האם יש צורך לשחרר את שער המיתרים? פשוט אני לא יודע כמה זמן היא תעמוד בלי מיתר, זה קצת בעיה בשבילי ללכת לקנות אחד כי אני לומד עד מאוחר יחסית והחנות הכי קרובה נמצאת דיי רחוק. בכל מקרה נקרע לי E תחתון (לא באס) בגיטרה חשמלית, האם אפשר להשאיר את זה איך שזה ולא לדאוג שהצוואר יתעקם? תודה רבה מראש!
פורסם 2009 במאי 216 שנים יש לי שאלה, אני אידיוט בתחום של הגיטרות, אבל..אם נקרע לך מיתר אתה לא יכול לנגן עליו..(אני טועה?)אז אם תשאיר את המיתר קרוע אז יהיה לך פחות תווים ואקורדים לנגן?אריאל
פורסם 2009 במאי 216 שנים אני מאמין שכמה ימים לא יעשו לצוואר כלום, ליתר ביטחון אתה יכול להרפות את המיתרים טון או שניים אחורה.לבחור מעלי - מן הסתם, כשחסר מיתר חסרים גם התווים שהוא יוצר והאקורדים שהוא חלק מהם.
פורסם 2009 במאי 216 שנים אשמח אם מישהו יסביר מה ההבדל בין קריעת מיתר בקלאסית לחשמליתכל מה שאני יודע שבקלאסית המיתר יוצר צליל עם תיבת התהודה ובחשמלית הוא מעביר אותות למה שיש בתוך הגיטרה שלשם מחברים מגברלמה בחשמלית חוסר במיתר יכול לדפוק תצוואר ?
פורסם 2009 במאי 216 שנים מחבר אשמח אם מישהו יסביר מה ההבדל בין קריעת מיתר בקלאסית לחשמליתכל מה שאני יודע שבקלאסית המיתר יוצר צליל עם תיבת התהודה ובחשמלית הוא מעביר אותות למה שיש בתוך הגיטרה שלשם מחברים מגברלמה בחשמלית חוסר במיתר יכול לדפוק תצוואר ?גם בקלאסית זה יכול, כשאתה מכוון את הגיטרה המיתרים מושכים את הצוואר יחד איתם ויש עומס על הצוואר (הם הרי מאוד מתוחים), קריעת מיתר/מס מיתרים מפסיקה את העומס על הצוואר והצוואר שואף לחזור למצבו הקודם ולכן אם יש חלקים שבהם יש עומס וחלקים שבהם אין זה יכול לעקם את הצוואר, זו לפחות התיאוריה שלי.sapits1אחלה תודה רבה!
פורסם 2009 במאי 216 שנים אל תשחרר את שאר המייתרים . אתה תגרום נזק לצוואר. גם אם תשאיר אותה משהו כמו שנה בלי המייתר לא יגרם נזק משמעותי לגיטרה.. למרות זאת , אני בטוח שלא יהיה לך קשה ללכת לחנות כלי זבל הקרובה לביתך ולקנות מיתר חדש (ד"א אם זה פעם ראשונה שנקרע לך מייתר בחשמלית עדיף שתלך ושמישהו ילמד אותך להחליף כי זה לא אותו דבר.. ואם יש לך את אותם מייתרים כבר מעל לחודשיים בכלל תחליף את כולם באיזה סט אליקסיר נחמד.) מקווה שעזרתי. ואל תלחץ מזה יותר מידיי..בחשמלית מיתרים נקרעים מפעם לפעם..מותחים אותם הרבה יותר מאשר בקלאסית.. עוד דבר-אם אתה מחליף את כל המייתרים ,אל תעשה את זה בבת אחת. כלומר,תוריד מיתר ותשים אחר.. אל תוריד את כולם ביחד כי זה יגרום נזק קשה מאוד לצואר . הוא לא רגיל להיות משוחרר והוא עלול להישבר.
פורסם 2009 במאי 216 שנים זה באמת לא סיפור להחליף מיתר יש כמה שיטות אני מציע לך לבדוק ביו טיוב ולבחור ותראה בעצמך כמה זה פשוט
פורסם 2009 במאי 216 שנים מחבר אל תשחרר את שאר המייתרים . אתה תגרום נזק לצוואר. גם אם תשאיר אותה משהו כמו שנה בלי המייתר לא יגרם נזק משמעותי לגיטרה.. למרות זאת , אני בטוח שלא יהיה לך קשה ללכת לחנות כלי זבל הקרובה לביתך ולקנות מיתר חדש (ד"א אם זה פעם ראשונה שנקרע לך מייתר בחשמלית עדיף שתלך ושמישהו ילמד אותך להחליף כי זה לא אותו דבר.. ואם יש לך את אותם מייתרים כבר מעל לחודשיים בכלל תחליף את כולם באיזה סט אליקסיר נחמד.) מקווה שעזרתי. ואל תלחץ מזה יותר מידיי..בחשמלית מיתרים נקרעים מפעם לפעם..מותחים אותם הרבה יותר מאשר בקלאסית.. עוד דבר-אם אתה מחליף את כל המייתרים ,אל תעשה את זה בבת אחת. כלומר,תוריד מיתר ותשים אחר.. אל תוריד את כולם ביחד כי זה יגרום נזק קשה מאוד לצואר . הוא לא רגיל להיות משוחרר והוא עלול להישבר. את האמת המיתר נקרע בזמן כיוון 2 טון למעטה (כיוונתי את כל ה 5 ואז הגעתי לשישי והוא נקרע) ככה שאני פשוט משאיר את זה במצב הזה. חח כן לא ממש קשה ללכת לכלי זבל.. אני אלך השבוע כנראה. ולא זה לא פעם ראשונה כבר נקרא לי E בס לפני שנה (oO צירוף מקרים?) ralf7253 תודה תודה רבה לכולם
פורסם 2009 במאי 216 שנים אשמח אם מישהו יסביר מה ההבדל בין קריעת מיתר בקלאסית לחשמליתבחשמלית הלחץ של המיתרים גדול יותר, בגלל זה זה יותר מסוכן וכו'.אל תשחרר את שאר המייתרים . אתה תגרום נזק לצוואר. משום מה קראתי בחוברת של כלי זמר שאם לא משתמשים בגיטרה זמן מה כדאי לכוון את הגיטרה שני טונים אחורה. אני נוטה לסמוך עליהם בקטע הזה...
פורסם 2009 במאי 216 שנים יש לי שאלה, אני אידיוט בתחום של הגיטרות, אבל..אם נקרע לך מיתר אתה לא יכול לנגן עליו..(אני טועה?)אז אם תשאיר את המיתר קרוע אז יהיה לך פחות תווים ואקורדים לנגן?אריאלוואו. פשוט..וואו.אוקי, תדמיין שהגיטרה היא רכב. ושהמיתרים זה גלגלים.מה קורה שהצמיג התפוצץ? אתה יכול להמשיך לנסוע, אבל הרכב יסע עקום על ג'אנט.מן הסתם מיתר קרוע הוא לא בר נגינה, כי הוא קרוע...ומן הסתם שבלי מיתר אתה לא יכול לנגן הכל...
פורסם 2009 במאי 216 שנים כמו שהוא^^^ אמר יהיה אפשר להמשיך לנגן אבל זה לא ירגיש אותו דבר ולבטח לא ישמע אותו דבר
פורסם 2009 במאי 216 שנים תלוי באיזה גשר יש לך.אם יש לך גשר צף, מחסור במיתר יכול להוביל לכך ששאר המיתרים לא יהיו מאוזנים והם ייצאו לך מכייון לעיתים תכופות.אם מדובר בגשר מקובע, תהיה מעט מאוד השפעה אם בכלל.על אחת כמה וכמה שמדובר במיתר הגבוה ביותר והדק ביותר, שמעצם היותו דק מאוד, מפעיל מעט מאוד כוח/מתח על צוואר הגיטרה.
פורסם 2009 במאי 316 שנים איזו גיטרה יש לך?אם יש לה גשר צף, הסיכון גבוה יותר..מיתר E יוצר עומס על הצוואר שהצוואר מותאם אליו. אם המיתר נקרע, מיד יורד עומס משמעותי מהצוואר ומצב כזה יכול לגרום לנזק, אחרי זמן מה..מה שתעשה זה תכוון מיתר כלשהו ,רצוי Eנמוך, קצת גבוה יותר, כלומר תחזק את המתח שלו. כך המתח הכללי על הצוואר יתאזן.בינתים, תקנה סט חדש, תחליף את המיתרים וסיימת. [רצוי להחליף את כולם. לא מחליפים מיתר אחד..הסאונד יהיה גרוע.]בהצלחה.
פורסם 2009 במאי 316 שנים איזו גיטרה יש לך?אם יש לה גשר צף, הסיכון גבוה יותר..מיתר E יוצר עומס על הצוואר שהצוואר מותאם אליו. אם המיתר נקרע, מיד יורד עומס משמעותי מהצוואר ומצב כזה יכול לגרום לנזק, אחרי זמן מה..מה שתעשה זה תכוון מיתר כלשהו ,רצוי Eנמוך, קצת גבוה יותר, כלומר תחזק את המתח שלו. כך המתח הכללי על הצוואר יתאזן.בינתים, תקנה סט חדש, תחליף את המיתרים וסיימת. [רצוי להחליף את כולם. לא מחליפים מיתר אחד..הסאונד יהיה גרוע.]בהצלחה.+1למה שזה ישנה אם המיתר קרוע? למה שזה יעקם את הצוור? המיתר E כמעט ולא משפיע (לפחות אצלי)הצוואר בנוי מלחתחילה עקום=בקשת, אז אם כבר עדיף למתוח, בטוח שלא להוריד!!!!ערן.
פורסם 2009 במאי 316 שנים תלוי איזו גיטרה יש לך, אני את שלי החזקתי כחודש בלי באס E ושום דבר לא קרה, אחרי החודש הזה לקחתי אותה לסט-אפ ואמרו לי שסתם באתי
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.